Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1985
Da har jeg greid å ta altfor mye etylfenidat uten noen downere i hus. Mengden jeg har tatt er så absurd at jeg kommer til å deppe skikkelig utover kvelden. Noen som tror MXE kan hjelpe på det? Eventuelle erfaringer med MXE etter stimulanter?
Vent isåfall til du er 100% ute av selve "highen", mange brukere rapporter (meg selv inkludert) nasty effekter ved bruk av MXE og stimulanter.

Disse nasty effektene kan i verste fall gi deg anfall.

MXE vil nok hjelpe på humöret, men du må som sagt vente en stund etter at effektene har fullstendig blitt gjort om til nedtur.
Sist endret av Odonkor; 10. juli 2012 kl. 20:23.
Av erfaring fungerer MXE veldig bra på 5/6-APB og MDAI nedtur.. Har egentlig ikke fått noen særlig nedtur på noen av stoffene, heller en landing.. MXE myker ut landinga og hjelper på humøret.. Heller ingen nedtur på MXEen
Sist endret av Jesse_P; 10. juli 2012 kl. 20:57.
Sitat av Jesse_P Vis innlegg
Av erfaring fungerer MXE veldig bra på 5/6-APB og MDAI nedtur.. Har egentlig ikke fått noen særlig nedtur på noen av stoffene, heller en landing.. MXE myker ut landinga og hjelper på humøret.. Heller ingen nedtur på MXEen
Vis hele sitatet...
Helt klart, men 6-apb/MDAI o.l. funker ikke på samme måte som rene stimulanter.

Jeg er ingen ekspert på kjemi, men jeg vet såpass at det å väre tweaked over en lengre periode på en ren stimulant ikke er en god kombinasjon med MXE. Dette er som sagt basert på min egen og andres erfaring.

Håper du fikk sett det jeg skrev her trådstarter, hvis ikke og du kjörte på med MXE'n håper jeg selvsagt at det gikk bra.

Nå skal det sies at det "som regel" går bra med stimulanter + MXE, men du kan risikere å få jävlige side-effekter. Bedre å bite i det sure eplet og vente til alle effekter har blitt byttet med depresjon för du kjörer på med MXE, start dog med lave doser.

For å legge til så er ikke 6-apb/MDAI osv. uskyldige når det kommer til MXE, jeg regner med at de fleste som er "inne i gamet" fortsat har svensken som injiserte 100 mg MXE på 400 mg MDAI (vet ei om dette også var injisert) i minnet? Til de som ikke vet så döde han, dessverre.

Nå er jo det helt hinsides doser, men allikevel, MXE blandet med andre substanser er egentlig ikke å anbefalle i mine öyne. Det er noe med det dissosiative som gjör at hjernen er på en helt annen plass enn de aller fleste andre substanser. En speedet hjerne blandet med en däsj av det dissosiative? Huff...
Jeg tok siste (enorme) linje med etylfenidat klokka sju og holdt humøret oppe ut kvelden (protip: finn noe interessant å sysle med ), men når klokka var tolv følte jeg meg mer deprimert enn jeg har vært på lenge. Tok ca 30-40mg MXE og hørte på musikk et par timer. Jeg sov ikke, men depresjonen forsvant og jeg føler meg bra. Opiater er nok fortsatt foretrukket, men MXE funker når man ikke har annet for hånden.
Sist endret av Stratops; 11. juli 2012 kl. 12:58.