Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2031
Ny sang ute på nettet nå!

Jeg hadde satt UHORVELIG stor pris på tilbakemelding?

http://www.youtube.com/watch?v=qCQd46Ss2I4

Kommenter, like, last ned i info og del med vennene dine hvis du likte den
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Kul beat, jævla rar stemme og aksang (aksant ellerno?) :/ og hva er det med albumbildet? Masse facebookbilder? synes også du snakka litt vel ganstah her?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Det var jævlig lav vokal, eller er det bare meg ? syntes ikke det var noe særlig jeg.

EDIT: Skrudde opp kvaliteten, ble litt bedre ja.
Sist endret av snowdog; 2. mars 2012 kl. 20:27.
Ganske kul må jeg si! Fyrte på med en like og sub
Ser kjøtt skriver han syntes det var rar stemme.
Stemmen din skiller seg litt ut. Det er bare bra i mine øyne.
Engelsken kan bli noe bedre.


Dette er akkurat min type rap og jeg likte den alt i alt bra.
Knowledge is key
Dudew8's Avatar
Ganske bra, noe jeg kunne hørt på om det ikke var sånn rar tone instilling på stemmen, høres nesten ut som en smurfe sang :/

beat å tekst var bra
Vær snill da folkens. Etter bildet på ene sangen å dømme er ikke gutten gamle karen. Tipper at du blir mye heftigere når stemmen din er ferdig utviklet.

Edit: Hvis du er 18+år nå er du vel rimelig missfornøyd med den kommentaren. heah!
Kvalitets poeng fra meg!

Bra låt
Kjøtt: Å ha spesiell/rar stemme vil ofte være et pluss i rap.
Sist endret av Murdergoon; 3. mars 2012 kl. 22:12.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg må bare spørre, har du pitcha opp stemmen din? Det er absolutt ikke ment nedverdigende eller noe, men du høres litt ut som en smurf. Kan jo såklart hende du bare er ung og ikke har kommet i stemmeskiftet enda, men blingsa bare litt på det.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg må bare spørre, har du pitcha opp stemmen din? Det er absolutt ikke ment nedverdigende eller noe, men du høres litt ut som en smurf. Kan jo såklart hende du bare er ung og ikke har kommet i stemmeskiftet enda, men blingsa bare litt på det.
Vis hele sitatet...
Smurf? Mener du ikke Quasimoto?
Murdegoon: A little bit harsh, don't you think?
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Kul beat, jævla rar stemme og aksang (aksant ellerno?) :/ og hva er det med albumbildet? Masse facebookbilder? synes også du snakka litt vel ganstah her?
Vis hele sitatet...
Sangen er en hyllest til den ville ungdomstiden og minner så jeg syntes at det passet med en bildecolage

Sitat av Dudew8 Vis innlegg
Ganske bra, noe jeg kunne hørt på om det ikke var sånn rar tone instilling på stemmen, høres nesten ut som en smurfe sang :/

beat å tekst var bra
Vis hele sitatet...
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Vær snill da folkens. Etter bildet på ene sangen å dømme er ikke gutten gamle karen. Tipper at du blir mye heftigere når stemmen din er ferdig utviklet.

Edit: Hvis du er 18+år nå er du vel rimelig missfornøyd med den kommentaren. heah!
Vis hele sitatet...
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jeg må bare spørre, har du pitcha opp stemmen din? Det er absolutt ikke ment nedverdigende eller noe, men du høres litt ut som en smurf. Kan jo såklart hende du bare er ung og ikke har kommet i stemmeskiftet enda, men blingsa bare litt på det.
Vis hele sitatet...
Jeg er faktisk 18 år gammel og hører dette med smurf ofte haha, men nei, har ikke pitchet opp eller noe effekter. Dere skulle hørt meg før stemmeskiftet

-

Tusen takk for tilbakemeldinger though, dette setter jeg pris på!
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Sitat av Murdergoon Vis innlegg
Kjøtt: Å ha spesiell/rar stemme vil ofte være et pluss i rap.
Vis hele sitatet...
Ja, og jeg likte den ikke i det hele tatt og tror derfor det ikke er noe pluss i denne situasjonen.
Har du flere sanger enn de andre på youtube? "Stand up" var helt RÅ og den "Deilig (Remix)" funka fint! Tror du kan komme langt om du fortsetter !
Sinnsykt kul beat
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Likte denne veldig godt! Du kan godt øve litt på uttalen på et par ord, men synes det var overall bra.
Slenger inn en sub jeg.
Meeh, likte det dårlig. Du snakker alt for ''Yeah gangsta smoke a blunt'' for min del, det fungerer ikke med stemmen din.

Beaten var sinnsykt fet derimot!
Helt grei den!
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Sitat av xaine Vis innlegg
Sinnsykt kul beat
Vis hele sitatet...
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Meeh, likte det dårlig. Du snakker alt for ''Yeah gangsta smoke a blunt'' for min del, det fungerer ikke med stemmen din.

Beaten var sinnsykt fet derimot!
Vis hele sitatet...
Må bare presisere at jeg har ikke laget beaten, all ære til RockitProduction

Sitat av Msmil Vis innlegg
Har du flere sanger enn de andre på youtube? "Stand up" var helt RÅ og den "Deilig (Remix)" funka fint! Tror du kan komme langt om du fortsetter !
Vis hele sitatet...
Jeg har en del sanger liggende, men legger kun ut de jeg er mest fornøyd med Prøver å legge ut sanger hver 2. eller 3.uke så følg med! Det gjør meg skikkelig godt å høre at den falt i smak hos deg
@Istra: Gjorde min at jeg gjorde din
Vel, at du har forholdsvis lys stemme behøver ikke være noe minus i det hele tatt, snarere tvert imot. Ikke noe er så kjedlig som rap med 100% gjennomsnittlig/normal stemme. Dessuten kan det godt hende at du får dypere stemme også, selv om du er 18 år nå.

Stå på, og ikke lag tidsfrister for når du skal ha ut neste sang, slikt kommer når det kommer. Ikke skriv en låt kun fordi du vil ha ut en ny låt innen neste tirsdag, om du skjønner, da ender det fort opp med "bitches and money" -noe som er nono fra min side
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
@pet: Er helt enig med det med tidsfrister osv. holder de som regel ikke, men prøver. Takk for tipset!

Ellers da dere? 554 visninger på tråden min og 22 kommentarer hvorav jeg står for fler? Kan dere ikke være så snill å gi meg mer tilbakemelding!