Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3437
Hei,

Som mange andre har jeg blitt helt hekta på denne "burgerpølsa" som kom for noen år tilbake. Det jeg lurer på er hvorfor 3-packen fra Gilde ikke har flytende ost som de man får på f.eks. Esso. Den fra Gilde blir liksom litt tørr og kjedelig noe som gjør at det fort blir dyrt å kjøpe ei på Esso for 40-45 kr noen ganger i uka.
Det må du nesten kontakte gilde og spør dem om.
Hvis jeg ikke tar feil har esso slutta med rollercheese. kontakt gilde. Kjøp i bulk!
Kjøp deg en lang apple corer (finnes i alle lengder å tykkelser), så fyller du opp med ost selv.
Rollerburger må ha ost, eller så er den bare døv! Esso stasjonen her jeg holder til selger hde hvertfall ikke lenger, veldig synd! Håper de får en comeback, å hadde vært knall å kunne kjøpt de i butikken!
Trådstarter
Ser ut som de enda selger Rollercheese.

"Hei V***** og takk for henvendelsen.

Rollerburger på dagligvare og kiosk/bensin er samme produktet dersom man
ser bort fra størrelsen.
Det finnes også en versjon som heter rollercheese og denne finnes kun på
kiosk/bensin og inneholder en streng av ost midt i produktet.
Er det rollercheese du viser til så kan du nok dessverre ikke få kjøpt
denne i butikken.

Ønsker deg en fortsatt god sommer."


Med vennlig hilsen
Nortura Forbrukersenter
G*****
Sist endret av ThwiX; 17. august 2011 kl. 11:01.
Say whaaaaaat? Selger fortsatt Gilde trepakningene med rollerburgere? HVILKE BUTIKK?
Kjøpte senest igår på rema iallefall
Gilde har sluttet med rollercheese såvidt jeg har fått med meg.
Skal visstnok ha kommet inn en del klager på at osten rant ut fra pølsa og stivnet på grillen..
:O :O :O :O Ved de vanlige grillpølsene o.l?
Jeg har lett og lett, ikke sett snurten av dem på 2-3 år, utenom i narvesen kiosker.
Jeg vet om en som skal saumfare rema 1000 i dag.
En gruppe på facebook gjør endringer! Vi klarte å bringe tilbake grans' Tropo ved å lage en gruppe med navnet ''Vi vil ha tilbake Tropo i butikkhyllene!''. skjedde seff ikke med en gang, men det skjedde!
Trådstarter
Sitat av Cpt.Obvious Vis innlegg
En gruppe på facebook gjør endringer! Vi klarte å bringe tilbake grans' Tropo ved å lage en gruppe med navnet ''Vi vil ha tilbake Tropo i butikkhyllene!''. skjedde seff ikke med en gang, men det skjedde!
Vis hele sitatet...
Synd at Tropo forsvant så fort da.