Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 5800
Hei.

Igår hadde jeg min verste erfaring med grønt, og tenke jeg skulle dele litt med dere og høre med dere hva jeg gjorde galt.

Igår i rundt 11 tiden (på kvelden) stakk jeg til en kompis for å fyre. Jeg kom dit litt sent så alle de andre var skeive når jeg kom inn. Jeg ville bare bli høy så jeg fikk kompisen min til å mekke ett stort lass, og så fyra jeg det opp i tørrbongen. Jeg innså etter jeg tok første trekket at det bare var jeg som skulle ha, siden alle andre var for opptatt i å se den som hadde mest noia spille skate 3 på ps3. Egentlig klarte jeg ikke det hele, men jeg pressa meg skikkelig så jeg eventuelt fikk ned hele greia.

Etter mye latter tenkte jeg at jeg måtte ha mer, men da tok jeg ikke like mye, siden jeg viste at det bare var jeg som skulle ha. Når jeg var ferdig med det siste i bongen, kom kompisen min å sa at vi skal røyke "frø", så han putta de runde, små, grønn/svarte frøene i koppnøkkelen å fyrte det opp. Jeg var litt skeptisk siden jeg viste at jeg allerede hadde fått nok, men jeg måtte bare prøve. Jeg kjente ikke noe spesielt akkurat da, og tenkte ikke på det noe mer av kvelden.

Han som leide hybeln vi satt på fikk etterhvert noia, og sendte oss hjem. Jeg kjørte moped hjem, og drev bare og sang og tenkte på hvor kult det hadde vært å kjørt på bakhjulet, men etter 2 minutter av kjøringen kjente jeg det skjedde noe utrolig rart. Jeg glemte helt hva jeg dreiv med, og holdt på å kjøre utfor veien. Men jeg greide å skjerpe meg og holdt en stø kurs de siste sekundene før jeg kom hjem.

Når jeg kjørte inn mopeden på gårdsplassen vår, så jeg at TVn sto på i overetasjen, som bare vil si at mamma fremdeles er våken. Klokka var tross alt ikke mer en kvart på 12 på kvelden. Så jeg parkerte scootern, gikk raskt inn på badet, kastet av meg klærne og drakk vann. Men det var da det hele begynte, når jeg sto å så meg selv i speile, kjente jeg at jeg ble utrolig svimmel, og greide så vidt å holde meg på føttene. I tillegg til det begynte alt og "lagge", de fleste har vell spilt ett eller annet spill så dere forstår hva jeg sier, men for dere som ikke har gjort det, så føltes det ut som om at det var et blinkende lys i et mørkt rom, slik at du bare får se litt av gangen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det slik at dere forstår helt og fult, det var nesten som om at bevisstheten min oppfattet ting et halvt sekund før hjernen min.

Jeg fikk panikk og gikk rett til sengs for å bare ligge der å håpe på å sovne slik at dette skulle bli over. Etter som at dette "lagg" synet ikke ga seg, ble jeg bare enda mer redd, og hjerterytmen min steg forferdelig. Jeg ble bare liggende og vente på at dette skulle bli over. Men det ga seg aldri, og jeg ble enda mer nervøs, og kjente hjerte mitt pumpet enda hardere. Jeg var sikker på at dette var den siste natten i mitt liv, og hadde bare lyst til å gå opp til mamma og si alt, og få henne til å ringe ambulanse, eller bare rope så høyt jeg kan. Klokken var kvart over 12 nå, tiden har aldri gått så sakte. ca 5 minutter etterpå skulle jeg sjekke klokken, men det gikk ikke. Kroppen min var fullstendig paralysert, jeg fikk ikke til å røre noe som helst.

Dette gjorde bare at jeg fikk enda mer panikk, og hjerterytmen steg så mye at jeg var sikker på at hjerte skulle banke seg gjennom brystkassa. Jeg måtte roe meg ned, ellers har jeg overbelastet hjertet mitt. Det var i allefall det jeg trodde.

Faktisk etter en stund, ble jeg mer avslappet, jeg hadde noen rykninger i blant, men jeg tenkte ikke på det. Akkurat da lå jeg bare å fantaserte, og jeg fant ut en måte jeg kunne holde meg avslappet. Det var forresten en svært usedvanlig måte, fordi jeg tenkte at det var kjempe mange skruver som var linet opp ved siden av hverandre, så skrudde de seg ned av seg selv. Det var eneste tanken jeg husker fra gårsdagen. Jeg viste at jeg hadde mange syke tanker, men jeg glemte de minst 3 sekunder etter jeg innså hvor syke de tankene var.

Tiden gikk, og jeg fikk eventuelt sove. Jeg våknet igjen når det var lyst ute, i rundt 6 tiden. Og jeg har aldri vært så glad for at det faktisk var over. Jeg sjekket telefonen og så hva klokka var, og jeg så hvor sinnssykt rød jeg var på øynene. Jeg har røyka masse brunt/grønt før, men så rød hadde jeg aldri vært. Jeg tenkte at mamma kom til å spørre meg hva jeg har drevet med siden jeg var så blodsprengt, men hun bare vekte meg og gikk å la seg etterpå.

Så nå sitter jeg på skolen, føler meg fremdeles høy, men alt er fint og fungerer som det skal.

Så, nå kommer det store spørsmålet, hva var det som skjedde? gjorde jeg noe galt?

Beklager vis det er skrivefeil, om spørsmålet er stilt fra før, eller om jeg bare overreagerte og fikk på en måte en placebo om at jeg skulle dø. Takk for at du leste!
har hørt at folk har fått den lagg greia før, men ikke at man blir paralysert kan være en liten placebo effekt kansje siden du fikk så noia?
Røykte dere frø? xD
Det er null thc, eller rusfunk av å røyke frø! Helt motsatt igrunn, i min "venne"gjeng er det sett ned på når man får weed med frø i, å det skal iallefall ikke røykes.

Men ta det jeg sier med en klype salt, har nemlig ikke tid til å sjekke ut kilder, er på skolen :P
MEN, faen det hørtes ikke noe chill ut! hadde en samme opplevelse på fwh018, der jeg kjørte på med en fylling, så en til fylling.. snakk om lag :P
Virker egentlig mest som om du bare røykte litt for mye og ikke var forberedt på å takle opplevelsen. Cannabis kan være ganske sykt med rett produkt og nok av det. Det skal absolutt ikke undervurderes, selv om det ofte klassifiseres som et "lett" rusmiddel.

Frøene har vel forsåvidt ingen effekt. Det må ha vært de tidligere trekkene som slo inn for fullt.

Edit: Hundre poster å greier
Sist endret av Jelass; 19. mai 2011 kl. 12:13.
skjedde akkurat det samme med meg i går på en måte.
bare at jeg ikke fikk *lag* jeg bare følte at jeg fikk skikkelig panikk og at jeg krympet og ble kjempe liten. jeg følte også at beina mine satt fast i gulvet og at jeg ikke kunne røre meg. grunnen til dette var at jeg trodde jeg hørte faren min. og jeg ville ikke bli busta. jeg kom ut av det etterhvert når jeg la meg i senga med tastaturet og musa og hørte på musikk.

så neste gang det skjer. ikke skru av lyset. sett deg heller å se på TV.
nå vet jeg ikke hvor gammel du er. men regner med 16-18 pga mopeden. litt klisjé, men det pleier å bli bedre og du bare tenker at du gir faen i alt.
Har selv hatt både lagg og problemer med å bevege meg etter og ha røyket for mye.

Du gjorde ingenting galt annet en og kanskje overvurdere din egen toleranse.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Den desidert største feilen du gjorde denne kvelden var å kjøre moped. not cool!

Lagspikes har jeg selv opplevd mange ganger, gjerne når man røyker meget potent weed.
Lagspikes er også en nærmest normal bivirkning på JWH-018, ved litt større doser.
Ikke farlig i det hele tatt, når man røyker cannabis.

At kroppen din ble paralysert tror jeg kommer av at du lå i senga for å sove.
Kroppen din slapper helt av mens hjernen din stresser, da sovner kroppen mens du fortsatt er våken.

Når man røyker cannabis, så bør man aldri få panikk uansett hvor mye man bæder.
Får du panikk så er spyinga rett rundt hjørnet og rusen går som regel rett i dass.
Det er mye sunnere og bare øve seg på å slappe heeelt av når du føler ting blir sprøtt, gi et forsøk på å nyte den heftige rusen istedet for å bli redd.

Det jeg mener med panikk er når folk er villige til å røpe seg selv for å få tak i ambulanse osv.
Når man tror at kroppen skal svikte og døden står for tur må man overbevise seg selv om at sannheten er annerledes, slik at man kan slappe av å fokusere på pusterytme og andre ting som er viktige for å holde hodet kaldt.

Når det verste er over kan du gjerne tenke på hvor mye du røykte og sammenligne dette med hva som faktisk er farlig.
Da finner du kanskje ut at dosen din var langt i fra en farlig overdose og enda lenger vekk fra en dødelig overdose. (som faktisk er umulig, med mindre døden skjer indirekte)

Når man har et slikt tankemønster under en heftig ganjatripp så vil dette hjelpe til med å kjøle ned tankene dine slik at du kan slappe mer av og ta utfordringen på strak arm istedet for å grønne ut.

Når du kommer til det punktet der du blir fascinert av disse virkningene istedet for å bli redd, da vil du oppleve en helt ny side ved intens cannabisrus.
Sist endret av Kimbobo; 19. mai 2011 kl. 12:39.
Trådstarter
4 3
Det var vell ikke så lurt at jeg kjørte moped, men jeg orka rett og slett ikke å gå hjem, uansett om det ikke var lange stykket.

Jeg ser for meg at det meste lå i det at jeg fikk panikk. Siden jeg ikke har tatt meg så mye tid til å lese og lære om selve cannibis rusen, viste jeg ikke om det var normalt å ha slike lagspikes. Det var nok derfor jeg ble så redd også.

Uansett så lå jeg og holdt meg knallhard på at jeg ikke skulle "baile", å gå å si til muttern hva jeg drev med. Og jeg lå også å trøsta meg med det du sa, Kimbobo, at du faktisk skal røyke 10-tallsvis kilo med skunk før det faktisk blir farlig. Men dødstankene forsvant aldri.

Takk for responsen alle sammen!
Den *lag*en du snakker om, pleier å komme for meg hvis jeg sitter å røyker å reiser meg opp etter jeg har røyka. Da får hjernen lite blod og blir sint og velger og restarte ett par ganger.. Frø er bare drit og kan føre til hodepine eller kvalmhet. Drit i skrive feil, har dysleksi
Sist endret av loord; 19. mai 2011 kl. 16:56.
Høres ut som du ble tatt på senga.

*trollface*
Sitat av Campingtor Vis innlegg
Etter mye latter tenkte jeg at jeg måtte ha mer, men da tok jeg ikke like mye, siden jeg viste at det bare var jeg som skulle ha. Når jeg var ferdig med det siste i bongen, kom kompisen min å sa at vi skal røyke "frø", så han putta de runde, små, grønn/svarte frøene i koppnøkkelen å fyrte det opp. Jeg var litt skeptisk siden jeg viste at jeg allerede hadde fått nok, men jeg måtte bare prøve. Jeg kjente ikke noe spesielt akkurat da, og tenkte ikke på det noe mer av kvelden.
Vis hele sitatet...
Kan du utdype dette med koppnøkkel? Hvordan røyket dere med en koppnøkkel?
Sitat av iGnome Vis innlegg
har hørt at folk har fått den lagg greia før, men ikke at man blir paralysert kan være en liten placebo effekt kansje siden du fikk så noia?
Vis hele sitatet...
Har aldri hatt det selv, men ihvertfall 2 kompiser har "mista" beinet under bilkjøring og hverken fått bremsa eller gassa noe særlig, den ene gangen satt jeg på, det var litt knot å få vippa bort beinet hans så jeg fikk bremsa. Tror ikke det har noe med noia å gjøre, men at enkelte steder i kroppen hviler mer enn andre, kanskje pga stress?

Sitat av RandomNatural Vis innlegg
i min "venne"gjeng er det sett ned på når man får weed med frø i, å det skal iallefall ikke røykes.
Vis hele sitatet...
Frø og "kvist" gir ingen funk meg bekjent.
Sist endret av fxxked; 19. mai 2011 kl. 18:07.
Drakk du alkohol før du røyka? Selv to slurker øl kan være nok til å fucke deg opp, hvis du drikker på tom mage, men det er individuelt såklart.
Sitat av Wolfram Vis innlegg
Kan du utdype dette med koppnøkkel? Hvordan røyket dere med en koppnøkkel?
Vis hele sitatet...
Koppnøkkel med rist oppi = hjemmelaga lum.
Det enkleste er ofte det beste.
Sist endret av CatastrophicRoadKill; 19. mai 2011 kl. 18:42.
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Koppnøkkel med rist oppi = hjemmelaga lum.
Det enkleste er ofte det beste.
Vis hele sitatet...
Tenkte det var noe sånn. Jeg fant en koppnøkkel/pipenøkkel (litt usikker på navn på verktøy, men iallefall et verktøy med to kopper i hver ende) med noe som så ut som et brent stapp i, men kunne ikke forstå hva det skulle gjøre oppi der når bunnen var tett.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Wolfram Vis innlegg
Tenkte det var noe sånn. Jeg fant en koppnøkkel/pipenøkkel (litt usikker på navn på verktøy, men iallefall et verktøy med to kopper i hver ende) med noe som så ut som et brent stapp i, men kunne ikke forstå hva det skulle gjøre oppi der når bunnen var tett.
Vis hele sitatet...
Han mener nok pipenøkkel.
En pipenøkkel er ikke tett i bunnen, den er samtidig smalere i den nederste enden som gjør at den passer utmerket som brønn fordi du kan presse den ned i slanger og rør.
Sitat av CatastrophicRoadKill Vis innlegg
Koppnøkkel med rist oppi = hjemmelaga lum.
Det enkleste er ofte det beste.
Vis hele sitatet...
Hva er en lum?

edit: er det chillum det heter? :PP
Sist endret av Infmush; 19. mai 2011 kl. 20:30.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Infmush Vis innlegg
Hva er en lum?

edit: er det chillum det heter? :PP
Vis hele sitatet...
Lum er brønnen man oppbevarer stashet i når man fyrer, består ofte av en brønn med rist som topper et rør som stikker ned i bongen.
http://www.azarius.net/images/resize/detail/glass_bong_without_box.jpg
Her ser du bilde av en standard glass bong, lumen er den lange stolpen til venstre.

Chillum er helt eget instrument. Dette fungerer som en lum, den er laget for at man skal bruke sine egne hender til å forme en pipemekanisme.
http://www.smokedepot.net/wp-content/uploads/2010/11/chilam-Chillum.jpg
Dette er en chillum, her ser du også hvordan mannen løfter neven sin opp slik at den fungerer som en kick.
Igjen, ikke kall røykings en tripp!
Sitat av selvmord Vis innlegg
Igjen, ikke kall røykings en tripp!
Vis hele sitatet...
Fordi? Folk opplever jo rusen forskjellig og jeg forstår godt at det kan føles ut som en trip for mange, jeg har selv opplevd å trippe på hasj.
Røyka for mye eller for sterkt i forhold til hva du er vandt til du, er aldri farlig å røyke THC uansett, en ubehagelig følelse søm føles som døde, er aldri døden!

Sitat av Dr Dizzy Vis innlegg
Fordi? Folk opplever jo rusen forskjellig og jeg forstår godt at det kan føles ut som en trip for mange, jeg har selv opplevd å trippe på hasj.
Vis hele sitatet...
Du tripper jo fremdeles ikke på THC, ja, du kan bli møkk fjern å oppleve ting du vanligvis ikke gjør, men tripp? Nei! Samme som MDMA det, uansett om du får halliser, du tripper ikke, du turer. Å på makkan,, selvom man får halliser til tider der å, nei, ikke tripp eller turing, det blir stuk! skjønner? Du argumenterer garantert med meg nå, men same shit, jeg står for det jeg sa!
Mye av det du beskriver er helt vanlig "noia"/angst som det kalles. Det er i grunnen bare psykosomatiske effekter som oppstår fordi du blir redd.. da begynner man automatisk å lytte til kroppen sin, og det å ha litt høyt blodtrykk kan kjennes ut som om hjertet hopper ut av brystet. Veldig ofte henger dette sammen med å binde pusten og spenne kroppen. Folk har kommet inn på legevakten og trodd de har hjerteinfarkt, mens de egentlig bare har bundet pusten sin så mye at karbondioksid nivået i blodet blir for høyt, og de får en nummen følelse i hendene. Andre psykosomatiske bieffekter som kommer av irregulær pust og/eller angst kan være alt i fra diaré til svette og skjelvinger.

Det beste jeg kan foreslå er en klinisk teknikk man bruker på behandling av OCD, som er å "utsette" de ubehagelige effektene. Først må du bevisstgjøre deg selv på at dette er en irrasjonell angst/noia, som ikke kommer til å ta livet av deg på\ noen måte. Legg deg så ned og tenk du skal ha det fint, i minst ett minutt, før du får lov å føle ubehag igjen. Deretter kan du tenke to minutter osv.. etterhvert som du ser at du faktisk kan kontrollere og observere disse ubehagelige følelsene så er de plutselig ikke så ille, og etterhvert kan du faktisk komme til å like de

Lykke til neste gang!
Lover deg, du blir ""normal" igjen etterhvert.Det gir seg Bare vent
Sitat av selvmord Vis innlegg
Røyka for mye eller for sterkt i forhold til hva du er vandt til du, er aldri farlig å røyke THC uansett, en ubehagelig følelse søm føles som døde, er aldri døden!



Du tripper jo fremdeles ikke på THC, ja, du kan bli møkk fjern å oppleve ting du vanligvis ikke gjør, men tripp? Nei! Samme som MDMA det, uansett om du får halliser, du tripper ikke, du turer. Å på makkan,, selvom man får halliser til tider der å, nei, ikke tripp eller turing, det blir stuk! skjønner? Du argumenterer garantert med meg nå, men same shit, jeg står for det jeg sa!
Vis hele sitatet...
Du har en rar definisjon på tripp hvis du mener at man ikke kan oppleve det under cannabisrus.
Jeg har hatt mange opplevelser fullstendig edru som jeg fint kan sammenligne med det å trippe. Og jeg har absolutt hatt opplevelser på cannabis jeg vil definere som en trip-opplevelse.

"du tripper ikke, du turer".
Er ikke det det samme bare sagt på to forskjellige språk?

Du må nesten definere hva du mener med en trip hvis du skal være så bastant på at han ikke har trippet.

Min definisjon på trip:
En opplevelse av endret sinnstilstand som er så langt fra din normale sinnstilstand at når du "kommer tilbake" føles det som om man har vært ute på reise.
Sitat av Campingtor Vis innlegg
Hei.

Igår hadde jeg min verste erfaring med grønt, og tenke jeg skulle dele litt med dere og høre med dere hva jeg gjorde galt.

Igår i rundt 11 tiden (på kvelden) stakk jeg til en kompis for å fyre. Jeg kom dit litt sent så alle de andre var skeive når jeg kom inn. Jeg ville bare bli høy så jeg fikk kompisen min til å mekke ett stort lass, og så fyra jeg det opp i tørrbongen. Jeg innså etter jeg tok første trekket at det bare var jeg som skulle ha, siden alle andre var for opptatt i å se den som hadde mest noia spille skate 3 på ps3. Egentlig klarte jeg ikke det hele, men jeg pressa meg skikkelig så jeg eventuelt fikk ned hele greia.

Etter mye latter tenkte jeg at jeg måtte ha mer, men da tok jeg ikke like mye, siden jeg viste at det bare var jeg som skulle ha. Når jeg var ferdig med det siste i bongen, kom kompisen min å sa at vi skal røyke "frø", så han putta de runde, små, grønn/svarte frøene i koppnøkkelen å fyrte det opp. Jeg var litt skeptisk siden jeg viste at jeg allerede hadde fått nok, men jeg måtte bare prøve. Jeg kjente ikke noe spesielt akkurat da, og tenkte ikke på det noe mer av kvelden.

Han som leide hybeln vi satt på fikk etterhvert noia, og sendte oss hjem. Jeg kjørte moped hjem, og drev bare og sang og tenkte på hvor kult det hadde vært å kjørt på bakhjulet, men etter 2 minutter av kjøringen kjente jeg det skjedde noe utrolig rart. Jeg glemte helt hva jeg dreiv med, og holdt på å kjøre utfor veien. Men jeg greide å skjerpe meg og holdt en stø kurs de siste sekundene før jeg kom hjem.

Når jeg kjørte inn mopeden på gårdsplassen vår, så jeg at TVn sto på i overetasjen, som bare vil si at mamma fremdeles er våken. Klokka var tross alt ikke mer en kvart på 12 på kvelden. Så jeg parkerte scootern, gikk raskt inn på badet, kastet av meg klærne og drakk vann. Men det var da det hele begynte, når jeg sto å så meg selv i speile, kjente jeg at jeg ble utrolig svimmel, og greide så vidt å holde meg på føttene. I tillegg til det begynte alt og "lagge", de fleste har vell spilt ett eller annet spill så dere forstår hva jeg sier, men for dere som ikke har gjort det, så føltes det ut som om at det var et blinkende lys i et mørkt rom, slik at du bare får se litt av gangen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det slik at dere forstår helt og fult, det var nesten som om at bevisstheten min oppfattet ting et halvt sekund før hjernen min.

Jeg fikk panikk og gikk rett til sengs for å bare ligge der å håpe på å sovne slik at dette skulle bli over. Etter som at dette "lagg" synet ikke ga seg, ble jeg bare enda mer redd, og hjerterytmen min steg forferdelig. Jeg ble bare liggende og vente på at dette skulle bli over. Men det ga seg aldri, og jeg ble enda mer nervøs, og kjente hjerte mitt pumpet enda hardere. Jeg var sikker på at dette var den siste natten i mitt liv, og hadde bare lyst til å gå opp til mamma og si alt, og få henne til å ringe ambulanse, eller bare rope så høyt jeg kan. Klokken var kvart over 12 nå, tiden har aldri gått så sakte. ca 5 minutter etterpå skulle jeg sjekke klokken, men det gikk ikke. Kroppen min var fullstendig paralysert, jeg fikk ikke til å røre noe som helst.

Dette gjorde bare at jeg fikk enda mer panikk, og hjerterytmen steg så mye at jeg var sikker på at hjerte skulle banke seg gjennom brystkassa. Jeg måtte roe meg ned, ellers har jeg overbelastet hjertet mitt. Det var i allefall det jeg trodde.

Faktisk etter en stund, ble jeg mer avslappet, jeg hadde noen rykninger i blant, men jeg tenkte ikke på det. Akkurat da lå jeg bare å fantaserte, og jeg fant ut en måte jeg kunne holde meg avslappet. Det var forresten en svært usedvanlig måte, fordi jeg tenkte at det var kjempe mange skruver som var linet opp ved siden av hverandre, så skrudde de seg ned av seg selv. Det var eneste tanken jeg husker fra gårsdagen. Jeg viste at jeg hadde mange syke tanker, men jeg glemte de minst 3 sekunder etter jeg innså hvor syke de tankene var.

Tiden gikk, og jeg fikk eventuelt sove. Jeg våknet igjen når det var lyst ute, i rundt 6 tiden. Og jeg har aldri vært så glad for at det faktisk var over. Jeg sjekket telefonen og så hva klokka var, og jeg så hvor sinnssykt rød jeg var på øynene. Jeg har røyka masse brunt/grønt før, men så rød hadde jeg aldri vært. Jeg tenkte at mamma kom til å spørre meg hva jeg har drevet med siden jeg var så blodsprengt, men hun bare vekte meg og gikk å la seg etterpå.

Så nå sitter jeg på skolen, føler meg fremdeles høy, men alt er fint og fungerer som det skal.

Så, nå kommer det store spørsmålet, hva var det som skjedde? gjorde jeg noe galt?

Beklager vis det er skrivefeil, om spørsmålet er stilt fra før, eller om jeg bare overreagerte og fikk på en måte en placebo om at jeg skulle dø. Takk for at du leste!
Vis hele sitatet...
Heisann. Jeg syntes at det hørtes rart ut jeg altså, for jeg er sikker på at frøa ikke hadde noe med dette å gjøre. Og det er rart hvis det skal sige på så lenge etterpå. Jeg har røyka det meste og det beste og vært så stein at jeg ikke kan røre på meg fordi jeg da vil kaste opp. Det må ha vært noe i hode eller kroppen da som sikkert ikke har tålt det og ihvertfall ikke den mengden. det er det nærmeste jeg kommer frem til med tanke på hva som skjedde. Og er du sikker på at du røyka det du røyka, det lurer jeg aller mest på.
Enig med harald25, hvorvidt det er en tripp eller ikke, avhenger av personlige opplevelser, ikke selve rusmiddelet.
Det eneste jeg stusser over ved denne reaksjonen var at det ga fullt utslag bortemot en time etterpå. har opplevd former for "tilbakefall" selv, men ikke i nærheten av det du beskriver her. det hender jeg føler at jeg gått kunne spart meg det siste trekket, men den ubehagelige effekten har etter mine erfaringer startet 15 min etter inntak og avtatt etter knappe 10 min. Men folk reagerer jo forskjellig på cannabis, så ser egentlig ingen grunn til bekymring. et tips er å avstå fra ekstra trekk når du føler du har fått nok, men på en annen side ønsker å bli enda mer stein, har brent meg på den før, bedre å drøye den og eventuelt mekke opp en ny en etterpå.
Sitat av Kimbobo Vis innlegg
[b]
Får du panikk så er spyinga rett rundt hjørnet og rusen går som regel rett i dass.
Vis hele sitatet...
Jeg har en helt motsatt erfaring. Jeg var i en viss europeisk by, hvor det hadde gått en del øl ned og noe ganske potent pot. Cirka 20 min etter at poten var røyka følte jeg meg helt jævlig. Jeg var full og altfor, altfor høy. Jeg klarte tilslutt å spy, og etter å ha gjentatt dette en del ganger følte jeg meg jævlig bra. Byen har en usedvanlig stemning og hjemturen til hostellet var et eventyr. Kanskje litt random, men det er en av de få gangene jeg har hatt en delvis negativ erfaring med cannabis.
Sist endret av Hardtliv2013bwoi; 27. mai 2011 kl. 00:16.
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av EoT Vis innlegg
Jeg har en helt motsatt erfaring. Jeg var i en viss europeisk by, hvor det hadde gått en del øl ned og noe ganske potent pot. Cirka 20 min etter at poten var røyka følte jeg meg helt jævlig. Jeg var full og altfor, altfor høy. Jeg klarte tilslutt å spy, og etter å ha gjentatt dette en del ganger følte jeg meg jævlig bra. Byen har en usedvanlig stemning og hjemturen til hostellet var et eventyr. Kanskje litt random, men det er en av de få gangene jeg har hatt en delvis negativ erfaring med cannabis.
Vis hele sitatet...
Når man spyr og får tømt seg skikkelig kan dette føle som en stor lettelse, dette er ganske individuelt fra person til person.
Men det samme gjelder meg når jeg drikker og røyker på likt, skulle jeg finne på og spy blir jeg som regel fin i formen etterpå viss jeg bare tar meg skikkelig sammen.
Blir man derimot liggende på gulvet etter og ha spydd er faren for å spy mer eller bli enda dårligere ganske stor, det hele handler om å heve hodet uansett hvilke stadie man er på.
Omgivelsene teller mye på hvordan man bæder, ligger du i en skitten leilighet og spyr i et toalett som er fullt i hår og stivna piss hjelper ikke dette på formen.
Er man derimot utendørs klarer man på en måte å legge det bak seg etterhvert føles formen fantastisk igjen, dette skylder at rusen er veldig psykisk og kontroll over situasjon teller mye!