Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  43 9984
Hei, har sitti å lurt litt på dette. Og man hører aldri noe om det.
Noen her som har erfaringer med det?
Hvordan er det? Fungerer det i det hele tatt?
Er ingen som helst hensikt i å sniffe det. er vell en grunn til at det ikke kommer pulver
4:20 all day
Nuddel's Avatar
Litt OT, men funker det å sniffe jwl-018? ikke at jeg kommer til å prøve det tho :P
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Setter pris på det om dere som velger å legge ved innlegg her holder dere til temaet. Synsing og utsagn som dere ikke kan begrunne eller backe opp med kilder holder ikke.

Nugi: Det er mye som ikke kommer i pulver, men som likevel kan sniffes. Jeg vet faktisk ingenting om sniffing av hasj eller cannabis. Hva med deg?

Jo, forresten! Jeg vet det finnes cannabis-baserte nesesprayer! Sativex heter preparatet. That is all.
Sist endret av Mullah; 8. april 2011 kl. 01:21.
Jeg kan ikke backe det opp med kilder som internett kilder. men ja jeg har prøvd det en gang, kjente ikke effekt av det i det hele tatt.

Det med at det ikke kommer i pulver tenkte jeg bare logisk, i og med at jeg har aldri sett i noen som helst film, dokumentar eller at jeg har vært med på selv at vi har skulle sniffe det istedet for å røyke det.

Da jeg prøvde jeg satt jeg bare for meg selv å tenkte jeg bare skulle prøve det for morro skyld. er ikke farlig så just go for it, men er bare sløsing!

beklager for at jeg svarte litt kort og kanskje litt frekt
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg synes ikke du svarte frekt, men jeg synes det er viktig at vi reduserer mengden ubegrunnede utsagn som dukker opp her på forumet!
Sist endret av Mullah; 8. april 2011 kl. 01:25.
ArbeidsledigProletar
Hvorfor ble svaret mitt slettet? NEi det går ikke an å sniffe hasj. Det taes ikke opp slimhinnene i nesa, kanskje i form a røyk eller om du binder det til fett.
Kan det være at man får liten til ingen virkning pga. THC sin veldig lave vannløselighet? Slik at stoffet ikke effektivt kan tas opp av slimhinnene.
Stemmer bra det Shansavari. THC kan ikke taes opp via slimhinner i sin naturlige form.
Sitat av Nuddel Vis innlegg
Litt OT, men funker det å sniffe jwl-018? ikke at jeg kommer til å prøve det tho :P
Vis hele sitatet...
Nei. Du kan røyke det eller spise det. (kan blandes ut i vann eller spises rent)
Røyk det, sniffe det? Prøv det så tror jeg ikke du sniffer mye akkurat. Ikke spis RENT uten forberedninger, du må smelte det i FETT for at THC skal virke best oralt. Pulveriser hasj, bland med smelta smør og shot blandingen, eller tilsett i kakkao.
Slapp av nå da folk. Det var bare en teori jeg har lurt på.
Om det knuses til evigfint pulver, og blir kjørt opp i nesa, så må vel noe ta det opp?

Jeg bare lurer. Var en kompis som prøvde i natt og han fikk det til å høres ut som det funka.
Ikke vet jeg. Han sa også at det ikke var noe stress i å få det inn heller, bare litt kiling.

Men da har man vel fått svar på det man trenger
Jeg holder meg til å røyke og spise ;D
Det finnes ihvertfall en type sniffe tobakk kalt snuff: http://en.wikipedia.org/wiki/Snuff . Kanskje man kunne lage noe tilsvarende? Eventuelt kan man kanskje løse det i alkohol slik som disse folkene gjør: http://www.youtube.com/watch?v=Wqje5StAhCI
altså, hasjen må bli varmet opp for att thc'en skal virke, og jeg tviler på du vil ha brennende hasj i nesa så hold deg til pipa
Sitat av Mullah Vis innlegg
Jo, forresten! Jeg vet det finnes cannabis-baserte nesesprayer! Sativex heter preparatet. That is all.
Vis hele sitatet...
Sativex er en munnspray.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Aha! Bra du retter på meg.
Jeg har da lekt med tanken på om det fungerer å snuse det?
tror neppe du trenger og du BØR hvertfall ikke sniffe hasjen som er ute idag! Ikke fordi hasj er farlig i og for seg selv, men pga all møkke det blandes ut med... geiteskinn o.l. tror neppe du vil snorte det =P

Hvis du vil prøve å sniffe så kan du jo bare ta å skaffe deg krystaller.
hvordan? prøv å unngå det grønne, gå etter bare krystallene, så jeg er ganske sikker på at du ikke har plante eller tilgang til det, så du kan jo prøve å grinde en del også plukke ut alt som er grønt av det som grindes (ikke av toppen, men bunnen... det som siles ut) også vil det selvfølgelig følge med litt grønt, det kan du bare plukke ut...
et annet alternativ er hvis du har litt mye weed med krystaller, så kan du jo bruke latex hansker også får du en liten del krystaller (men dette er rent)... for å være helt ærlig så tror jeg ikke dette er no vits å prøve, tror neppe du får noe høyere rus av dette enn av å røyke!
går jo rett nedi magen om du sniffer det så hvorfor ikke bare spise det,men for all del SNIFF det og skriv om hvor ute du ble?
ArbeidsledigProletar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Sativex er en munnspray.
Vis hele sitatet...
Munnspray får det til å høres ut som om det er noe mer enn et tinktur. Det er bare et ekstrakt, alkohol og THC + andre cannanobioder.
En jeg kjente før hadde spart opp nesten 2 g i krystaller fra weed han dreiv å røyka på (han hadde spart en liten stund). Dum som han var prøvde han å snorte det, men det ga null funk, ganske ålreit måte å waste THC på spør du meg....

Å forresten, hvorfor prøve å dytte noe man skal røyke eller spise opp i nesa?
Sist endret av selvmord; 12. april 2011 kl. 07:16.
En venninne av meg var på tur, og hu å venninna hennes fant det for godt å prøve å ta en linje med "skuff" fra bunnrommet i grinder'n. Det endte visst opp med et sprut rødt øye hver, og en kraftig allergisk reaksjon på hu ene.. Hahaha, sånn kan det gå når man sniffer hasj (dvs. krystallene fra weed, som i bunn og grunn er det hasj er laget av)
Sitat av Nuddel Vis innlegg
Litt OT, men funker det å sniffe jwl-018? ikke at jeg kommer til å prøve det tho :P
Vis hele sitatet...
JWH-018 er ikke vannløselig heller, så nei.
Sitat av Nuddel Vis innlegg
Litt OT, men funker det å sniffe jwl-018? ikke at jeg kommer til å prøve det tho :P
Vis hele sitatet...
Ikke prøv det nei, det funker å ta det oralt (regner med at snorting i bunn og grunn fungerer på samme måte) problemet er bare doser, så lite som 3mg er nok. Til sammenligning så er det omtrent 100 ganger mindre enn det jeg trenger for å bli fjern på hasj.
Når jeg var i Sharm el Sheikh lærte jeg en røyke metode som dem kalte for "Den egyptiske røyke måten" ellerno no sånt. Det var rein hasj røyk i et glass også også dra det opp i nesa. Det funka fjell
J'adore le café
Kimbobo's Avatar
Sitat av Cookie4Sure Vis innlegg
"Den egyptiske røyke måten"
Det var rein hasj røyk i et glass også også dra det opp i nesa.
Vis hele sitatet...
Har selv testet dette med svarting. Svei litt.. men var god funk.
God metode det for dem som ikke ønsker å blande i no tobakk, men det forutsetter at du har hasj som kan formen med henda. Det er det forlite av her til lands.
Ser ikke vitsen med å ha det oppi nesa though... eneste du oppnår er drittlukt og skrap i nesa. Som man sier til stygge damer; BRUK MUNNEN
Hahaha er du seriøs...:P
Ja, jeg er seriøs. Cannabisrøyk kan ikke taes opp av slimhinnene i nesa, og har heller ingenting i nesa og gjør
Sitat av Mullah Vis innlegg
Jo, forresten! Jeg vet det finnes cannabis-baserte nesesprayer! Sativex heter preparatet. That is all.
Vis hele sitatet...
Å hvor ville vi fått kjøpt denne nesesprayen ?
Små tett i nesa, så hvorfor ikke få noe ut av nesesprayen ?
Han snakker om munnspray, ikke nesespray.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Han snakker om munnspray, ikke nesespray.
Vis hele sitatet...
Han skriver nesespray, derfor spør jeg om det.. Men da kan vi vri det til at jeg har stygg hoste! Hvor får jeg da kjøpt en slik munnspray ?
Tror den kun er å få på det legale markedet for medisinsk marihuana i feks. California... Muligens også i Amster, men har aldri sett det der.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Tror den kun er å få på det legale markedet for medisinsk marihuana i feks. California... Muligens også i Amster, men har aldri sett det der.
Vis hele sitatet...
I følge Metalmelt brukes cannabis medisinsk i Norge. Flere pasienter får Sativex og andre reseptpliktige cannabispreparater.

http://freak.no/forum/showpost.php?p...69&postcount=7
Sist endret av Mullah; 15. april 2011 kl. 10:24. Grunn: Endret url
Tror du kan telle de pasientene på en hånd for å si det sånn. Tipper de er terminale pasienter som skal dø snart....
Sativex er vel a-preparat i Norge? Er noen som får det.
Det vil fremdeles ikke si at det er noe funksjon i å prøve og snorte hasjen du kjøper...
Sitat av Stratops Vis innlegg
JWH-018 er ikke vannløselig heller, så nei.
Vis hele sitatet...
Sikker? Noen mener at man bare trenger å blande det i vann og drikke det. Det betyr vel at det taes opp, uavhengig av fett. Vil ikke det bety at det er mest sannsynlig vannløselig? Det er jo trossalt ett helt annet stoff, i kjemisk sett.
OT -> Snuse Hasj? Ville det fungert?
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
nei. jeg kan ikke begrunne svaret mitt og henvende til forsking og lignende, men en kompis av meg testet dette, og det hadde NULL funk. hvis det er noen her som begynner å spørre "hvorfor ikke?", så spør jeg "hvorfor?". nikotin og THC er to helt forskjellige ting
Det tviler jeg på, men har aldri prøvd, kansje noen andre her har det, men skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det når man likesågodt kan svelge den
Sitat av Cherie Vis innlegg
Røyk det, sniffe det? Prøv det så tror jeg ikke du sniffer mye akkurat. Ikke spis RENT uten forberedninger, du må smelte det i FETT for at THC skal virke best oralt. Pulveriser hasj, bland med smelta smør og shot blandingen, eller tilsett i kakkao.
Vis hele sitatet...
Feil, det er sant at det blir tatt opp lettere ved oppløsing i fett. Du får fortsatt god ruseffekt av og spise finkornet hasj eller marijuana.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Sikker? Noen mener at man bare trenger å blande det i vann og drikke det. Det betyr vel at det taes opp, uavhengig av fett. Vil ikke det bety at det er mest sannsynlig vannløselig? Det er jo trossalt ett helt annet stoff, i kjemisk sett.
Vis hele sitatet...
Fettløselige stoffer kan tas opp i magen.

Fins rapporter på nett fra folk som har skutt opp JWH-018 men da har de først blandet det ut i rein sprit, og det var akkurat som å røyke det, men det svei skikkelig i årene i tillegg. Ikke godt. Husk at når du røyker det så går det rett ned i lungene og treffer hjernen på få sekunder. Det er egentlig det beste måten.