Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1145
Et bilde av Mr. Hellraiser @ Kaizers Orchestra. Bilde er tatt under fotballflora 08.

http://lamanga.deviantart.com/art/Ul...-Hell-91505975




Ser jo ikke at det er en person. Kun en gitar.
Hadde det vært langt hår som dekket gitaren og ikke et tøy stykke, hadde du fått ros!
Får bare den overeksponerte følelsen når en hvit stor flekk dominerer bildet.
Sist endret av OracIe; 8. august 2008 kl. 07:54.
Au, kontraster! Det svir i øynene. ;(
Sitat av Epinosa
Au, kontraster! Det svir i øynene. ;(
Vis hele sitatet...
Enig, ble litt for mye kontraster her!

Dessuten ser det ut som håret på hun dama er tegnet på, fordi du har for mye kontraster. Prøv å demp det litt, og legg ut en ny versjon du.
http://lamanga.deviantart.com/art/Mr...ser-2-94196759

Da prøva eg igjen. Takk for responsen
syns det hvite er alt for fremtredende.
vanskelig å se hva som faktisk skjer her.

har du flippet det 90 grader?
Nei, det har eg ikkje. Men kan ikkje tone ned bilde serlig meir, for da forsvinner gitarhalsen og bildet blir totalt meiningslaust. Han sto rett under en spott, så måtte ta bilde ganske undereksponert for å ikkje få en kvit dott.
Jeg ville jobbet i layers her. Man trenger ikke å tone ned hele bildet, men f.eks overeksponerte områder, eller bare hodet. Nå vet ikke jeg hvordan orginalen er, men Photoshop kan ikke redde et dårlig bilde. Dette bildet sier meg desverre ingenting. Og når ansiktet ikke vises, forsvinner all form for spenning som er å hente her.
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Likte bildet, men nå har ikke jeg noe særlig grunnlag å gi kritikk på så
Off-topic: Fantastisk konsert. Mye bedre enn Turboneger dagen før (selvom den var bra den og). Eneste som er kjipt er at jeg ikke husker hele.
Kanskje bilde gir litt lite til nokken, men for meg som var der, sier det nokke heilt anna. Men det er vel det eg skal prøve å formidle, så kan vel kanskje si eg faila :P

kosepaa: Enig. Kor du bor egentlig?

Mushy: Orginalen er nok litt overeksponert, så orginalen er nok et dårlig bilde å regne. Litt vanskelig når man står i publikum å beregne alt heilt, men eg prøvde


Takk for kritikk.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Det eneste jeg tenker på nr. 1: "Hva faen er den hvite flekken?"

Jeg har ikke hørt mye Kaizers (Les: Antagelig aldri hørt det bevisst. I know; shaaaaaame on me!), men jeg tror ikke bildet her står i stil med musikken deres. Altfor rolig etter min mening.