Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  72 10381
For de av dere som ikke leser andre forum, så er denne nyheten kanskje ny. De andre av dere har sikkert lest dette før. Er iallefall en tråd om det på både vgforumet og diskusjon.no
Tenkte jeg skulle slenge den inn her også.

Bokklubben.no har nå innmeldingstilbud slik at om man melder seg inn i en bokklubb så får man et gavekort på 1000 kroner man kan bruke på bøker, dvder eller annet fjams man finner på siden(ikke norske bøker etter 2007 og max 3 norske bøker).

Dealen her er at det bare er å avbestille hver bok igjennom 1år, så har man fått det man har bestilt gratis. Man kan også melde seg inn i flere bokklubber og dermed få flere gavekort.
Jeg har selv meldt meg inn, men kun i 1 klubb da jeg ikke tar sjangsen på å glemme avbestillinger av 14 bøker eller noe sånt.

Mer info finner du på www.bokkilden.no

Obs: Bokkilden har fått nyss om dette så er kun 3 gavekort per person, takk til Nikita for info.
Sist endret av RayMonk; 9. oktober 2007 kl. 16:02.
Rett url: www.bokkilden.no

Godt tips forresten.
Takk
Gjør obs på at det er kun 3 gavekort per person
Gjorde dette for 4 dager siden og fikk gavekortet igår.

1 stk. Tihkal
1 stk. Pihkal
1 stk. Dmt: the Spirit Molecule
1 stk. The Essential Psychedelic Guide
1 stk. Food of the Gods


Gleder meg.
Takk for påminnelsen, link er fiksa nå.
Vurderer faktisk å melde meg inn i en klubb til, eneste jeg er litt skeptisk til er hvor mye jeg egentlig må avbestille.
Vurderer hele donrosa collection!
Sitat av Raymond
Takk for påminnelsen, link er fiksa nå.
Vurderer faktisk å melde meg inn i en klubb til, eneste jeg er litt skeptisk til er hvor mye jeg egentlig må avbestille.
Vurderer hele donrosa collection!
Vis hele sitatet...

En god idè er og faktisk lese medlemsbetingelsene før du blir medlem, da hadde du vist det.
Det varierer fra 12-24 bøker avhengig av hvilken klubb du er medlem i.

Du får ca 24 medlemsblader/e-poster i året. Hvert medlemsblad/epost presenterer en hovedbok. Hovedboka sendes deg automatisk dersom du ikke avbestiller den. Avbestillingsmulighetene og avbestillingsfrist står på baksiden av medlemsbladet/i e-posten.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Lysskyen; 9. oktober 2007 kl. 16:47.
Gjør jeg det rett hvis jeg går inn på Gavekort og skriver inn min mail både fra og til?
Jeg valgte gavekort på 1000 og trykte neste og skrev inn mye personalia, som f.eks. faktura- og leveringsadresse.

Litt skeptisk på at jeg skal få en regning på kr 1.000,- i postkassen.
Sitat av Starra
Gjør jeg det rett hvis jeg går inn på Gavekort og skriver inn min mail både fra og til?
Jeg valgte gavekort på 1000 og trykte neste og skrev inn mye personalia, som f.eks. faktura- og leveringsadresse.

Litt skeptisk på at jeg skal få en regning på kr 1.000,- i postkassen.
Vis hele sitatet...


Skjønner ikke hva du skriver, men du skal vente til du har fått gavekortet på mail eller i posten(de informerer om at dette kan ta ca. 1 døgn) med å bestille, med mindre du vil betale for varene da.

Når du har koden på gavekortet er det bare å legge varene du vil ha i handlekurven og trykke seg videre til betalings delen, der får du opp en boks hvor du skriver koden - om du da har bestilt for over 1000 kroner, vil dette bli trukket fra prisen på varene og bestillingen er registrert.
Om du ikke har bestilt varer for over 1000 kroner vil du ha de resterende pengene tilgode ved en evt. senere bestilling.
Sist endret av Lysskyen; 9. oktober 2007 kl. 16:27.
Er det ikke bokklubben.no som er korrekt link da?

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536
Sitat av djman
Er det ikke bokklubben.no som er korrekt link da?

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536
Vis hele sitatet...
Jo, jeg dreit meg ut og nå går det ikke ann å redigere!
Fristende. Er det mye fjas å avbestille alle bøkene?
Bare lurer litt på en ting her.

Når man har blitt medlem og fått gavekortet, og deretter skal bestille dvder ( i mitt tilfelle ), så står det fks på filmen:
Pris: 412,00
Bokklubbpris: 298,00 (portofritt tilsendt)

Er det bokklubbprisen på kr 289,00 jeg skal gå utifra da når jeg handler med gavekort eller er det kr 412,- ?

Mvh
BoinTjau
Sitat av BoinTjau
Bare lurer litt på en ting her.

Når man har blitt medlem og fått gavekortet, og deretter skal bestille dvder ( i mitt tilfelle ), så står det fks på filmen:
Pris: 412,00
Bokklubbpris: 298,00 (portofritt tilsendt)

Er det bokklubbprisen på kr 289,00 jeg skal gå utifra da når jeg handler med gavekort eller er det kr 412,- ?

Mvh
BoinTjau
Vis hele sitatet...
Er vell bokklubbprisen det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har fått 5 gavekort til nå å jeg regner med å få ett til i morgen
Sitter såpass mye på internett at avbestillinger ikke skulle være ett problem
Edit: på mandag mente jeg, såvidt meg bekjent så har de ikke åpent i morgen
Sist endret av daruu; 20. oktober 2007 kl. 21:24.
Hm, dette minner meg om da folk som fikk tilsendt sjekker i området ~$100 for å bytte 'long distance carrier' i USA på nittitallet. Trodde ikke slike ting eksisterte lengre. Jeg kommer til å benytte meg av 'tilbudet', og takker så meget for tipset
Jeg har fått 8 gavekort, 5 av dem etter "sperren" kom. Så langt har jeg mottatt ni av filmene jeg har bestilt og er storfornøyd
En ting som er viktig for dere som melder dere inn etter at "sperren" kom; vent til du har fått gavekortet fra klubben din før du melder deg inn i neste klubb
Da er det MYE større sjangse for at du faktisk får dem!
Edit: Jeg greier vist ikke å skrive i dag :P
Sist endret av daruu; 20. oktober 2007 kl. 21:33.
Daruu: Hvorfor det? Du kan jo bare melde deg ut av klubben igjen om du ikke får gavekort? Trenger ikke betale noe da heller.
Nei men om du melder deg inn i alle på en gang og ikke får mere enn 1, da har du brukt opp muligheten din på å melde deg inn i den klubben!
Edit igjen: Første gangen så meldte jeg meg inn i 3 på en gang men fikk bare 1, før jeg begynte å melde meg inn i en og en klubb
Har fått alle gavekortene jeg har bestilt ved å bruke den metoden her
Edit nr2: Det kan jo funke å melde seg inn i flere på en gang, men det er mye større sjangse for at du får flere kort ved å melde seg inn i en og en klubb
Sist endret av daruu; 20. oktober 2007 kl. 21:37.
Ok. Jeg meldte meg inn i tre klubber på en gang første gangen (før "sperren"), så meldte jeg meg inn i to klubber til et par dager etter det, så tre klubber til dagen etterpå. Har faktisk lyst å melde meg inn i fler og, er så kos å bestille dvd-er, selv om jeg ikke finner spesielt mangen fler jeg vil ha:P
Hehe
Man får jo evt veldig billige julegaver da
Hmm, billige julegaver? xD Lekkert! :-D
Fikk enda ett gavekort i dag !
Så nå er det meste av julegavene for i år innkjøpt :P
Hvor er det man trykker for og melde seg inn i klubber da?:P
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det går ann å få avbestilt alle bøkene som man skal få også? Så dette er egentlig 1000 spenn gratis?

Sitat av Impetus
Tilbudet ble avslutta i går
Vis hele sitatet...
og nei, tilbudet er enda ikke avsluttet
Ja man kan avbestille alle bøkene
Det eneste man forplikter seg til er å være medlem i ett år

Tilbudet er offisielt avsluttet, men om man går inn på denne linken http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536 så kan det hende at det funker allikevel

Edit: Tror du må være innlogget for at den linken skal funke
Sist endret av daruu; 31. oktober 2007 kl. 16:58.
HEi.

Snakket med noen som sa at selv om du avbestiller abonomentet, vil du få faktura i posten om de bøkene som du har avbestilt. Men dette skjer ikke får du melder deg ut av Bokklubben!!!
om det er noen som har fått gavekort på bøker og enda ikke brukt de er jeg interesert i å kjøpe dem. har masse bøker jeg har lyst å bestille=)
Jeg var medlem i bokklubben i et par år. De slutter aldri å ringe for å spørre om jeg ville fornye medlemskapet.... De to mest forhatte yrkene jeg kan tenke meg er telefonselgere og parkeringsvakter.

edit: leif
Sist endret av ProtoZ; 2. november 2007 kl. 05:32.
De har startet en ny kampanje med gavekort på 750 kr - http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536

Dessuten fungerer det vist å bruke google cache og få opp 1000 kr kampanjen fortsatt, og ja, registrere seg også. url: http://tinyurl.com/36se4z
Sist endret av thomasw; 3. november 2007 kl. 00:09.
Noen som har prøvd å melde seg på 1000 så seint?? jeg prøvde nå, men leste her ett sted at man måtte krysse av ettellerannet... for å få gavekortet!? hmm, fikk ikke jeg med meg..

Og ja, jeg meldte meg på via den linken han duden over meg la ut..
det ryktes på diskusjon.no at det fungerer fortsatt å melde seg inn på 1000kr-saken har prøvd selv men er jo ikke virkedager nå i helga, så får se til uka om det faktisk fungerer.. skader jo ikke å prøve uansett.
har bestillt masse greier nå, veldig greit dette xD

Sitat av arrifroggi
HEi.

Snakket med noen som sa at selv om du avbestiller abonomentet, vil du få faktura i posten om de bøkene som du har avbestilt. Men dette skjer ikke får du melder deg ut av Bokklubben!!!
Vis hele sitatet...

Hvis man melder seg ut av bokklubben før det er gått et år står det at velkomstgaven altså gavekortet på betales
Sist endret av Claest; 4. november 2007 kl. 11:22.
Mange snakker om at de har fått mange gavekort. Hvordan får dere mange gavekort?
Kansje veldig teit spørsmål, men jeg forstod ikke hvordan det gikk ann å få flere enn ett.
Det fungerer fortsatt.. Fikk mitt første gavekort idag bestilte 6 dvdèr på skolen i dag.. 984,- eller noe:P

Junkpal: Det er flere klubber inne på bokklubben.no du kan melde deg inn i... Da får du flere bøker du må avbestille, men det burde ikke bli noe problem..

Noen som veit hvor lang avbestillingfrist man har?? litt kjedelig om man er på hytta en uke, og postkassen er full av bøker når du kommer hjem igjen..
Sist endret av soulgoodman; 6. november 2007 kl. 16:46.
Jeg avbestille nylig også en bok, hadde frist til ut i desember engang, så tror avbestillingsfristen er god nok.
Vet ikke om det er sånn med alle klubbene, jeg er medlem i jobb og ledelse, færrest bøker i året.
Sist endret av RayMonk; 6. november 2007 kl. 17:08.
Okei, jeg har bestilt 20 DVD-er og 10 bøker nå, og flere gavekort tikker inn.
Får nok noe i posten i morgen, takk for tipset!
hæhæ, ler meg ihjel.. de å jo nøtdt til å tape masse penger på dette??
Har bare meldt meg inn i en klubb atm.. Men kjenner det frister å melde me inn i en til!!

Endelig skal jeg gå i + når julegavene er gitt/mottat

Sitat av thomasw
De har startet en ny kampanje med gavekort på 750 kr - http://www.bokklubben.no/SamboWeb/side.do?dokId=534536

Dessuten fungerer det vist å bruke google cache og få opp 1000 kr kampanjen fortsatt, og ja, registrere seg også. url: http://tinyurl.com/36se4z
Vis hele sitatet...
Da var 1000gavekortet borte.. Men 750 funker fett det også.. blir 1 mindre dvd, men shit`au
Hvor enkelt er det å avbestille?
Får du en link i eposten du mottar, som det kun er å klikke på eller lignende?
Hvis jeg melder meg inn, får jeg vel ikke tilsendt månedens bok av feks. Anne B Ragde eller noe, uten å ha bestillt. Meldte meg inn i en bokklubb for lenge siden og fikk drøssevis av bøker som jeg ikke hadde bestillt ..
er veldig lett å avbestille hovedbøkene du får. om du har medlt deg inn i alle klubbene trenger du bare logge deg inn på en. der får du all informasjon om ditt medlemskap. og alle hovedbøker som du har vil komme opp, uansett hvilken konto du er inne på.

du MÅ avbestille hovedbøkene, men det er gjort på et tastetrykk. veldig enkelt. (er vel dette klubbene tjener penger på da, gamlinger som glemmer seg av=)



ellers: skriv nå hvilke bøker dere har bestilt! har vel ca 20-30 på min liste nå, og begynner å gå tom for ideer.

her er de som kommer til meg:
Appelsinpiken
Den mørke materien
Stormfulle høyder
Julemysteriet
Lenore
The raw shark texts
Stolthet og fordom
Vindens skygge
Miraklene i Santo Fico
Jane Eyre
Monsters in My Tummy
Idun
Norrøn religion
Shinto
Rachels ferie
Harry Potter og ildbegeret
Harry Potter og fangen fra Azkaban
Harry Potter og de vises stein 99.00
Kazan ulvehunden
Kazans sønn
Den eldste
Inuit


lydbøkene om kazan likte jeg så godt som barn at jeg viderefører dette og søstrene mine skal få hver sin i julegave=) ellers har jeg hare kjøpt alt som så interesangt ut, og noen fra anbefalinger på andre forum da.

så kom med anbefalinger da=)
Sist endret av _atiram_; 7. november 2007 kl. 11:57.
Det finnes ingen smartinger her på forumet som klarer å knekke koden for hvordan gavekort-koden er bygget opp? Det hadde vært fint det
Sitat av walbergz
Det finnes ingen smartinger her på forumet som klarer å knekke koden for hvordan gavekort-koden er bygget opp? Det hadde vært fint det
Vis hele sitatet...
Om det er det, tror du virkelig de hadde delt det med deg/oss slik at det ble misbrukt så mye at det ville bli oppdaget (og tettet)?
"Tilbudet gjelder kun ved innmelding i én klubb" ??
Må man bruke personnr. med innmelding?

Viss ikke, så kan man vel bare gjøre små forrandringer i navnet man har meldt seg inn med.
Og, vips!
Du har spaltet personlighet, og kan motta mer enn 3kort!
- Men spørs om det går for dere som har gateadresse ol.
Sitat av Grimdoc
Om det er det, tror du virkelig de hadde delt det med deg/oss slik at det ble misbrukt så mye at det ville bli oppdaget (og tettet)?
Vis hele sitatet...
Jeg (og et par hundre andre) fant ut at man ikke trengte å gjøre noe slik. Det er jo bare å melde seg inn i en av de 13 andre klubbene deres, så får man et nytt gavekort.
De har nå gått over til 750 kr gavekort istedet

GothQueen: Det er ulovlig å bruke falskt navn å man kan i værste fall bli dømt for svindel om man gjør dette!

edit, dette har jeg bestilt (og fått mesteparten av
1 stk. Sorgenfri
1 stk. Flaggermusmannen/ Kakerlakkene + lydbok Og derr! Var sommeren i gang
1 stk. Marekors
1 stk. Gran Turismo 4
1 stk. DVD Sin City
1 stk. DVD American Dad Volume 2
1 stk. DVD American Dad Volume 1
1 stk. DVD Hellraiser -Deader
1 stk. DVD Hamilton
1 stk. DVD The Julekalender
1 stk. DVD Famlily Guy -Season one
1 stk. DVD The Last King of Scotland
1 stk. DVD The Descent -Nedstigningen
1 stk. DVD Simpsons Season 7 Headbox
1 stk. Ole Brumms lille bok om vennskap
1 stk. Nasse Nøffs lille bok om tapperhet
1 stk. Ole Brumms lille bok om visdom
1 stk. Det er sagt. Nr. 1
1 stk. Det er sagt. Nr. 2
1 stk. DVD Fahrenheit 911
1 stk. Jeg velger meg elg
1 stk. Skråblikk fra godstolen
1 stk. Hva koster det å sjå framtenna dine?
1 stk. Krig og fred og religion og politikk og sånn
1 stk. DVD Sunshine
1 stk. DVD Apokalypse Nå! Redux
1 stk. DVD Full metal jacket
1 stk. DVD King Kong
1 stk. DVD Izzat
1 stk. DVD Top Gun
1 stk. DVD The Grudge - Forbannelsen
1 stk. DVD The Hills Have Eyes
1 stk. DVD The Amityville Horror SE
1 stk. DVD Apokalypse Nå! Redux
1 stk. DVD Gymnaslærer Pedersen
1 stk. Sveiveradio rød
1 stk. Liggeunderlag, selvoppblåsbart
2 stk. Ullgenser str L
1 stk. DVD 37 1/2
1 stk. DVD Simpsons Season 5
1 stk. DVD Simpsons Season 6
1 stk. DVD Jenter
1 stk. DVD Simpsons Season 3
1 stk. DVD Simpsons Season 4
1 stk. DVD En ubehagelig sannhet
1 stk. DVD Simpsons Season 1
1 stk. DVD Simpsons Season 2
1 stk. DVD Sorte Orm Collection Box
Sist endret av daruu; 10. november 2007 kl. 23:04.
Jeg meldte meg inn i forrige uke en gang men har fortsatt ikke fått noe gavekort Hva kommer det av?
Sitat av daruu
De har nå gått over til 750 kr gavekort istedet

GothQueen: Det er ulovlig å bruke falskt navn å man kan i værste fall bli dømt for svindel om man gjør dette!

edit, dette har jeg bestilt (og fått mesteparten av
1 stk. Sorgenfri
1 stk. Flaggermusmannen/ Kakerlakkene + lydbok Og derr! Var sommeren i gang
1 stk. Marekors
1 stk. Gran Turismo 4
1 stk. DVD Sin City
1 stk. DVD American Dad Volume 2
1 stk. DVD American Dad Volume 1
1 stk. DVD Hellraiser -Deader
1 stk. DVD Hamilton
1 stk. DVD The Julekalender
1 stk. DVD Famlily Guy -Season one
1 stk. DVD The Last King of Scotland
1 stk. DVD The Descent -Nedstigningen
1 stk. DVD Simpsons Season 7 Headbox
1 stk. Ole Brumms lille bok om vennskap
1 stk. Nasse Nøffs lille bok om tapperhet
1 stk. Ole Brumms lille bok om visdom
1 stk. Det er sagt. Nr. 1
1 stk. Det er sagt. Nr. 2
1 stk. DVD Fahrenheit 911
1 stk. Jeg velger meg elg
1 stk. Skråblikk fra godstolen
1 stk. Hva koster det å sjå framtenna dine?
1 stk. Krig og fred og religion og politikk og sånn
1 stk. DVD Sunshine
1 stk. DVD Apokalypse Nå! Redux
1 stk. DVD Full metal jacket
1 stk. DVD King Kong
1 stk. DVD Izzat
1 stk. DVD Top Gun
1 stk. DVD The Grudge - Forbannelsen
1 stk. DVD The Hills Have Eyes
1 stk. DVD The Amityville Horror SE
1 stk. DVD Apokalypse Nå! Redux
1 stk. DVD Gymnaslærer Pedersen
1 stk. Sveiveradio rød
1 stk. Liggeunderlag, selvoppblåsbart
2 stk. Ullgenser str L
1 stk. DVD 37 1/2
1 stk. DVD Simpsons Season 5
1 stk. DVD Simpsons Season 6
1 stk. DVD Jenter
1 stk. DVD Simpsons Season 3
1 stk. DVD Simpsons Season 4
1 stk. DVD En ubehagelig sannhet
1 stk. DVD Simpsons Season 1
1 stk. DVD Simpsons Season 2
1 stk. DVD Sorte Orm Collection Box
Vis hele sitatet...
Hvor mange gavekort var dette og hva har du gjort for å få flere?
9 gavekort(7 på 1000kr og 2 på 750), har bare meldt meg inn i en og en klubb

Men tror muligens de har endre litt på gavekort rutinene sine nå, men det er da bare å prøve

Edit: Å jeg har jo selvfølgelig meldt meg inn i alle boklubbene fordi jeg er veldig glad i bøker og bokklubben er desidert lavest på pris i Norge
Sist endret av daruu; 11. november 2007 kl. 14:37.