Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4062
hei, droppet 2mg xanax og røyket litt for 2 timer siden, fikk lyst og prøve litt oxy men hvor lenge bør jeg vente siden jeg har tatt xanax? tenkte en 20mg dose men er kombinasjonen farlig?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kombinasjonen der kan være farlig ja. Ville helst ikke ha gjort det, men hvis du absolutt må blande Xanax og oxy bruk 10mg oxy i stedet for 20
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kombinasjonen der kan være farlig ja. Ville helst ikke ha gjort det, men hvis du absolutt må blande Xanax og oxy bruk 10mg oxy i stedet for 20
Vis hele sitatet...
er dette noe som kan drepe meg?
Større sjanse for at det skal gå utover respirasjon når du blander opiater/opioder med benzo. Det er en veeeldig god kombo å ruse seg på , men veldig farlig. Vær forsiktig ��
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
benzo og opiater kan i verste fall ta livet ditt ja
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man kan dø av vann også. Sjelden så svart/hvitt, såfremt man tar hensyn til dosering, toleranse og personlig fysiologi. Hvor mye veier du, Outerspace? Har du erfaring med stoffene hver for seg fra før av? Ville begynt forsiktig og ikke lagt meg til å sove før rusen dabber av om jeg hadde noia.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her kan du sjekke interaksjoner:
http://interaksjoner.azurewebsites.n...n&Client=Sjekk

Jeg har blitt tilbudt vival sammen med oxynorm/morfin/ketorax og paralgin forte/tramdol på sykehus (der overvåkes man riktignok), men takket da nei. Jeg tok nemlig en gang en paralgin forte og 5 mg vival med et par timers mellomrom og ble helt borte. Anbefaler derfor å være forsiktig.

Alternativt kan du jo ta halve oxycontinen først og se. Ulempen med "continen" er jo at det er depot, så blir du uggen varer det en stund og du bør f. eks. ikke legge deg til å sove, og kanskje ikke være alene heller.
Tok 10mg men merket ikke noe spesielt
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Outerspace Vis innlegg
Tok 10mg men merket ikke noe spesielt
Vis hele sitatet...
Når tok du da?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet mange går på den feilen at de bare deler en pille i to, eller tar den hel- og så rapporterer om lite rus. Jeg har tatt opiater omtrent hver eneste dag i ett år, og jeg klarer å bli ruset på 20mg oxy og 2mg xanax, så da mener jeg virkelig at en som ikke har toleranse burde få en fin buzz på 10mg og 2mg xanax. Hører jo folk snakke/rappe om vicodin/percocet(en av disse er 5mg oxycodon). Så antar nesten at folk kan bli rusa på 5mg, spesielt i kombinasjon med annet.

10mg i hvilken form? En halv tabelett? En halv kapsel? En hel 10mg pille? Det er viktig å knuse det til finfint pulver om man bruker piller. Gjerne kast det i en kopp med litt kokende vann når det er helt pulver og rør godt. Jeg liker å bruke en sprøyte til tilberedelsen. Altså, trekke varmt vann inn i sprøyten som jeg har fylt med pulverisert oxy. Så holde foran toppen og riste, så trekke det inn og ut av pumpen med så liten åpning som mulig for å knuse eventuelle partikler helt.

Ellers er det å bruke noen milliliter vodka til å løse det godt opp og så ta det oppi en annen drikke, eller shotte det. Snakker ubetydelige mengder alkohol her.
hey
70 mg oxy 30 mg diazepam(valium) daglig i 6 år
20 mg oxy å 1 mg xanor rekker ikke å nodde en gang, slokner bare. så visst du har skikkelie varer(fra norsk apotek, helst)
gjør ikke d mer ettersom du overhode ikke har kontroll om du kaster opp lr får serotenergt syndrom.
2 timer burde xanaxen ha nådd Tmax blodplasmanivå. i og med at oxycontin har så rask opptakstid ville jeg ikke prøvd mer enn 1,5/4 av oxyen.
sug på oxyen om d ikke er reltebon da(da vil den bli slimete når dem blir våt), når all rosa fargen er borte del den i 4 og del en av de fire i to. så tar du 1/4 å 1/8 tygger de eller knuser de mellom to skjeer å svelg, er du fortsatt ikke der 40-50 min etter d, doserer du d samme på nytt om du ikke kjente noe, om du kjente du ble litt varm, å veldig slapp å humøroppsving, doserer du 1/8.
husk å svelg alt om du tygger de, større biotilgjengelighet i magen enn sublingualt (i munnen)

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet mange går på den feilen at de bare deler en pille i to, eller tar den hel- og så rapporterer om lite rus. Jeg har tatt opiater omtrent hver eneste dag i ett år, og jeg klarer å bli ruset på 20mg oxy og 2mg xanax, så da mener jeg virkelig at en som ikke har toleranse burde få en fin buzz på 10mg og 2mg xanax. Hører jo folk snakke/rappe om vicodin/percocet(en av disse er 5mg oxycodon). Så antar nesten at folk kan bli rusa på 5mg, spesielt i kombinasjon med annet.

10mg i hvilken form? En halv tabelett? En halv kapsel? En hel 10mg pille? Det er viktig å knuse det til finfint pulver om man bruker piller. Gjerne kast det i en kopp med litt kokende vann når det er helt pulver og rør godt. Jeg liker å bruke en sprøyte til tilberedelsen. Altså, trekke varmt vann inn i sprøyten som jeg har fylt med pulverisert oxy. Så holde foran toppen og riste, så trekke det inn og ut av pumpen med så liten åpning som mulig for å knuse eventuelle partikler helt.

Ellers er det å bruke noen milliliter vodka til å løse det godt opp og så ta det oppi en annen drikke, eller shotte det. Snakker ubetydelige mengder alkohol her.
Vis hele sitatet...
De har jo åpnet vape butikker over alt så ville heller anbefalt propylen glykol(da blir d snakk om ml f.eks en studie sier pr ml pg(propylen glykol kan løse opp 17 mg diazepam, også kalt valium, vival, stesolid så la oss si 15mg/ml siden d ikke akkurat er lab forhold).
Etanol (etanol 95% løser opp diazepam 41 mg/ml) så rent som muli, overflate desinfeksjon på apoteke er 75& og bruker det ofte isammen med PG. men vær obs på hvor mye du bruker ikke bruk mer enn d som trengs, for skal nesten ikke noe til om du bare ordner en dose.
50% PG
10% Etanol
resten vann og noe om ph-en ikke ligger på rundt 4,5 om den lagres mørkt å kaldt i kjøleskap. Holder seg minimum 16 dager
jeg bruker denne løsningen for benzo.
diazepam, nitrazepam(apodorm, mogadon), alprazolam(xanor, xanax) og klonazepam(rivotril)
Bruker det som nesespray ved panikkangst, og vaper en blanding av diazepam og nitrazepam så svelger jeg en dose klonazepam for å få sove.
skjønner ikke at midazolam som basicly er det jeg har laget her gis som nesespray istedenfor rektalt ved status epilepticus(skjønner det kan være vanskeli ved GTK anfall, men har måttet administrere rektalt midazolam flere ganger og det er sjeldent mestepartn blir igjen. midazolam er kun diazepam i flytende form. alt det andre jeg har kokt sammen på flere forskjellige styrker og komboer, vil jeg ikke anbefale noen ting går rett å slett ikke bra sammen å da spiller du med livet som innsats, PM meg om dere har spørsmål for freaky for freak.
Eller om dere vil jeg skal lage en tråd om hvordan man gjør d, må kanskje gjøres på egen nettside og linkes hit har ikke lest reglemange
Sist endret av Ygg; 4. oktober 2018 kl. 06:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skrapet av skallet til 80mg og delte den opp i 8 biter (10mg hver) tok xanax igår 16:00 også 10mg oxy rundt 22:00 tiden men ble varm i toppen og litt ubalansert men ikke noe annet en det
Sitat av Outerspace Vis innlegg
Skrapet av skallet til 80mg og delte den opp i 8 biter (10mg hver) tok xanax igår 16:00 også 10mg oxy rundt 22:00 tiden men ble varm i toppen og litt ubalansert men ikke noe annet en det
Vis hele sitatet...
halveringstiden på xanax er maks 6-7timer å da har du helst flodda krytokrom 450 lever enzymene en time fortut. Må ikke gjøres første gang du prøver preparatet uansett hvilket.
tipper hadde du hatt xanaxen i systemet enda så hadde du slokna.
å tørr ikke anbefale noe mer enn 5 mg oxy om du kjente d av 10 mg med tanke på kombinasjon. bare oxy kunne du trygt ta 15 mg. Du kjenner det ikke komme (overdosen) alt er bare deili så våkner du (forhåpentligvis). Å disse dosene jeg sier er greit er etter at person har prøvd preparatet å regner med vekta minimum er rundt 70-75 kg å mann. så er det sagt. Selv skulle jeg ønske jeg aldri prøvde oxy men for en smertelindring, kun trumfet av GHB, og morfin+amf.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg har nettopp smekket nedpå 40mg oxy og 10mg Vival. Det går mye på hvor innkjørt man er. (Toleranse)
Jeg bruker oxy til daglig.Men jeg anbefaler virkelig ikke at du gjør dette så lenge du ikke bruker noen av delene til vanlig. Selv har jeg ikke brukt vival på flere år. Så dette var bare for og teste og se om det blir en buzz. Sitter på cafe i skrivende stund. Kan jo bli spennende og se om jeg klarer gå ut herfra med hevet hode