Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2001
Anonym bruker
"Selvforsynt Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
for 2 dager siden bestemte jeg og trippe etter et halvt år mellomrum på 500 microgram, gamma goblin (goblins den), har trippet ca 5 år tilsammens med ca 17-19 ganger for det meste sopp og lsd men småepisoder med litt 2-cb, men back to topic! jeg var på opptur 30-60 min unna peak så ble jeg og tripsitter enig at han skulle dra på butikken å kjøpe noe munch til nedturen og til og fra butikken tar ca 10 min ish.. i det øyeblikket han går ut av døren så sitter jeg bare og chiller i stolen og streamer naturdokumentarer fra ytube på chromecast om dyr og kulturer rundt i verden og jeg sitter og fasinerer meg over hvordan løver og hyena kjemper for the food chain.. så merker jeg at jeg ble sittende ganske for hardt fast i stolen.. så i det jeg prøver å røyse meg så blir jeg dratt bare mer og mer ned i stolen til et punkt hvor tankegangen min henger seg så opp hvor jeg får tvangsforestillinger om at jeg er blitt utviklingshemmet så jeg ender opp med og ikke kunne tenke i det hele tatt bare lå og ristet og tweaket.. frykten i meg var så forferdelig at hele opplevelsen fikk meg til og tro at jeg skulle sitte fast sånn for alltid for hvert sekund var så forferdelig og jeg har ikke svar på hva årsaken kan være.. psykose kansje? har erfaring over lengre tid med psykedelisk rusmidler og har vært gjennom bad trips og blitt inspirert på en positiv måte av bruket men denne trippen hadde ingen grunn til og bli om til en badtrip som skulle kun sette meg i en så iskald opplevelse
Det er ikke så mye vi kan si om det. Du vet jo mye bedre enn oss om alle omstendighetene rundt trippen. Tripsitter som styrer rundt og youtube på oppturen høres ikke helt optimalt ut for meg, men. To påtrengende og helt unødvendig innflytelser å ha når man kommer opp på LSD.
Anonym bruker
"Selvforsynt Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hendelsen hendte ca 20 min men føltes ut som en evighet.. tripsittern finner meg og kaster et glass lunket vann i ansiktet på meg og drar meg opp fra stolen så snapper jeg ut av det men da var jeg så skremt at det er første og eneste gangen jeg har brukt benzo til og stoppe en trip.. har alltid brukt psykedeliske stoffer som ''verktøy'' og man bruker verktøy for og få fikset på ting og tang men jeg var helt i sjokk
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det er ikke så mye vi kan si om det. Du vet jo mye bedre enn oss om alle omstendighetene rundt trippen. Tripsitter som styrer rundt og youtube på oppturen høres ikke helt optimalt ut for meg, men. To påtrengende og helt unødvendig innflytelser å ha når man kommer opp på LSD.
Vis hele sitatet...
du har rett der men etter erfaring så har jeg utrolig bra kontroll på 500 men denne opplevelsen så ble jeg satt fast i det på bare noen sekunder.. ikke noe angst før eller noe form for frykt.. har en tanke angående psykose, men if so hva burde jeg fokusere på framover i tid viss jeg skulle blitt psykisk preget av psykosen om det var grunnen?
Sist endret av Outerspace; 1. oktober 2018 kl. 03:39.
For min del er det musikk det går i, helst være litt ute og gjerne være med andre folk som er i samme situasjon. Alene funker også bra tho, for meg ihvertfall.

Skjerm har en tendens til å låse deg fast og blokkere den naturlige flowen som det er meningen at man skal flyte med i.

Det siste spørsmålet ditt skjønte jeg ikke helt.
Sist endret av mentalmelt; 1. oktober 2018 kl. 03:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du skulle bli psykisk preget, hva mener du?
Så klart kommer du til å tenkte på dette fremover, det betyr ikke at du har ødelagt psyken din på noen som helst måte, du havnet i et dårlig tankekjør og klarte ikke å snappe ut av det på egenhånd, hva kan du lære av dette?

Ta mindre doser mann, 20 tripper under belte er ikke veldig erfaren spør du meg.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter så mange turer så vet du veldig godt at ingen turer er like. Ta det som en badtrip og et tegn på at du skal forholde deg til mindre doser. Jeg har hatt turer der jeg ligger i fosterstilling og skjelver et par timer, men når det gir seg, så sitter jeg som regel igjen med de beste turene. Det har skjedd pga alt for brå overgang i settingen. TV og en tripsitter som forsvinner på opptur er en fin oppskrift på en kjip tur.
Høres jævlig skremmende ut.
Postet tråden under anonym med et uhell, takk for tilbakemeldingene, kan si meg enig at det var uansvarlig og hoppe på en 500 dose etter så lang avstand mellom hvert bruk får forholdet meg til "gå entur i skogen doser" til og starte med etter denne opplevelsen har jeg lært