Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2152
Vil bare si at jeg ikke helt på jorda når jeg begynte ¨å skrive dette så jeg må beklage for skriveleifer.

Min vekt: 90-100 kg, 3/4 teskje ketaminholdig veske tørket å sniffet.

stoff: pfizer ketalar 50mg/ml

først så tokk jeg 1/3 teskje som jeg varmet opp til det ble et litt grovt og gråaktig pulver som jeg skrapet sammen og sniffet. så gikk å satt på en gammel beatles plate, å gikk å lagg meg ned på sengen.etter å ha logget i 3-4
minutter uten å kjenne noe serlig bestemte jeg meg for å ordne enda en dose. når jeg skulle fjerne skjeia fra lighteren merket jeg at jeg fikk en litt rar følese i kroppen, mens jeg ble littegranne sosete i hodet. tok da å dro opp dose nummer 2 av 4.

jeg merket etter noen minutter til en uimotståelig trang til å kauke med paul mccartney på pennylane. siden dette er det første "rusmidlet" bortsettfra tobakk så bestemte jeg meg for å utforske rusen, samtidig som jeg sniffet litt mere ketamin. merket at synet fokuserte veldig tregt, samtidig som om at alt var litt blurete.

tok da å satt meg litt på pcn for å prøve å spille GTA:SA som var veldig mislykket, fordi at jeg ikke husket hvordan jeg beveget meg i spillet å ikke fant det ut. kan også nevnes at dette var det punket som rusen var mest inntens.

kan også nevnes at alt av smaker og lukter hvar helt uintresant, i forrhold til hørselen. jeg satt å hørte Beatles, med sangen All you need is love å oppdaget helt nye aspekter med de forskjellige instrumentene som jeg aldri hadde logget merke til tidligere. gikk ogsåpå dette punktet opp for å ta en siste liten dose opp i nesen, samtidig som jeg tokk litt tobakksnuff for å få dekket nikotinbehovet. etter å ha sotte på soffan å loka en liten stund så merket jeg at rusen begynte å avta svakt, men det er da morroa virkelig begynte!

var nede på rommet mitt å bestme meg å slenge Thriller på platespilleren, å fikk meg da et stort sjokk når jeg ettehvert oppdaget at jeg hadde sotte på feil plate spilleren. når jeg hadde fåt sjangla på riktig plate på spilleren så kom jeg i skikkelig partyhumør å rev ned gitaren på veggen å begynte å spille med på sangen, men jeg merket ikke at gitaren manglet strenger... når plata til slutt kom thriler så kom jeg i et litt sataistisk humør, mens jeg rabla ut en hel collegebok i løpet av sangen.

men i de 10 sekundene jeg brukte på snu plata å det ikke var musikk merket jeg at jeg ble deprimert, fram til jeg begynte å danse til beat it, å jeg etterhvert begynte å bli normal å satt meg til å skrive dette...


Konklusjon: du burde være hjemme alene eller med noen du uansett ikke er redd for å dele tankene dine med, da du kommer til å tenke en del høyt uten å være klar over det. kan si at jeg var aleine å prata med meg selv hele tiden.
kan også sies at musikk vil ha STOR innvirkning på humøret ditt.

Min mening: Ketamin is a LOT of FUN!

Spørsmål kan stilles i tråden
Sist endret av doomsaier; 2. oktober 2011 kl. 20:26.
Høres ut som en ålreit førstereis, men det er dessverre ikke så givende med triprapporter skrevet av folk som ikke har sammenligningsgrunnlag fra andre stoffer.
For min del da.
kan si det sånn, det er en mikroskopisk sjanse for å få en resept på slik
hva er ketamin? hva brukes det for og i mot?
Det er bedøvelse med psykedeliske tendenser. Ettersom jeg har forstått er dette brukt for å bl.a bedøve hester.
Du kan lese mer på http://www.erowid.org/chemicals/ketamine/ketamine.shtml
Sist endret av Bluish; 3. oktober 2011 kl. 17:03.