Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  127 13699
Da har altså Early Accsess server blitt postet, tenkte det var bedre med en egen post for å få god oversikt, over hvor folk på nFF har tenkt å spille.

Midlertidig er det veldig få servere, men det er bare for de som har Early Accsess skal bli på samme. Når alt blir live den 23. Mai, kommer det flere servere.

European - English Servers :
PvE Servers: Crom, Dagon, Ymir, Bori and Astoreth.
PvP Servers: Fury and Wildsoul
RP-PvP Server: Aquilonia
Vis hele sitatet...
Vennegjengen min har ikke bestemt seg, men står helt klart mellom en av PvP serverene, Fury/Wildsoul.

Hvor velger du og dine venner/guild å spille? Kanskje det er mulighet for å få samlet nFF'ere på en PvP server?
Sist endret av Volch0k; 15. mai 2008 kl. 20:39.
har tenk å spille på ein pvp server men eg får vente til å se hva dere velger so kansje eg blir med på den
Trur jeg skal på wildsoul.
PvP server på Live-test er ikke serlig morsomt til tider.
om du skal levere noen quests i en by, så kommer det plutselig en lvl 80 og ganker deg rett forran en guard, som nesten ikke skader han engang.
Kanskje de modifiserer guards til å ta 1hitkills. men i min mening så er det best å spille på PvE, med mindre du liker å bli ganket midt i en quest eller i en by mens du er afk.

Jeg kan tenke meg at det blir veldig mye PvP på starten når serverene kommer opp. alle sammen gjør de samme questene, alle er samme level. blir mye PvP, veldig mye. Jeg selv synes det er moro, men det finnes grenser

ellers, spillet er veldig moro, anbefales på det sterkeste, til og med dere som er skeptiske. Jeg var selv skeptisk på starten, men tenkte jeg skulle prøve det siden jeg vant en beta key. angrer ikke på det
Awesome
Trådstarter
Sitat av Slurpeedelic
PvP server på Live-test er ikke serlig morsomt til tider.
om du skal levere noen quests i en by, så kommer det plutselig en lvl 80 og ganker deg rett forran en guard, som nesten ikke skader han engang.
Kanskje de modifiserer guards til å ta 1hitkills. men i min mening så er det best å spille på PvE, med mindre du liker å bli ganket midt i en quest eller i en by mens du er afk.

Jeg kan tenke meg at det blir veldig mye PvP på starten når serverene kommer opp. alle sammen gjør de samme questene, alle er samme level. blir mye PvP, veldig mye. Jeg selv synes det er moro, men det finnes grenser

ellers, spillet er veldig moro, anbefales på det sterkeste, til og med dere som er skeptiske. Jeg var selv skeptisk på starten, men tenkte jeg skulle prøve det siden jeg vant en beta key. angrer ikke på det
Vis hele sitatet...
Kommer sikkert til å bli litt jævli i starten, men vi er 10 kompise som planlegger å lvle sammen. Uansett så er det for min del, umulig å orke farming/griding 'nd stuff, uten å kunne world pvp'e litt engang iblandt.
Er ikke sikker på hvilken server det blir enda, men det blir hvertfall en av PvE serverene. Ser ut som om det blir fort kaotisk på PvP, alle sammen går rundt å dreper hvem de vil hele tiden osv.
Jeg blir nok å spille på PvP-server, da jeg allerede har en ~25stk med Early Access som skal starte guild sammen. Må nesten ha venner på lur om du skal spille på PvP etter min mening, for du VIL bli drept og VIL bli campet til du logger av om folk finner det for godt.
jeg har ikke aoc men ksal kanskje skjøpe det
Blir det noen nFF guild?
Hadde vert kjekt å ha noen å spille med siden det er ett fåtall av vennene mine som skal begynne
Lazywriter
Gisse's Avatar
Jeg og kameratene mine skal starte på Wildsoul på Early Access. Skal nok få overtalt Slurpeedelic til å joine oss

Blir gøy med age of conan! By the way, andre som har problemer med Early acces patcheren? Min vil ikke starte.
Skrik ut om det blir noen bra guilds her da, jeg har kjøp spillet og regner med det blir endel spilling fremover. Vi er en god gjeng her, men ikke nok til å starte en bra guild tror jeg. Vi er vel for det meste casual+ spillere
Må bare spørre et Oftopic spørsmål, gidder ikke lage en ny tråd (hvis det er greit)

Som sikkert mange vet så er Early Access solgt ut, men er det en mulighet for at noen avbestiller og jeg kan da være heldig og oppdatere siden akkurat da og få kjøpt?
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg og guildet mitt har enda ikke bestemt oss, men vi skal definitivt på én av PvP-serverne.

Om noen er interessert å spille med meg/oss, så kan dere sjekke forumet vårt hvor servervalg vil bli annonsert. nFFere er selvsagt også velkomne som søkere om noen skulle være interessert. Vi er rundt 7-8 RL-venner (som er ledere og officers) og resten er andre personer som har søkt så langt.
Sist endret av ticks; 16. mai 2008 kl. 18:32.
ser ut som det blir Wildsoul
Da sier vi at nff serveren er Wildsoul, så gjør vi det enkelt.
Har desverre ikke EA, men dro ned på spaceworld idag og preordra for det nette depositum av 50kr. Aner ikke hvor vi kommer til å spille, men PvP blir det iallefall. Kunne aldri falt meg inn å spille PvE.
Greit da starter jeg og kompisene mine på Wildsoul også
Bob Sacamano
John B's Avatar
Russerne mobiliserer på Wildsoul

Hadde tenkt meg om fem ganger før jeg hadde bestemt meg for å rolle der

http://news.woh.ru/images/photo/1/1625.jpg
Jeg kommer til å spille på PvE serveren Astoreth, med resten av guilden,
ah, russerne, de er syke
vurdere fury jeg nå >:P

neida, blir nok Wildsoul med Gisse & Co.
Sist endret av Slurpeedelic; 16. mai 2008 kl. 20:19.
Høres konge ut, Wildsoul ftw.
Dere med "Early Access" får være mine personlige bodygards så jeg ikke blir ganket 24/7.
Takk. ;D
Vi bestemte oss, sammen med mange andre guilds, å gå for Wildsoul. Tanken var egentlig at Fury er først på lista, og at det derfor er mest sannynlig at tilfeldige folk velger denne -> server full veldig fort.

Virker nesten som om de fleste har tenkt sånn da, så jeg får skynde meg inn =/
Får håpe jeg kommer inn på Wildsoul da. Har ikkje Early Access så får ikkje begynt før 23.

Har du en plass eller to i guilden din Dyret?
Tror jeg skal spille på Aquilonia, faktisk.
Har ikke early access, så må vel vente til litt over release også, pengene strekker ikke til for øyeblikket.
Awesome
Trådstarter
Ser ut til at Catch Gamer lager guild på Wildsoul også, sitter bare å håper på at Axemen gjør det samme.

Edit: For de som ikke har patcha siden 14. eller uansett, Kjør på patch - Ser ut til at det nylig har kommet en ny en.
Sist endret av Volch0k; 17. mai 2008 kl. 18:04.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Sitat av Volch0k
Ser ut til at Catch Gamer lager guild på Wildsoul også, sitter bare å håper på at Axemen gjør det samme.

Edit: For de som ikke har patcha siden 14. eller uansett, Kjør på patch - Ser ut til at det nylig har kommet en ny en.
Vis hele sitatet...
Om du ser på #aoc.battlescar ser du at Axemen roller på Battlescar.
Awesome
Trådstarter
Sitat av John B
Om du ser på #aoc.battlescar ser du at Axemen roller på Battlescar.
Vis hele sitatet...
Fant det ut, står på axemen siden nå. Men 'Battlescar' står jo ikke på listen, er det en server som kommer 23.?

Eller har de bare ikke oppdatert listen enda?

Edit: Noen som har kommet inn etter 19.00`?
Sist endret av Volch0k; 17. mai 2008 kl. 19:11.
Det har vært en del fjas fra FunCom ang nye servere, så hvor Axemen havner er ikke helt klart ennå. Kommer nyhet om det på axemen.org/aoc når det er ordna

edit: The Axemen går for Fury, samme gjør SUN. Dette blir så trivelig atte
Sist endret av liasis; 17. mai 2008 kl. 21:55.
Awesome
Trådstarter
Sitat av moridin
Det har vært en del fjas fra FunCom ang nye servere, så hvor Axemen havner er ikke helt klart ennå. Kommer nyhet om det på axemen.org/aoc når det er ordna

edit: The Axemen går for Fury, samme gjør SUN. Dette blir så trivelig atte
Vis hele sitatet...
Står ikke noe på axemen.org enda, men høres ut som du vet det? SUN? Link?

Edit: Er det noen som kommer inn egentlig? Fikk patch server down eller noe sånt isted.
Sist endret av Volch0k; 17. mai 2008 kl. 22:09.
Det har blitt utsatt enda en time.

Age of Conan: Hyborian Adventures is expected to open at GMT 21 / PST 12 / EST 15
Vis hele sitatet...
fant ut at axemen.org er litt på trynet akkurat nå så ikke rart det ikke er noe info der :P, uansett fra iRC:

(22:15:28) [#axemen.aoc] Topic: SERVER: #AOC.FURY | The Axemen - Age of Conan Division @
http://aoc.axemen.org/
(22:15:28) *** topic set by Q [Sat May 17 21:56:53 2008]

og SUN: www.guildofsun.com
Er alltid like frustrerende med slike utsettelser, men det hjelper iallefall på min entusiasme for spillet. Jeg _vet_ hvor digg det er, og jeg gleder meg bare mere og mere desto nærmere portene er til å åpnes.

blir nok fury her også
fury. let's go!
kan noen lage en poll om hilken server folk velger?

er det noen som har planer om å lage ein nff guild ? =P
At russerne roller på samme server øker jo bare konkurransen. Faen de er syke, husker når Vek'Nilash åpna, da måtte du dinge 60 på to uker for å få være i guildet dems ;o (og være russer though)
Spiller på Wildsoul
Jeg skal spille på Battlescar sammen med guildet og noen venner
Sitat av Seltin
Har russere penger til å spille AoC da. LOL!!
Vis hele sitatet...
Hva i alle dager? Har du ikke noe å bidra med så kan du bare holde kjeft. Forresten så er Moskva verdens desidert dyreste by for øyeblikket, og jeg skulle mene det bor endel russere der.
Jeg valgte å gå over til Fury igjen, så that's where I'll be killin'
Awesome
Trådstarter
Hold dere til topic, seriøst.

Ble Wildsoul på meg og mates, siden fury ble full litt vel fort, å ikke alle kom inn.
Fy fader, morsomt!

Edit: Ork rydd opp i tråden å slett alt dette bullshitet fra folk?
Sist endret av Volch0k; 18. mai 2008 kl. 19:29.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Jeg og guildet mitt spiller på Battlescar. Ta kontakt.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Det ble PvE serveren Dagon for meg og et par andre, join #nff.aoc på irc
Jeg beklager for min oppførsel tidligere.

OT:
Som en annen skrev tidligere, så hadde det vært fint med en poll sånn at vi ser hvor mange som joiner de forskjellige serverene. Dette kan også hjelpe de som fortsatt er usikkere, og de som har lyst til å spille med andre nordmenn. Selv er jeg veldig interessert i hvor mange nFF tilhengere som starter på Wildsoul.

~Slurpeedelic
Sist endret av Slurpeedelic; 18. mai 2008 kl. 22:48.
Enig, hadde hvert artig med en poll.
Er enda en smule usikker på hva jeg skal velge, men mesteparten av vennegjengen valgte "Fury" så mest sannsynlig blir det det.
hvilken klasse skal du gå for da?
Sitat av Slurpeedelic
hvilken klasse skal du gå for da?
Vis hele sitatet...
Mest sannsynelig Assassin hvis jeg ikke ombestemmer meg innen den 23.
Barbarian ser også intressant ut.
kult. for meg virker alt egentlig litt eksotisk
Sitat av Slurpeedelic
kult. for meg virker alt egentlig litt eksotisk
Vis hele sitatet...
Enig, alt virker spennende på hver sin måte. Noe som gjør det vanskelig og bestemme seg uten å ha testet spillet ordentlig.

Valget mitt faller høyst sannsynelig på Assassin fordi jeg angret på at jeg ikke tok det da jeg spillt WoW for 2 år siden. Og siden jeg spillte Caster der, så vil jeg spille meele nå.

Ellers virker Demonologist og Necromancer veldig kult også.
har ikke prøvd demonologist men necro er utrolig moro
Lazywriter
Gisse's Avatar
Jeg hadde akkurat samme problemstilling rett før early access åpnet. Jeg visste ikke hvilken klasse jeg skulle ta. Først skulle jeg ta barbarian, så skulle jeg ta demonologist. Deretter Assassin og Tempest of Seth. Til slutt fant jeg ut at jeg ville gå necromancer sammen med Slurpeedelic.

Jeg tenkte også på samme måte som deg, Restyle, at siden jeg var melee på wow, så vil jeg være caster nå Veldig morsomt å bytte på sånn.

Og jeg har allerede snakket litt med Volch0k ingame. Hvis andre vil prate er det bare å /tell gisse . Wildsoul that is.