Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1201
Vært der, gjort det.
Hei! Jeg og ei til har kjøpt 1,5 amfetamin, som vi tror mest sannynlig er mer blandet med meta. Hun har veldig mye mer peiling på generelt alt hva gjelder å mekke, skyte, og stoffet.

Men dette blir begge usikre på. Jeg mekka to smeller, og la begge i kjøleskapet. Den ene midt i kjøleskapet, den var fin når jeg tok den ut.
I den andre, som lå øverst, hadde det dannet seg krystall-lignende "objekter".
Her er det bilde av hvordan den var:

http://bildr.no/view/NVR6R0JT

Noen som har lignende erfaringer, og vet hva dette er? Er det meta-krystaller som har dannet seg igjen i pumpa etter kulde i kjøleskapet? Hvordan får man mest effektivt fjerna de, på en så sikker mulig måte som mulig? Nå klarte hun og få de fjerna, men likevell greit og vite hva årene våre kunne blitt utsatt for.

Prekener om hvorfor man absolutt ikke burde røre sprøyter, osv og lignende, hold for dere selv. På forhånd takk
Sist endret av Dodecha; 11. februar 2016 kl. 10:34.
Varme væsker har større evne til å løse stoffer og salter enn kalde væsker. Hvis dere løser opp store mengder salt i varmt eller lunkent vann og deretter avkjøler dette, så vil vannets evne til å løse saltet bli redusert. Dette resulterer i at saltet utkrystalliserer seg, altså danner små krystaller.

Hvorvidt det er meta-krystaller kan vi ikke svare på. Det kan være hvilke krystaller som helst, alt etter som hva for slags stoffer som befant seg i pulveret i utgangspunktet.
Sist endret av mentalmelt; 11. februar 2016 kl. 10:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det vil være hvilken som helst av stoff-kombinasjonene som har lavest metningspunkt. Når temperaturen, og dermed metningspunkt går ned, vil konsentrasjonen (til tross for å være konstant) etterhvert overstige tålegrensen og du får utskillelse. Kjemi 1-0-1

Om det er meth kan bare du svare på. Du bør uansett varme det opp og se til at det er løst før du skyter det; enda det sikkert ordner seg vhja kroppsvarme.

Du vet at det er minst et annet ion i miksturen - som ikke er i amf/meth-gruppen. Iom at man kutter med det som ligner så kan du gå utifra at det er relativt høyt sannsynlig at det er noen inaktive stoffer som utskilles først. Hvis ikke amf er veldig langt nede på skalaen, da, det gidder jeg faktisk ikke sjekke opp.

Veldig vanlig problemstilling med steroider, forresten. Samme logikk. "Pre-heat in oven".
Sist endret av Tøffetom; 11. februar 2016 kl. 19:37.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det vil være hvilken som helst av stoff-kombinasjonene som har lavest metningspunkt. Når temperaturen, og dermed metningspunkt går ned, vil konsentrasjonen (til tross for å være konstant) etterhvert overstige tålegrensen og du får utskillelse. Kjemi 1-0-1

Om det er meth kan bare du svare på. Du bør uansett varme det opp og se til at det er løst før du skyter det; enda det sikkert ordner seg vhja kroppsvarme.

Du vet at det er minst et annet ion i miksturen - som ikke er i amf/meth-gruppen. Iom at man kutter med det som ligner så kan du gå utifra at det er relativt høyt sannsynlig at det er noen inaktive stoffer som utskilles først. Hvis ikke amf er veldig langt nede på skalaen, da, det gidder jeg faktisk ikke sjekke opp.

Veldig vanlig problemstilling med steroider, forresten. Samme logikk. "Pre-heat in oven".
Vis hele sitatet...

Dette var amf og meta blandet av høy kvalitet. Men til alle sammen, tusen takk for utfyldte og fine svar Det gikk kjempefint, kjæresten varma den under lunka/varmt vann en stund, og de ble borte. Ingen partikler.