Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  89 19256
Tidenes mest leste(?) freak.no-innleggs-forfatter tøffe tom er nå med i podcasten Skravleklassen som oppfordret av diverse lesere. Sjekk ut! https://m.youtube.com/watch?v=NNqhNfkww3A&t=733s
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Tidenes mest leste(?) freak.no-innleggs-forfatter tøffe tom er nå med i podcasten Skravleklassen som oppfordret av diverse lesere. Sjekk ut! https://m.youtube.com/watch?v=NNqhNfkww3A&t=733s
Vis hele sitatet...
Kult, denne skal jeg se/høre på. Tok en liten sneak peak nå, virker lovende.
Det skal jeg se.
Jeg er bare jævlig skuffa over at du ikke er et spittin image av Lemmy. Kunne du ikke hvertfall hatt en kåbbaihatt på? Neida. Tøft å stå fram i offentligheten
Vil høre deg på miccen, Tom. Kul rapstemme
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Kult, denne skal jeg se/høre på. Tok en liten sneak peak nå, virker lovende.
Vis hele sitatet...
Håper du liker det! Spre gjerne på sosiale medier i så fall
Enig med den danske sitronbrusen, har i kraft av å være meg alltid lurt på om Tøffetom i virkeligheten hørtes tøff ut, det gjorde han!

Hørte hele greia i går og jeg likte det forøvrig veldig godt! selvom Sturla bomma litt på det faktum at Freak ikke bare er et rusforum, men hey, det er bare en liten smådetalj. Hva gjelder Nav så er jeg og Tøffetom så på nett som du får det!
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Håper du liker det! Spre gjerne på sosiale medier i så fall
Vis hele sitatet...
Sleivete fra min side! Lover skjerpings. Sjekk forørvig ut flere episoder i vår nye sesong med samme tematikk
Fantastisk...Alle 3 har en nydelig formidlingsevne..Jeg følger med på skravleklassen og ble nå ekstra overasket av at en av de største legendene på freak var med. Godt jobbet
Så hele greia fra start til slutt i går kveld jeg også. Veldig interessant! Sprekt av Tøffetom å stille opp, mye visdom i han fyren der

Jeg synes dere var flinke alle tre, kommer til å følge med fremover.
Sitat av Ed Is A Portal Vis innlegg
Så hele greia fra start til slutt i går kveld jeg også. Veldig interessant! Sprekt av Tøffetom å stille opp, mye visdom i han fyren der

Jeg synes dere var flinke alle tre, kommer til å følge med fremover.
Vis hele sitatet...
Kult du likte det, ligger flere episoder ute om liknende tematikk. Sjekk ut!
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Likte dette, interessant og hyggelig å få sett tøffetom
Gøy å se tøffetom "live", kp

Han burde komme tilbake på podcasten
Sist endret av Myrskog; 18. september 2020 kl. 19:24. Grunn: Ep.dnkhs
Dette liker jeg!
Fett! Jævlig koselig med noen gode ord, følte det gikk rett til helvete og jeg gjorde alt jeg ikke skulle. Men men, første gang .

Kommer mer ganske snart, tror jeg
R.i.p 23.04.2021
+ creds til tøffetom! Dette trenger vi mer av.
Kult å se mannen bak nicket Bra episode!
Redpilled alfahann
Ble en bra podcastcast. Programlederen funket ved å være kul, men hadde vært tidenes dra til tryne om jeg ikke likte personen, haha.Generelt en god podcast med interresante perspektiver på ulike relevante samfunnsspørsmål. Jeg har abbonert. håper på mer.
Har bare sett 20 minutter men var kjempechill. Liker settingen også. Nice stuff, Tøffetom! Og Skravlekassen! Dere burde hoste flere gjester fra Freak.
Sitat av Picard Vis innlegg
Har bare sett 20 minutter men var kjempechill. Liker settingen også. Nice stuff, Tøffetom! Og Skravlekassen! Dere burde hoste flere gjester fra Freak.
Vis hele sitatet...
Hvem andre fra Freak bør inviteres?
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Hvem andre fra Freak bør inviteres?
Vis hele sitatet...
Dodecha
Sitat av knert1 Vis innlegg
Dodecha
Vis hele sitatet...
Hvem er dodecha og hvorfor bør vedkommende inviteres? Fortell!

Og hvem kunne dere tenkt dere at vi inviterte generelt, utenom freak.no? Vi er podasten som hører aller mest på lytterene
Sist endret av Skravleklassen; 20. september 2020 kl. 11:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Savior er en svært interesann skikkelse jeg kunne tenke meg å vite mer om relatert til personen bakk nicket. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, man må nesten lese noen av de eldre trådene hans for å komme inn i personligheten. Han er ikke så aktiv lengre, så jeg vet ikke hvor lett han er og oppdrive.


https://freak.no/forum/search.php?searchid=19934450
Freakfolk som skal være med på en eventuell podcast bør selv få ta det første steget i å opprette kontakt. Jeg er glad i freakforum og kunne godt tenke meg å prate på podcast om det, men da på en måte hvor ansiktet mitt ikke syntes. Ellers synes jeg at det var en flott podcast og jeg synes du var tøff, Tøffetom som valgte å stille opp der foran kamera og alt.
Sitat av pipestilk Vis innlegg
Savior er en svært interesann skikkelse jeg kunne tenke meg å vite mer om relatert til personen bakk nicket. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal begynne, man må nesten lese noen av de eldre trådene hans for å komme inn i personligheten. Han er ikke så aktiv lengre, så jeg vet ikke hvor lett han er og oppdrive.


https://freak.no/forum/search.php?searchid=19934450
Vis hele sitatet...
Død link?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Død link?
Vis hele sitatet...
Å lenke til søk fungerer ikke på freak, da de er midlertidige data. Er bedre å lenke direkte til brukeren: https://freak.no/@saviour
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Å lenke til søk fungerer ikke på freak, da de er midlertidige data. Er bedre å lenke direkte til brukeren: https://freak.no/@saviour
Vis hele sitatet...
Ville du vært åpen for å være med på podcast?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Ville du vært åpen for å være med på podcast?
Vis hele sitatet...
Må si takk for nomineringen.

Jo, det kunne jo vært en skummel og artig opplevelse det, stiller opp jeg.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Må si takk for nomineringen.

Jo, det kunne jo vært en skummel og artig opplevelse det, stiller opp jeg.
Vis hele sitatet...
Kult, send meg dm!
+1 for Dodecha! Hadde vært veldig kult å se
Bra episode, følger! Tom gjorde en fin figur! Min drømmegjest er en fornuftig stoner-siviløkonom dømt for manglende edruelighet uten å ha kjørt påvirka, med følgene det innebærer ift. jobb, barn, forhold osv. Gjerne sammenlign praksis i sammenlignbare land. +1 for Dodecha også om driften av norges muligens skakkeste forum, hadde absolutt vært interessant.
Freak forum i podcast format dette her jo Det var overraskende gøy og hørre på.

Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Hvem andre fra Freak bør inviteres?
Vis hele sitatet...
Få på Vidarlo eller Mentalmelt
Sitat av funksjon Vis innlegg
Bra episode, følger! Tom gjorde en fin figur! Min drømmegjest er en fornuftig stoner-siviløkonom dømt for manglende edruelighet uten å ha kjørt påvirka, med følgene det innebærer ift. jobb, barn, forhold osv. Gjerne sammenlign praksis i sammenlignbare land. +1 for Dodecha også om driften av norges muligens skakkeste forum, hadde absolutt vært interessant.
Vis hele sitatet...
Kan jeg friste med en episode med Luksusfellen-Halgeir om narko-økonomi?
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Freak forum i podcast format dette her jo Det var overraskende gøy og hørre på.



Få på Vidarlo eller Mentalmelt
Vis hele sitatet...
Støtter den, Mentalmelt!
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Freak forum i podcast format dette her jo Det var overraskende gøy og hørre på.



Få på Vidarlo eller Mentalmelt
Vis hele sitatet...
Vi vil gjerne fortsette å lage «freak i podcast format» i det minste av og til. Hvilke temaer og gjester vil du/dere helst se?
En liten ting. Han ved siden av må slappe av med mikrofon rettinga. Man hører han bra hele tiden
Kanskje noen fra Extinction Rebellion ville vært interessant
og høyst aktuelt
Sist endret av Gloss; 21. september 2020 kl. 23:22.
Ser ut til at programlederne sitter i gode fluktstoler, mens Tøffetom sitter på en liten krakk?!
Sitat av Bored Vis innlegg
Ser ut til at programlederne sitter i gode fluktstoler, mens Tøffetom sitter på en liten krakk?!
Vis hele sitatet...
Som seg hør og bør når man har å gjøre med narkomane!
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Som seg hør og bør når man har å gjøre med narkomane!
Vis hele sitatet...
Ahahah herlig kommentar
Flott podcast! Begynt å høre meg gjennom eldre nå, likte spesielt godt "Ut å reise" episoden. Krever dog fler nærkishistorier fra Sturla, det er pur gull
Sitat av trippy Vis innlegg
Ahahah herlig kommentar
Flott podcast! Begynt å høre meg gjennom eldre nå, likte spesielt godt "Ut å reise" episoden. Krever dog fler nærkishistorier fra Sturla, det er pur gull
Vis hele sitatet...
Det er da uendelig sånne. Hvor mange har du hørt?
Sitat av Gloss Vis innlegg
Kanskje noen fra Extinction Rebellion ville vært interessant
og høyst aktuelt
Vis hele sitatet...
de er med på podcast her: https://open.spotify.com/episode/7nyfsisrLoaFzQHfNnOwjJ
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Joda, bra den. Det som satte meg på tanken
men er jo no eget å se i fluktstol
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kanskje vi kan gjeste hverandre slik de gjør i USA
Digital nomade
trippy's Avatar
Sitat av Skravleklassen Vis innlegg
Det er da uendelig sånne. Hvor mange har du hørt?
Vis hele sitatet...
Har hørt rundt halvparten
Naiiis..tøffetom på podcast og nå kanskje Dodecha. Her flyr det ut kp. Kp til alle.
Sitat av trippy Vis innlegg
Har hørt rundt halvparten
Vis hele sitatet...
Det er 40-50 timer podcast! Kudos
Jeg har vært blodfan av Skravleklassen siden første episode og Sturla er mitt intellektuelle mancrush, men synes denne episoden var en av de dårligste jeg kan huske. Det eneste som manglet var litt fitteprat så hadde det vært som en hvilken som helst dag i TV-stua på Ulvin.

Det var gøy å høre TøffeTom, men det ble for brautende, harry og ordinært for min del.
Sitat av sth Vis innlegg
Jeg har vært blodfan av Skravleklassen siden første episode og Sturla er mitt intellektuelle mancrush, men synes denne episoden var en av de dårligste jeg kan huske. Det eneste som manglet var litt fitteprat så hadde det vært som en hvilken som helst dag i TV-stua på Ulvin.

Det var gøy å høre TøffeTom, men det ble for brautende, harry og ordinært for min del.
Vis hele sitatet...
Hyggelig å høre at du har crush på meg i det minste! Blinddate?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Bra tiltak. Har konsumert en god del episoder mens jeg har gjort hagearbeid i solsteken etter jobb de siste par dagene.