Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1704
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hatt noen batcher av disse tidligere.

Phenazepam er et benzodiazepin-stoff, som ble utviklet i Sovjetunionen i 1975, og nå produsert i Russland og noen CIS-land. Fenazepam brukes til behandling av forskjellige psykiske lidelser som psykiatrisk schizofreni og angst. Det kan brukes som premedikasjon før operasjonen, da det øker effekten av anestesimidler.

Det som irriterer meg er hvor lite info en finner, annet en folk som har tatt altfor mye på Reddit. Skal vist være x10 sterkere enn valium, og en halveringstid på 60 timer.

Føler jeg er den eneste som tar dette i Norge, virker så ukjent. Litt ekkelt. Hvordan stiller disse seg til gamle ryppere og slikt oldtimers?

Er forøvrig forsiktig kan også vedlegge bilde av brett viss noen vil se.

Kan godt være det er godt kjent for alle, bare jeg som føler at jeg aldri hører om det.

det er en god del mengder i Norge nå, og i England f.eks ble de solgt som fake valium.


Info? Som ikke er på russisk. Historier? Vil lære litt mer om dette djevelske stoffet ifølge Reddit ivertfall. Virker lite farlig på normale doser vertfall.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Funnet artikler med beslag men lang tid tilbake for det meste.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en benzodiazepin som har en god del større angstdempende og muskelavslappende virkning enn andre benzodiazepiner. Dens søvndyssende virkning kan sammenlignes med
nitrozepam (Mogadon).

Halveringstid - 6-18 timer.

Brukes i Russland mot omtrent de samme plagene som Xanor/Rivotril i Norge.

Kilde: kan russisk.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tusen hjertelig så den er ikke så mye farligere enn det som fås på resept i norge? Ene her på forumet kalte det for benzoens fentanyl�� merker da ikke så mye selv uten at angsten forsvinner og oppfører meg fint
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
6-18timer halveringstid tror jeg
Må være feil, så det selv på wiki. Men både følt på kroppen og lest flere plasser. 60-80timer føler ikke ubehag før mange dager etter siste inntak.
[quote=Anonym bruker;3629815]6-18timer halveringstid tror jeg
Må være feil, så det selv på wiki. Men både følt på kroppen og lest flere plasser. 60-80timer føler ikke ubehag før mange dager etter siste inntak. Sobril har jo lengre virkningstid enn det hehe
R.i.p 23.04.2021
Benzoens fentanyl er flubromazolam
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fenazepam er ikke farligere enn andre benzo, nei. Grunnen til at enkelte velger å fremvise det som noe skummelt og farlig er fordi fenazepam er ukjent og kommer fra Mordor (Russland altså ).
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja tenkte det måtte være noe sånt, for føler ikke det er noe heftigere enn xanor/rivo etc. oppfører meg, men litt sederende som nevnt. De jeg har sitt på Reddit som gikk skikkelig til helvete med, hadde i pulverform og sniffa 1gram Hahah, jeg har 2,5mg tabs
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Flere ukers blackout, fengsel og det ene med det andre
To venner brukte dette og fenta for og ta livet av seg.
Har selv mistet 2 uker på dritten.'
'
Fuck that shit.
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av travaxa Vis innlegg
To venner brukte dette og fenta for og ta livet av seg.
Har selv mistet 2 uker på dritten.'
'
Fuck that shit.
Vis hele sitatet...
Ikke fenazepam sin skyld det.