Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 924
Har alltid syntes at body mods/upgrades har vært kult men, da tenker jeg på mer sånn som i filmer fra framtiden. F.eks ghost in the shell.

Når tror dere at vi mennesker kan kunne bytte utseende vårt 100%?

Syntes egt det er litt kjipt at vi er født uten å få velge noen ting av utseende. Tenk om vi kunne endre utseende vårt som man lager en karakter i sims 4
Når det kommer til utseende så kan man vel forandre det meste allerede i dag?
Sitat av Rosander Vis innlegg
Når det kommer til utseende så kan man vel forandre det meste allerede i dag?
Vis hele sitatet...
Joa, men tenkte liksom f.eks fra en 60 gammel dame tilå se ut som hu var 20. Eller for transpersoner at de kan bytte kjønn så det blir helt identisk til om de var født i det kjønnet.

Tenker også på sånt som å bytte øyne, sånn at du kan se i mørke, se lenger (zoomk), osv.

Høres jo helt sykt ut, men hvis vi tar en titt på hvor fort teknologi forandrer seg så tror jeg dagen ungdommer vil oppleve mye av det som er sagt over. Hva tenker dere?
Jeg personlig vil ha innebygd jetpack på ryggen
Sitat av NicoWolf Vis innlegg
Jeg personlig vil ha innebygd jetpack på ryggen
Vis hele sitatet...
Hahaha, ja men Jetpack teknologien begynner å bli ganske syk så why the fuck not.

Min drøm hadde vel vært å valgt utseende helt på nytt; høyde, skulderbredde, hart bedre hud, øynefarge, hår, og alt mulig.

Er ærlig sjokka over at ikke flere finner dette interessant.

Er ærlig sjokka over at ikke flere finner dette interessant.
Sist endret av Ung og dum; 19. september 2020 kl. 23:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Personlig så synes jeg det er mye mere interessant hvordan man etterhvert kan endre kognitive egenskaper og helsekvalitet enn hårfarge eller skulderbredde.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Hahaha, ja men Jetpack teknologien begynner å bli ganske syk så why the fuck not.

Min drøm hadde vel vært å valgt utseende helt på nytt; høyde, skulderbredde, hart bedre hud, øynefarge, hår, og alt mulig.

Er ærlig sjokka over at ikke flere finner dette interessant.

Er ærlig sjokka over at ikke flere finner dette interessant.
Vis hele sitatet...
Men hvorfor velger du akkurat det utseende?
Om det blir slik at man kan velge disse egenskapene selv så vil kropp bli en trendgreie. Det som var populært i fjor vil ikke være populært neste år slik at du hele tiden vil måtte bytte utseende for å få hva majoriteten av medmenneskene anser som en attraktiv kropp.

Du kan allerede se denne type ting hvor det i perioder er populært med svære muskler, så blir det for vanlig så da blir det populært med tatoveringer, så blir dette for vanlig, å sånn går no dagan.
Sitat av Picard Vis innlegg
Personlig så synes jeg det er mye mere interessant hvordan man etterhvert kan endre kognitive egenskaper og helsekvalitet enn hårfarge eller skulderbredde.
Vis hele sitatet...
Enig der, men hadde nok gjort noen kosmetiske upgrades også. Er ikke sånn kjempe fornøyd med utseende mitt så.