Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 621
Ok, dette her er litt komplisert, men jeg skal forsøke å forklare så enkelt som mulig.

jeg har 3 kusiner. kunsine-X som døde i juni i år(prøver ikke å søke medlidenhet), kusine-Y og kusine-T.

kusine-T har mista/glemt, passordet til sin instagram. Denne har hun sendt/lagret på melding hos kusine-X. Kusine-Y hadde også lagret passordet til kusine-T, men hun har klart å slette denne..

Jeg selv har ingen medfølelse for kusine-T som har glemt passordet. Spesielt når jeg spørr henne :"husker du hvilken mail du har registrert med eller passordet til den"? og får nei som svar.

Men på den andre siden er jeg snill som orker å ta meg bryet til å poste dette innlegget.

Jeg har instagram brukernavnet til kusine-T om noen her faktisk skulle ha en ide eller vil hjelpe meg å gjennoprette instaen

takker for svar, selv om jeg forventer ingen svar.
Trykk på logg inn > glemt passord > skriv inn brukernavn.

Testa nettopp selv i nettleser, og fikk melding om at tilbakestillings link var sendt til NA****@gmail.com.

Om hun ikke klarer å huske mailadressen ved å se den delvis sensurerte mail-adressen blir det nok værre.
Sist endret av NAPse; 17. september 2020 kl. 23:41.
Sitat av NAPse Vis innlegg
Trykk på logg inn > glemt passord > skriv inn brukernavn.

Testa nettopp selv i nettleser, og fikk melding om at tilbakestillings link var sendt til NA****@gmail.com.

Om hun ikke klarer å huske mailadressen ved å se den delvis sensurerte mail-adressen blir det nok værre.
Vis hele sitatet...
Kanskje litt upassende å spørre, men det finnes ikke, eller om du har hørt om noen som har klart å "hacke" en instagram konto tilbake?
Hva finnes ikke? Brukernavnet? Da har hun jo ikke bare glemt passordet. Da har hun deaktivert kontoen.
Hvis du kontaker instagram support så kan de som oftest gjenopprette kontoer hvis du sender "selfie" med pass og dato. Har funket før når jeg prøvde å gjenopprette min ex sin insta
Hun burde huske mailen hun registrerte instagram kontoen med ved å se deler av den som NAPse sier. Noen har tilknyttet kontoen til facebook og har samme passord på insta som der.

Nei det er ikke mulig å hacke instagram kontoer uten riktig passord eller epost.