Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2234
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har nettopp kjøpt meg brett med Ksalol og de ser annerledes ut enn de pleier. Fyren har jeg kjøpt av før og det har vært ting som fungerer. Disse brettene har mindre Ksalol og trekanten er sort uten noe farge inni. Smakte på en liten bit og smaken er den samme jævlige smaken som de pleier å smake.
Han sa de var av den nye typen. Noen som har vært borti dem?
I tillegg Rivotril tabletta klonazepam 2mg. De ligner veldig på de samme glassene som var fake i Finland for 3 år siden :

http://fvn.mnocdn.no/siste_artikler/...d=050420130918


Selger de disse ennå 3 år etter?
Bilde av ksalol? Og selve rivotrilene?
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av spider_man Vis innlegg
Bilde av ksalol? Og selve rivotrilene?
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke hvordan jeg sal legge ut bilder anonymt her, men jeg mistenker at Riv er fake men med virkestoff men mest sannsynlig ikke i alle. Ksalol var snodig siden brettet ser annerledes ut men smaken er avslører at det har virkestoff i seg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg aner ikke hvordan jeg sal legge ut bilder anonymt her, men jeg mistenker at Riv er fake men med virkestoff men mest sannsynlig ikke i alle. Ksalol var snodig siden brettet ser annerledes ut men smaken er avslører at det har virkestoff i seg.
Vis hele sitatet...
Blir helt umulig å vite om rivotrilene er falske uten bilde.
R.i.p 23.04.2021
Vis du har en digitalvekt så vei et par av pillene ,veier alle lit forskjellig = fake. Har dem forskjellig størrelse eller trykket varierer =fake
Anonym bruker
"Fremmed Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har også merket at ksalol designet har blitt endret, men kan bekrefte at det er ekte vare; var i tvil selv når jeg fikk det.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Vis du har en digitalvekt så vei et par av pillene ,veier alle lit forskjellig = fake. Har dem forskjellig størrelse eller trykket varierer =fake
Vis hele sitatet...

Alle ser like ut av de jeg har sett på nå. Kunne lagt ut bilde men aner ikke hvordan det gjøres anonymt. Testet vekt men den veier ikke så smått dessverre :/
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har også merket at ksalol designet har blitt endret, men kan bekrefte at det er ekte vare; var i tvil selv når jeg fikk det.
Vis hele sitatet...
Så du har fått de med sort trekant selv og mindre Ksalol skrift på brett?. Smakte som de skulle iallfall
Anonym bruker
"Fremmed Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så du har fått de med sort trekant selv og mindre Ksalol skrift på brett?. Smakte som de skulle iallfall
Vis hele sitatet...
Ja, har 2 plugs og har fått det av begge i det siste. Tror designet har endret seg, selv om det ser ut som noe som kunne vært produsert på 1900-tallet.

Kan bekrefte at de er akkurat som ksalol som er litt mer fargerike på brettene.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, har 2 plugs og har fått det av begge i det siste. Tror designet har endret seg, selv om det ser ut som noe som kunne vært produsert på 1900-tallet.

Kan bekrefte at de er akkurat som ksalol som er litt mer fargerike på brettene.
Vis hele sitatet...

Supert , takk for svar
Jepp , de så ut som noe billigskit fra en del år tilbake , når du sier det. Blir alltid skeptisk når ting forandrer utseende sånn plutselig, men har til dags dato aldri fått noe fake i blister faktisk.
Nå håper jeg bare at de fleste av rivoene fungerer som de skal er så kjedelig å kjenne den smelte nesten med en gang du legger den under tunga og du skjønner du egentlig har betalt for mye, for et jævla sukkertøy
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering. Ksalol virket s0m de vanlige men jeg måtte opp i 4x2mg Riv for å få noe lignende form som på en vanlig. Jeg kjenner godt hvordan virkningen av rivo skal være og siden jeg blander litt blir jeg alltid småbrisen i formen og sjangler litt. Det på skjer hver gang kun 1 ekte 2mg, så at det er litt virkestoff stemmer men disse passer mer de som bare vil ha en liten chill form på dagtid. Jeg fant jo også ut at en fyr her inne har samme nr, koder og alt på sitt glass han kjøpte for ett år siden. Så håper vi ikke får tilbake de dårlige rumenske dritten de solgte i Finland for 3 år siden. Forventet en og annen sukkerpille men at det var flest med greit med virkningsstoff også, men dårlige greier om jeg må ta 4 for å oppnå kun en liten chill følelse.
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
De er ekte , disse hadde sort trekant.
▼ ... noen uker senere ... ▼
hvor mange ksalol tar du for å få formen du er ute etter da?