Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 1696
Hva bør jeg laste ned.. 7 eller cs?? Har lagt inn PS 7 fra før og er veldig fornøyd med det, men jeg har mista cd'en og jeg skal slette pc'en så jeg må laste det ned på nytt. Er cs noe bedre en 7??
jeg har begge installert på maskinen og bruker omtrent bare 7. cs har noen funksjoner som er ganske artige og brukervennlige, men vet du hva du driver med er 7 minst greit nok, cs er ikke noe stort fremskritt syns jeg...
ghio's Avatar
Trådstarter
Ok får nesten prøve det da.. Er litt nysgjerrig. .
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
CS har en del nye funksjoner som kan være kjekke dersom du bruker dem. Blant annet et fotostitch-verktøy (photomerge), automatisk rotering og cropping av scannede bilder, forbedret filebrowser osv. Personlig ville jeg ikke gått tilbake til PS 7... Spesielt fordi CS surrer en del bedre på multiprosessormaskiner.

h
Har aldri funnet et riktig crack til CS :-/
Jeg liker CS mye bedre enn 7'ern. Slik som SharQ sa, bedre filebrowser og så videre.
Jeg synes CS såg ut som en super-brukervennlig lite versjon.l

Og den er umulig å cracke. DA må du ha trial og stille dato.

På min så funka ikke mange av knappene på tastaturet (shortcuts) så jeg gikk tilbake til 7. Den ruler!
Jeg har da fullversjon av CS som er cracket. Husker ikke hvilken distro det er, men har aldri hatt noe problemer med å bruke den! På min versjon funker også hurtigtastene, det var vist nok en feil i releasen på en av CS versjonene som var på nett som gjorde det om jeg ikke husker feil.
Opprinnelig postet av bobbo
Og den er umulig å cracke. DA må du ha trial og stille dato.
Vis hele sitatet...
Bullshit. Jeg har ADOBE.PHOTOSHOP.CS.V8.0-TDA og har aldri fucka med datoer osv.
Funker helt ypperlig.

Paradox-releasen derimot...
ghio's Avatar
Trådstarter
Lastet ned CS virker greit.. Men det er en ting.. CS versjonen er jo mye mindre enn 7.. Cs versjonen jeg lastet ned er ca. 150mb.. Den er jo mye mindre enn 7. Kan det være at jeg har lastet ned en demo??
Kanskje det?
Min er 315 Mb.

[edit]
181 Mb. installert
Hvis du er nøgd med 7, bruk det. CS sjekker jo alle bilder etter sedler?
Kødder du? Haha! Visste jeg ikke...funny shit
Jeg har PS 7, men kan ikke en dritt med det, nesten. Har dere en link til gode enkle tutorials til meg, enten til nFF sine sider eller andre sider, evt egnet tutorials. Alt fra logoer til redigering av bilder. For å sagt det, jeg er meget nybegynner i faget (PS faget)
Her er det en samling med 1.440.000 tutorials...eller noe sånt

Fine sider:
www.effectlab.com
www.eyesondesign.net
www.jereme.com
www.developingwebs.net
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Opprinnelig postet av Nichotin
Hvis du er nøgd med 7, bruk det. CS sjekker jo alle bilder etter sedler?
Vis hele sitatet...
Jo, men det er det jo ikke videre vanskeig å jobbe rundt. Dessuten: Hvor ofte skal du scanne sedler? Og ikke minst: Tror du virkelig du får problemer med norske sedler?

h
Jeg har CS og 7.0 installert
Dessuten ligger

Adobe_Photoshop_CS_Banknote_Patch-TiGER

på SuprNova
Noen som har en god CS distro da? (req)
HAr ftp
Jeg kan uppe ADOBE.PHOTOSHOP.CS.V8.0-TDA
Funker som et uvær den
Bruker fortsatt PS 4.01 og Illustrator 5.5 jeg...
Opprinnelig postet av SharQ
Jo, men det er det jo ikke videre vanskeig å jobbe rundt. Dessuten: Hvor ofte skal du scanne sedler? Og ikke minst: Tror du virkelig du får problemer med norske sedler?

h
Vis hele sitatet...
Du har et poeng. Men jeg er generelt mot sånne ting av prinsipp.
Du får litt problemer med NORSKE sedler med CS
http://www.dagbladet.no/dinside/2004/01/13/388334.html
Opprinnelig postet av ninja5000
Adobe_Photoshop_CS_Banknote_Patch-TiGER
Vis hele sitatet...
Åh, nyydelig ninja! Den kunne ikke kommet til en bedre tid
Har fotoprosjekt i mediaen nå, og må scanne en tusenlapp.
Merka dette med seddel-beskyttelse ja, så denne blir fet!
Check back later i kveld om den patchen funka eller ikke
Her er direkte url til torrenten forresten...så slipper folk lete den fra: http://66.90.75.92/torrents/978/Adob...-TiGER.torrent
Wee, den funka <3
Takk, ninja!
wtf er det det seddelgreiene går ut på egentlig? regner med at det er noe storebror-ser-deg-greier, men litt mer spesifikt? har ikke bytta til cs enda, men har det liggende, tenkte å bytte ved neste windowsinstall

btw... når vi er inne på adobe cs... noen som har en illustrator-cs-torrent (eller hva som helst annet) som funker?
Det eneste det gjør er vel å ikke vise seddelen når den er scannet? Grønnt bilde isteden for der seddelen skulle vært antar jeg. Ingenting en liten patch ikke kan fikse
Det eneste er at når du scanner eller åpner en seddel i cs så kommer det opp en popup som sier at det ikke er lov og du kan klikke ok eller mer info. mer info viser deg til ditt lands sentralbank (norges bank for oss) som sier hva som er ulovlig med å kopiere sedler...

edit: du får ikke åpna det i det hele tatt, altså ikke noe grønt bilde eller noe...
Ok devotio. Uansett så fikser jo cracken som er nevnt tidligere det hele.
er da ikke ulovlig å ta et bilde av en pengeseddel, heller ikke å ha dette bildet på data, det er vel ulovlig først når du lager en etterlikning hvis jeg ikke tar feil... tåpelig opplegg.
Opprinnelig postet av atomet
er da ikke ulovlig å ta et bilde av en pengeseddel, heller ikke å ha dette bildet på data, det er vel ulovlig først når du lager en etterlikning hvis jeg ikke tar feil... tåpelig opplegg.
Vis hele sitatet...
det kalles overformynderi!
ghio's Avatar
Trådstarter
Har begge lagt inn nå. Jeg har ikke merket så stor forskjell ennå, men det er jo ikke sikkert jeg gjør det heller siden mitt bruksområdet er ganske lite innenfor photoshop. Bruker det bare til noen logoer og avatarer samt noe annet småting..