Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 614
for å lage edibles i et syltetøyglass (for minimal lukt) lurer jeg på om jeg kan slenge inn smør og hasj i et syltetøyglass og bare koke det i 2 timer?. eller om jeg også først må decarbe hasjen 20-30 min i ovnen i syltetøyglasset først.
Varm opp melk i en kjele, hell det over i en termos. Del hasjen opp så smått du klarer og putt det oppi termosen. La termosen stå i 45min elns. Bland med kakao eller det du måtte foretrekke. Funker som faen
Trådstarter
2 0
Sitat av Moppfy Vis innlegg
Varm opp melk i en kjele, hell det over i en termos. Del hasjen opp så smått du klarer og putt det oppi termosen. La termosen stå i 45min elns. Bland med kakao eller det du måtte foretrekke. Funker som faen
Vis hele sitatet...
jeg prøvde noe lignende, putta det i kakao med masse smør og sjokolade og varma det / kokte det i ca 45 min, men ingen effekt, og det var bra greier. har også prøvd å bare la det sitte i varm kakao, jeg leser her og der at det funker for fler, men aldri for meg.
Jeg decarber alltid når jeg mekker skakkao. Tar ikke altfor lang tid og garanterer funk. Prøv det du ��
Den med termosen funker knall for meg vær gang:
1. Varm opp melk til rett før det Koker, legg oppi en spiseskje med melange.
2. Mos en bønnebit flat, og legg den i termosen.
3. Hell over melk med smør og la stå i 20 min.
4. Rist og drikk.

Kan blande inn med kakako evt noe annet om man ønsker de.t

Denne fungerer konsistent for meg.