Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3348
Anonym bruker
"Fortrolig Seihval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Feeettt
Hva skal det her ha for en effekt? Det ser jo shady ut som f...

Jeg ønsker frihet og legalisering, men jeg blir bare provosert. Er det bare meg?
Sist endret av Spaceman; 7. september 2023 kl. 16:39.
Anonym bruker
"Arbeidende Bergnebb"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det medbrakte planter, eller fant dere liksom dette hos han?

Fatter ingenting
Hensikten med dette er..?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis den er dyrka der er det moro at den har fått vokse seg så stor, men blir nok fjerna nå som flere blir gjort oppmerksom på at den står der.

Om den er tatt med bare for bildets skyld skjønner jeg ikke helt hensikten. Skulle det være en politisk markering bør man gjøre litt andre ting enn å ta en bilde og dra igjen
Jeg regner med dette er medbrakte 'potteplanter' da røttene mangler fra utsnittet?
Kult PR stunt, men tviler på det er verdt det. Lett fengsel på de gutta der
Sist endret av IneartheDx; 7. september 2023 kl. 17:45.
All pr er god pr. Gøy at noen gjør noe
Bare lov til å ta en bud pr person!
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Kult PR stunt, men tviler på det er verdt det. Lett fengsel på de gutta der
Vis hele sitatet...
Fengsel, for en plante?
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Fengsel, for en plante?
Vis hele sitatet...
Tenkte kanskje de ville veie planta og straffe deretter. Hvis man får fengsel for 1 kg+ så tror jeg ikke det der er langt unna.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Fengsel, for en plante?
Vis hele sitatet...
Satt inne med en som hadde sådd noen frø i hagen, 320g plantemateriale, det var ingen buds så vidt jeg forsto, så ja- det ser sånn ut.

Litt rart siden jeg har hørt om noen som fikk samfunnsstraff for en halvkilos innendørs grow…
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg syntes det er kult. All oppmerksomhet rundt cannabis er å regne som god pr i min mening.

Gleder meg til det er herroinets tur, da kommer jeg og gutta å stiller opp ett bed fult av opiumsvalmuer.
FRI HEROIN TIL FOLKET.

Jeg tviler på noen blir straffet for dette. Mulig det er det som er poenget også, sjekke om man blir arrestert for noe så uskyldig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Satt inne med en som hadde sådd noen frø i hagen, 320g plantemateriale, det var ingen buds så vidt jeg forsto, så ja- det ser sånn ut.

Litt rart siden jeg har hørt om noen som fikk samfunnsstraff for en halvkilos innendørs grow…
Vis hele sitatet...
En kompis ble busta med 7-8 planter, aner ikke mengden men han fikk bare bot. Hadde inntrykket av at du måtte opp i ganske gangsterstørrelse før du fikk fengsel for weed
Minner meg om de plantene som ble satt utenfor Stortinget for mange år siden.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Faen så veldyrket plante
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg syntes det er kult. All oppmerksomhet rundt cannabis er å regne som god pr i min mening.

Gleder meg til det er herroinets tur, da kommer jeg og gutta å stiller opp ett bed fult av opiumsvalmuer.
FRI HEROIN TIL FOLKET.

Jeg tviler på noen blir straffet for dette. Mulig det er det som er poenget også, sjekke om man blir arrestert for noe så uskyldig.
Vis hele sitatet...
Nå gis heroin gratis ut av staten da så jeg vet ikke jeg
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Nå gis heroin gratis ut av staten da så jeg vet ikke jeg
Vis hele sitatet...
Å? Hvordan? Pls Xplain
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å? Hvordan? Pls Xplain
Vis hele sitatet...
HAB..
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Nå gis heroin gratis ut av staten da så jeg vet ikke jeg
Vis hele sitatet...
Stemmer, men det er allikevel bare ett prøveprosjekt med begrenset antall plasser. Vet ikke om flere folk får begynne engang lengre?

Uansett, det prosjektet går strålende. Forhåpentligvis så blir det ett utvidet og permanent tilbud av det, som folk i distriktene også kan benytte seg av, er ikke bare i Oslo og Bergen folk bruker heroin.

Jeg vil ha det mer tilgjengelig, for flere! Ikke bare heroin for så vidt, men egentlig det meste av rusmidler, om ikke annet enn for å få bekjempet giftige rusmiljøer og pengestrømmen til kriminelle gjenger.
Bedre bruk av plantene å selge de til å betale for å søke offentlig innsyn, sprell på en plass er så 70 talls
Enig med at TS presenterer en meget velfødd og fruktig plante, til å få vann i munnen av ..
Søkte litt men fant ikke noe nyhetsoppslag fra stuntet, har ei heller sett noe selv i brødmedia.
Tipper et kjapt inn, ta noen bilder, kjapt vekk stunt, og at han til venstre ikke er statsadvokaten
-
Apropos å få cannabisplantene ut av de lukkede rom og litt friere flyt av goder & info
Tenkte på egen tråd til denne, men håper det er greit å henge den på her, litt humor og perspektiv:
" 15 cannabisplanter truet båttrafikken "
https://www.bt.no/hendelser/i/eJogLM...-baattrafikken
Her henter brannvesenet 15 cannabisplanter opp fra Alverstraumen i Nordhordland
( artikkelen skal være åpen for allmen lesning )
Selv samlet er disse jo litt unna et så imponerende skue som fra TS ..
-

https://imma.gr/122456x5d12b
-
Plantene er nå hos politiet i Nordhordland hvis noen savner dem
-
En oppfølgende gladsak fra dagens BT
Familiefisketur i Alverstraumen: Fikk hasjplante og makrell på kroken
https://www.bt.no/hendelser/i/APM1bq...nte-paa-kroken
( antagelig kun med abbonnement for å lese full artikkel )
-
Håper dette skjermbilde er leselig og lar seg zoome inn:

-
Så da er det 16 gamle ribbete planter som har vaska seg, hos Politiet i Nordhordland
og det er bare så langt. Undres på hvordan de har havnet i sjøen ?
Sist endret av herognå; 9. september 2023 kl. 17:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Latskap, de har hatt en grow og i stedet for å forsvarlig fjerne restene fra produksjonen så har de vært drittsekker og kastet det i elva
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
så har de vært drittsekker og kastet det i elva
Vis hele sitatet...
..drittsekker eller sinte foreldre
Mange muligheter hvordan AlverCannabisPlanter
har havnet i lokal sjø. Siden spekulasjon er åpnet
kan det være et raid med klipping av planteblomster
og dumping av restene i sjøen med alle sekke rester
samt et signal til en lokal uavhengig fridyrker ?
Mange muligheter, og spekulasjoner
men la ikke de ta over TS tråd.
Sist endret av herognå; 9. september 2023 kl. 20:26.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Fengsel, for en plante?
Vis hele sitatet...
Sitat av supranaut Vis innlegg
..drittsekker eller sinte foreldre
Vis hele sitatet...
Eller ingen av delene.
På grunn av at denne aktiviteten er så ulovlig som den er så må folk noen ganger ty til slike løsninger.

Tenk hvordan blodtrykket er når du feks skal tømme en full varebil med rester etter en grow, og da særlig hvis du fortsatt har en grow som går, og buds til tørk. Da er det enkelt å forsvare at man kaster planterestene i sjøen, hvis det kan spare deg for å måtte kjøre en enda lengre tur.

«Ufrivillig drittsekk»

Nok igjen, ett direkte resultat av Norges lover.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var ikke meningen å poste quoten fra @Expialidocious. Hører til i en annen tråd.
Det er ikke mer som skal til enn å klippe opp ting så du ikke har lange stilker, bland det i vanlig restavfall og kast det. Andre søpla dekker den lille lukten man har igjen.

Avklipp lager man hasj av og restene der og kan bare klippes opp og blandes med restavfall.

Det er latskap, selv om det er ulovlig trenger man ikke å bruke det som en unnskyldning på å forsøple rundt seg.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Fengsel, for en plante?
Vis hele sitatet...
Sitat av Expialidocious Vis innlegg
Det er ikke mer som skal til enn å klippe opp ting så du ikke har lange stilker, bland det i vanlig restavfall og kast det. Andre søpla dekker den lille lukten man har igjen.

Avklipp lager man hasj av og restene der og kan bare klippes opp og blandes med restavfall.

Det er latskap, selv om det er ulovlig trenger man ikke å bruke det som en unnskyldning på å forsøple rundt seg.
Vis hele sitatet...

Utfallet av en risikovurdering er ikke det samme som latskap fordi man er lat. Vi vet ikke hva som førte til at restene ble dumpet i elva, for alt vi vet kan karen ha blitt «forfulgt» av noen, eller kanskje han faktisk hadde noen etter seg? Kanskje han så politi, ble så lamma av panikk at han bare måtte kjøre til sides å dumpe det.
Kanskje han rett og slett ikke vet bedre? Forresten.. er det egentlig så galt med jord og planterester i naturen? Pottene er sikkert fy-fy, da..

Har selv kjørt varebil for å dumpe en hel grow for mange år siden, jeg kom rett fra glattcella, så jeg vet hva det innebærer å ha panikk mens man har fulle huset. Veldig lite tid til å skvise hver eneste dråpe thc utav plantene, og kvitte seg med dette på en forsvarlig måte da.
? Kan vi enes om at hvis det var dyrkeren som inkognito / usynlig prøvde å kvitte seg
her med alt av restene fra en grosyklus, ble det absolutt fiasko med full mediadekning
Dritfett! Dette kommer vi langt med.

Næææææt
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av herognå Vis innlegg
? Kan vi enes om at hvis det var dyrkeren som inkognito / usynlig prøvde å kvitte seg
her med alt av restene fra en grosyklus, ble det absolutt fiasko med full mediadekning
Vis hele sitatet...
Dette er urelatert til den spesifikke posten jeg quoter nå, men jeg har observert litt av postene dine, flere av tingene jeg har observert gjør at jeg mistenker at du har flere kontoer her inne.
En veldig primitiv analyse av skrivemåten, temaene, ordvalgene, skriveleifene og sånne småting har bidratt til en slags profil av dere, men jeg er mer overbevist av energien, jeg kjenner at du har nøyaktig den samme energien som en annen bruker her inne, og det mentale bildet av dere begge er veldig likt.

Nei da, bare tulla, men.. er du politi? ’

Kan vi enes om at ……
Vis hele sitatet...
Å kalle det en fiasko er vell å gå litt langt, ingen har jo blitt tatt så vidt jeg kan se?
Tviler på noen direkte sammenheng mellom disse to hendelsene, men man skal ikke se bort i fra at personen som dumpet disse plantene også kan ha donert en av dem til noen av de folkene som dukket opp utenfor statsadvokatens kontor.
Jeg forstår ikke helt styret rundt plantene i elva, kjipt med forsøpling, men det hører jo til i naturen, det er tross alt bare en plante i jord(og en fiberpotte som er fy).
Men ja, det ble nok kastet der av praktiske årsaker, av noen med ett sterkt ønske om å aldri se det igjen. Jeg tenker at det mest sannsynlig er noen som har fått noia, funnet den nærmeste ‘bossdunken’ og nå diskuterer vi det.