Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1344
hva betyr kork?
GHB/GBL = vann, kork.
morkakespisende
suppe
Sitat av supranaut Vis innlegg
suppe
Vis hele sitatet...
og en eventuell overdosering = "å suppe over" ?
Kork=farlig.
En kompis holdt på å stryke med i sommer, lå 2 dager i koma. Hold dere unna "kork" (GHB) folkens

Og hvertfall ikke bland det med andre stoffer som alkohol osv.
Sist endret av Lausbikkje; 31. oktober 2023 kl. 20:25.
Sitat av Lausbikkje Vis innlegg
Kork=farlig.
En kompis holdt på å stryke med i sommer, lå 2 dager i koma. Hold dere unna "kork" (GHB) folkens

Og hvertfall ikke bland det med andre stoffer som alkohol osv.
Vis hele sitatet...
Har en kompis som holdt på å drukne i våres. Hold dere unna vannet folkens.
Som med alle stoff så bør man skjønne dette med DOSERING og INTERASKJONER, etter 30 år som rusbruker så har jeg konkludert med at dødsfall på rusmidler kommer i 3 kategorier:
1. Idioter, de som bare pusher hardere og hardere (ref: se hvilke idiotiske doser med MDMA folk trykker i seg, oppmot et gram uten å skjønne at det har konsekvenser.
2. Allergisk reaksjon - Dette er som å vinne det omvendte lotteriet, men egentlig burde man alltid prøve en veldig lav dose av et stoff for å være sikker på at man ikke er allergisk.
3. Blandinsmisbrukere som signer av - Dette er de gamle slitne narkisene oftest, de har kjørt et hardt liv og en dag tok cocktailen av kjemikalier de. Finnes unge dødsfall her og, de stakkarene som har det så ille at de bare trykker i seg alt de kommer over.

Det er kanskje et par tilfeller av idioter som har gitt det til intetanende folk og, fuck dem.
Så GHB er ikke farligere enn opiater, eller noe annet narkotisk stoff, så lenge du leser deg opp og behandler det med respekt. I rette doseringer og renhet kan GHB være medisin også, finnes lovende data om søvnforstyrrelser o.l. som kureres.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB, doseres gjerne i en kork (fra f.eks. en brusflaske), derav navnet.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Har en kompis som holdt på å drukne i våres. Hold dere unna vannet folkens.
Vis hele sitatet...
Skal bare milliliter til for å få i seg for mye ghb så barnslig å bagatellisere velmente advarsler. Har selv sett kompis skumme ut av munnen og bli henta i ambulanse såvidt overlevd, hatt venner som ble avhengig av ghb og fucka livet sitt og venninner som blitt voldtatt på det. Ghb er absolutt et stoff det er viktig å være ekstremt forsiktig med
Selvfølgelig. Jeg mener man skal være forsiktig med alle stoff når det gjelder dosering. Expialidocious sa det på en bedre måte.
morkakespisende
Husk å ta 'små' korker og vent 10-15 min før dere redoserer! Holdte på å få uhell selv nylig og jeg vil si jeg er stolt av både utholdenhet og forsiktighet. Folk svimer av på dritern fordi de tror de ikke merka den første korka og det er faen ikke fett å deale med når du selv sprenger svette og må drite. Digg saltsmak da. Bra råd fra disse folkene her. Husk å alltid svar når de banker på PM døra!

GHB showers
GHB showers
Rohypnol i drinken gir meg superpowers
Sist endret av supranaut; 31. oktober 2023 kl. 23:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lausbikkje Vis innlegg
Kork=farlig.
En kompis holdt på å stryke med i sommer, lå 2 dager i koma. Hold dere unna "kork" (GHB) folkens

Og hvertfall ikke bland det med andre stoffer som alkohol osv.
Vis hele sitatet...
Jeg var sammen med noen som tok overdose på det for mange år siden, hun døde i koma etter ett halvt døgn pga hjerneskaden som kom av mangel på oksygen den tiden ambulansen brukte å ankomme + forsøk på å få puls.

Veldig trist og traumatisk, men jeg vil ikke skylde det på GHB/GBL når det var hun som var i en dårlig vibe og endte med å tømme en halv flaske i seg... rip<3

GHB er egentlig veldig trygt på egen hånd, the poison is in the dose, men det er allikevel ikke helt optimalt grunnet forskjellige styrker hele tiden, og faren det medfører i kombinasjon med andre ting.

En giftig dose begynner vell på 7g rent GHB, noe som tilsvarer alt fra 10 til 50ml+ «flytende», og en rus dose kan være på 1-3 kanskje 4g. Når man i tillegg da driver å redoserer 24/7 så blir det fort skummelt.
Jeg føler meg faktisk tryggere og at jeg har mer kontroll når jeg blander heroin og benzo enn når jeg tar ghb, har alltid en slags bekymring i bakhodet som ødelegger en del for effekten.

Langtidsbruk er ikke anbefalt grunnet den høye mengden sodium, vet om noen som fikk nyrestein av det blant annet, men det er mulig å lage ghb av andre ting enn sodium slik at man kan begrense mengden. Xyrem er jo en blanding av diverse typer ghb som KGHB NAGHB m fl