Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 593
Hva skjer egentlig hvis det viser positivt på hasj på første prøven? Får man allikavel medisiner så lenge resultatene synker / ikke lengre er positiv etter første prøve?
Er 23 og utredes for adhd. Har siste møte av utredning neste gang!
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Standard prosedyre er at man må være clean i tre måneder før man får medisiner. Bruk søkefunksjonen neste gang, forresten. Lykke til!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Standard prosedyre er at man må være clean i tre måneder før man får medisiner. Bruk søkefunksjonen neste gang, forresten. Lykke til!
Vis hele sitatet...

Okei! Takk, men de lager ikke spesielt styr utav at det slår ut på hasj de første prøvene? Har ikke bil og Har ikke kjørt bil på ett helt år så regner med å i verste fall få muntlig kjøreforbud og at jeg ikke får medisiner før prøven har blitt ren fra hasjen.

Prøvde å søke opp litt svar men følte ikke jeg fikk svar på min situasjon, så endte opp med å bare spørre
Fuck Mr. Plod!
Sitat av Latired99 Vis innlegg
Okei! Takk, men de lager ikke spesielt styr utav at det slår ut på hasj de første prøvene? Har ikke bil og Har ikke kjørt bil på ett helt år så regner med å i verste fall få muntlig kjøreforbud og at jeg ikke får medisiner før prøven har blitt ren fra hasjen.

Prøvde å søke opp litt svar men følte ikke jeg fikk svar på min situasjon, så endte opp med å bare spørre
Vis hele sitatet...
Det blir mye styr når man ikke klarer å holde munn.
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Det blir mye styr når man ikke klarer å holde munn.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siste møte, og du har ikke tatt urinprøve? Da slipper du mest sannsynlig, men du må nok gå å ta en EKG og blodtrykksmåling før du får starte opp.
Prøv å få en venn til å pisse for deg hvis du tror det blir nødvendig. Positiv prøve ødelegger MYE.
men du må nok gå å ta en EKG og blodtrykksmåling før du får starte opp.
Prøv å få en venn til å pisse for deg hvis du tror det blir nødvendig.[/quote]

Hadde vært helt innafor om jeg slipper! Gjorde en undersøkelse veldig nylig med tanke på familie hjerte problemer - men alle prøvene var helt bra!