Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 793
Har sitti å scrolla lenge nå så da spør jeg heller.
Har ikke rørt noe på evigheter men så gikk kvelden på en fest plutselig en annen retning. Det var veldig utblandet amfetamin eller i Hvertfall ikke sterkt. Ble ca 1g på oss hver av den dårlige amfen, tok siste lisse klokken 2 på dagen igår. Er en viss risiko for en standard urinprøve som ikke er pålagt.
Når er amfetaminen ute av urin? Hadde vært kjedelig å bli tatt for noe jeg ikke gjør fast
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1-3 dager typisk etter en fest. 1 uke+ ved kronisk bruk har jeg hørt.

Hvor lang tid har du på deg? Drikk mye vann fremover, og særlig dagen du skal ta prøve.
Timen er på onsdag men jeg tenker det smarteste er å utsette timen. De har ikke bedt om eller snakket om rus prøver så det er ikke mistenksomt heller
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Utsett timen du. Vanlig å få lett forkjølelse nå på høsten så fin unnskyldning det bare teori det her altså, men siden er var dårlig speed altså urenheter osv kanskje det bruker litt lengre tid på gå ut. Better safe than sorry