Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1113
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyket mye hasj den siste tiden. Alene røyker jeg 0.05-0.1g i bongen, mens nå har jeg (uten toleranse) bare begynt å kaste 0.6g i spliffen, og røyke, og jeg blir så ekstremt ruset.


Første effekten oppstår, kjenner den litt og litt, og bare blacker ut, og har sånne mini-blackouts hele tiden på kanskje 5 minutt.


Jeg føler meg så ekstremt ruset, føler jeg ikke bryr meg om noe, angst er dempa, lykkelig, men det jeg ikke liker er: Jeg mister kontrol, jeg føler jeg mister kontroll over min oppførsel under rusen, jeg sier mye rart, jeg ler hele tiden, jeg ler og snakker om dritt i sosial sammensetning, og jeg begynner å lyve om alt slags unormale ting, og jeg blir ikke chill, jeg blir vill under rusen, spinn vill, føler meg mildt aggressiv i tillegg.


Hvorfor klarer jeg ikke funke på hasj? Jeg endrer jo helt personlighet, blir ikke «chill» blir en hyper tulling.
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gi det et år eller to..
Høres ut som du nå røyker sativa, som gjør deg oppegående,flirfull,etc.

Men for å bli chill og bare glise bør du holde deg til indica dominant tjall eller pot.
Anonym bruker
"Lilla Åmand"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forstår jeg deg rett så røyker du 6-12 ganger mer og lurer på hvorfor virkningen er annerledes??
Anonym bruker
"Analog Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har røyket mye hasj den siste tiden. Alene røyker jeg 0.05-0.1g i bongen, mens nå har jeg (uten toleranse) bare begynt å kaste 0.6g i spliffen, og røyke, og jeg blir så ekstremt ruset.


Første effekten oppstår, kjenner den litt og litt, og bare blacker ut, og har sånne mini-blackouts hele tiden på kanskje 5 minutt.


Jeg føler meg så ekstremt ruset, føler jeg ikke bryr meg om noe, angst er dempa, lykkelig, men det jeg ikke liker er: Jeg mister kontrol, jeg føler jeg mister kontroll over min oppførsel under rusen, jeg sier mye rart, jeg ler hele tiden, jeg ler og snakker om dritt i sosial sammensetning, og jeg begynner å lyve om alt slags unormale ting, og jeg blir ikke chill, jeg blir vill under rusen, spinn vill, føler meg mildt aggressiv i tillegg.


Hvorfor klarer jeg ikke funke på hasj? Jeg endrer jo helt personlighet, blir ikke «chill» blir en hyper tulling.
Vis hele sitatet...
Fordi du røyker 0.6 kjære deg.Gå tilbake til 0.1 du
Jeg har aldri hatt blackouts eller blitt aggressiv av cannabis selv og jeg er nå på mitt 13. år med røyking. Håper det går bra med deg, for det høres ikke bra ut.
Sist endret av supranaut; 7. september 2023 kl. 08:01.
Anonym bruker
"Lei Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg syns egentlig det høres ut som grensepsykose og tegn på at du bør roe ned. Får du først ordentlig psykoser kan du være fucked for resten av livet
Greit å kjenne på korleis du er edru. Slutte lenge nok til du føler deg «normal» igjen. Eg brukte å rulle opp til 0,7 flere gonger om dagen. Siden eg hadde røyket så lenge daglig viste eg ikke hvordan de påvirket meg. Etter å blitt edru å normal igjen fikk eg en ny perspektiv å respekt for det. Putter maks 0,1, men som regel ikke mer enn 0,05 i røyken. Kan også prøve nikotinfri tobakk så du bare røyker thc å ikke nikotin. Dette funket bra for meg da å klarer fungere normalt med jobb å alt. Alt handler om balanse å lære hva som fungerer på deg.
Du sier du kaster 0.6 i jointen uten toleranse og spørr hvorfor du ikke funker?

Jeg putter ca 0,05 i tuppen av en rullings når jeg ikke har toleranse og sovner ofte tvert av..

Nå har jeg tilgang til det beste av det beste da... men 0,6? kom ån.. Det er det man har i når man er mange som deler på en jonas kanskje...