Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 939
Hei! Bruker valium fra tid til annen. Jeg lurte på om det er vanlig å få bedre effekt av 5mg valiumen man får fra legen kontra blå man kjøper illegalt. Jeg vet blå valium «skal» være 10mg men det er vel kanskje bare ren gjetning hvor mye virkestoff som er i de. Må ta 2-3 blå for å få god effekt. Hvor mye valium tilsvarer f.eks 1mg ksalol? Takk for svar.
Lurer på om pepsien jeg kjøper fra Rema 1000 smaker likt som pepsien jeg kjøper på KIWI.. hmm.. blir ikke helt klok på det.

Eller tenker du at den blåvaliumen du kjøper på gata er egentlig noe annet en valium?
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Lurer på om pepsien jeg kjøper fra Rema 1000 smaker likt som pepsien jeg kjøper på KIWI.. hmm.. blir ikke helt klok på det.

Eller tenker du at den blåvaliumen du kjøper på gata er egentlig noe annet en valium?
Vis hele sitatet...
Det er faktiske forskjeller på Coca Cola ut ifra hvilket land det produseres i da... så å avfeie det som et idiotisk spørsmål er litt vel... idiotisk.
Anonym bruker
"Arbeidende Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jepp. coca cola er ulikt og lages litt etter hva befolkningen i landet liker mest. Ta USA, der bruker de ikke rent sukker, men "corn syrup" som amrikanere liker
Tenker mer på om det er vanlig at blå valium har mindre virkestoff enn 10mg som det «skal» inneholde. Ettersom jeg føler minst like god effekt hvis ikke bedre av de 5mg jeg har som er fra legen.
Spørsmålet er relevant. Hvor kommer blåvalium ifra? Illegale laboratorier med pillepresse? Isåfall kan jo mengden virkestoff variere?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Lurer på om pepsien jeg kjøper fra Rema 1000 smaker likt som pepsien jeg kjøper på KIWI.. hmm.. blir ikke helt klok på det.

Eller tenker du at den blåvaliumen du kjøper på gata er egentlig noe annet en valium?
Vis hele sitatet...
Når du en dag blir stor vil du se tilbake på dette svaret og bli rød i kinnene
Søk på benzokalkulator. Der kan du søke opp hvor mye et virkestoff tilsvarer et annet.

Fra alprazolam til diazepam.

Alt kan presses i piller. Fikk faktisk offwhite / lys gul amfetaminpille med delestrek her om dagen. Kun spekulasjon fra min side, men jeg ser for meg at de var presset i pilleform lokalt, og at selve pillene var kortreist.
Alt kan presses i piller, ja. Men er blåvalium illegalt produsert, eller stammer de fra land med lempfeldig forhold til resepter?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt normalt at "blåvalium" er underdoserte, akkurat som alle andre hjemmelagde benzodiazepiner. De kan også inneholde benzo-analoger som det ikke finnes noen forskning på bruken av.
Har ikke vært borti blå på 5-6 år og da var det mye på alt fra 2.5-5mg(kjentes det ut som i forhold til resepten min) eller så var det diclazepam eller etizolam.

Så jeg vil nok tro at illegale diazepamen i Norge og utlandet er ca lik. og du har kjøpt en falsk og underdosert pille
Sist endret av skrpappa; 9. september 2023 kl. 04:35.