Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 12235
Hei!
Må nesten bare spørre, kjøpte meg iPhone x 256gb og har bare hatt trøbbel med den hitill. Første gangen så klikker alt når jeg filmer på snap, alt fryser. Det samme skjer både på Facebook appen også.
Får da en ny enhet av Apple. Den andre fungerer kjempe fint i en uke så skjer akkurat det samme igjen. Mobilen fryser, apper klikker og fryser. Lagger en del også
Er det flere som opplever sånne trøbbel med dem?
Heisann!

Sliter med akkurat det samme selv, gjelder også hvis jeg sender GIFs på Messenger og scroller i chatten av en eller annen merkelig grunn.. Dette er riktig nok en IPhone 7 og ikke X, men feilbeskrivelsen din er identisk med min. Kom etter at jeg oppdaterte telefonen for en stund tilbake.
Er dette et problem som ikke gir seg etterhvert? (Er det sånn enda?)
Trådstarter
4 0
Så bra at det er flere. Har drit mye tull med den, Apple vil ikke heve kjøpe da det har gått en måned. En måned med bare trøbbel

Sitat av Itsmartin Vis innlegg
Er dette et problem som ikke gir seg etterhvert? (Er det sånn enda?)
Vis hele sitatet...
Kommer og går! Har ikke hatt det sånn idag, men den lagger, lukker apper bare helt uten videre
Sist endret av Laag!!z; 31. januar 2018 kl. 19:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.