Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 840
(ikke la dere lure av mitt nick "datafersking" - jeg er ikke blank på området, bare veldig lite oppdatert de siste årene, så ikke vær redd for å bruke IT-språk)

Heisann godtfolk!

Jeg er på jakt etter en printer jeg kan skrive ut vanlige tekst dokumenter/bilder, skanne inn dokumenter med bilder, samt også utskrift av foto ved bruk av fotopapir. Er usikker på om det er en vanlig blekk-skriver jeg burde gå for, eller disse "ny moderne" laser printerne. Hvilke er mest effektiv og printer best foto?

Har helst lyst på minimalt med elektroniske maskiner i mitt hjem, derfor skulle jeg aller helst hatt alle disse mulighetene samlet i en maskin. Men muligheten til å foto-printer kommer sist prioritert i rekken, og jeg tar pris og kvalitet i betraktning.

Har også veldig lyst på en slik maskin med muligheten for Wi-Fi tilgang, for å koble opp imot min telefon (Samsung Galaxy S4), slik at jeg kan skrive ut dokumenter når jeg sitter på bussen. For også å koble min venns PC - eller offentlig PC - opp imot min skriver på nett for så å skrive ut noe, som så ligger klart til meg når jeg kommer hjem.

Burde jeg helst først gå for en ordinær Wi-Fi skanner/printer, for heller så å kjøpe en foto-printer i tillegg ved en senere anledning – med tanke på best bilde-kvalitet på foto, samt pris?

Til foto vil jeg bruke den til å skrive ut selvtatte digital-lagrede bilder, eller nedlastete bilder, i ulike størrelses-format - fra vanlig foto-størrelse til A4.

Prisklasse jeg har i tankene er 1000-2000kr - Er det litt vell optimistisk med tanke på at jeg vil ha innebygd mulighet for foto-print?
Har ingen problem med og bestille billigere produkter fra China/USA f.eks via eBay, istedenfor de dyre norske storkjedene.

Kom med tips og råd!