Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 822
En jeg kjenner er på utkikk etter ny maskin, og jeg tenkte å foreslå komplett sin "Komplett Gamer i05" uten høyttaler, mus og tastatur.
Men lurer på om jeg kan fjerne flere komponenter for å få ned prisen uten at det påvirker ytelsen som trengs av maskinen for å oppfylle kravene til brukeren.
Personen som skal bruke denne maskinen spiller ingenting, men ser mye på film, og er ikke veldig datakyndig, derfor foreslår jeg en maskin som bygges av komplett med garanti på 3 år.

Kravene er dermed ganske enkle: høy video-oppløsning (1080p) og lite støy.
Hvilken av disse skjermene er best? Stor/liten forskjell?



Og om noen har et godt forslag til ferdige stasjonære maskiner som kan spille av blu-ray kvalitet uten å lægge eller bråke eller skjermer, skrik ut!
Skjerm nr. 2 er 24" og funker fjell til film, eventuelt 27" hvis han sitter ca 2 meter fra skjermen.
Sist endret av pyth0n; 12. august 2011 kl. 14:46.
Sitat av pyth0n Vis innlegg
Skjerm nr. 2 er 24" og funker fjell til film, eventuelt 27" hvis han sitter ca 2 meter fra skjermen.
Vis hele sitatet...
Enig her, har selv skjerm nr.2 og er veldig fornøyd! =)
googlejunkie
Turbolego's Avatar
Trådstarter
Sitat av pyth0n Vis innlegg
Skjerm nr. 2 er 24" og funker fjell til film, eventuelt 27" hvis han sitter ca 2 meter fra skjermen.
Vis hele sitatet...
Han sitter ganske nært mot skjermen, så må nok bli den, takk.
Noen spesiell grunn til at #2 er et bedre valg enn de andre skjermene?

Noe mer jeg kan fjerne? Eller vil det lønne seg på sikt å legge inn noen lapper nå slik at maskinen klarer "neste generasjon" video og youtube?