Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4365
Nettopp fått taki 4 stk. 50mg Elvansekapsler og lurer på om det er mulig å skyte disse.
Nei. Lisdeksamfetamin er et prodrug. Det blir gjort om til deksamfetamin i leveren. Du må svelge det skal du få funk
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av xacto Vis innlegg
Nei. Lisdeksamfetamin er et prodrug. Det blir gjort om til deksamfetamin i leveren. Du må svelge det skal du få funk
Vis hele sitatet...
Wtf???? Helvette!!! Jeg er ikke en av de som må spørre og grave om all den shitten jeg kan finne ut sjøl på veven, og trudde nå faen jeg var oppdatert, men sier du at jeg akkurat har plugga 80mg. Elvanse til ingen nytte?????
Sitat av RapidoWitz Vis innlegg
Wtf???? Helvette!!! Jeg er ikke en av de som må spørre og grave om all den shitten jeg kan finne ut sjøl på veven, og trudde nå faen jeg var oppdatert, men sier du at jeg akkurat har plugga 80mg. Elvanse til ingen nytte?????
Vis hele sitatet...
Jupp
Hahaha! Skikkelig ræva, ass!!! Snakk om å skyte først og spørre etterpå :-/
Sist endret av RapidoWitz; 14. juni 2018 kl. 04:21.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Vil ikke gjøre shit, lisdeksamfetamin må gjennom leveren for å funke.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Det funker, men det vil likevel ta lang tid før man oppnår full effekt.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18635707

https://en.wikipedia.org/wiki/Lisdexamfetamine

Lisdeksamfetamin omdannes også via metabolisme i blod, ikke leveren.
Greia er at jeg fikk de Elevanse kapslene for en tjeneste så måtte bare teste, men så sitter jeg allerede med en pose full av "tre-lim" som ingen helt greier å få tak på, så hva som funker og hvordan er jo litt usikkert...

Jeg holdt meg til pluggen og "trelimet" løser seg komplett i vann. 0,6 i "stumpen" begynner å rocke greit... Og litt til!

FIRE IN THE HOLE!!!!