Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3926
Uvaksinert 👍
Trenger å finne noen nye bekjentskaper som kanskje kan utvikle seg til noe mer etter hvert. Fruen er på vei ut etter nærmere 1/4 århundre og uten noe særlig aktivitet på vennefronten/utesteder så må jeg gjøre noe. Håpet er å finne ei å bli kjent med og som ikke er motstander av f.eks litt sopp i ny og ne og som kunne sett det som spennende å dratt på en ferie til noen som driver med ayahuasca. Men kan man skrive slikt på profiler som match, sukker osv eller finnes det bedre egnede plasser hvis man vil treffe litt alternative mennesker?
Hva med å finne en ny kjæreste/ venninne i utlandet?
F.eks ei som allerede bor i Amsterdam eller andre, liberale steder...??
Uvaksinert 👍
Trådstarter
joa, sikkert en mulighet det. Men når man har nedprioritert det sosiale de siste 20 åra og de nærmeste venna har daua så skal det litt til å gjøre noe slikt helt på egenhånd. Får vel sjekke tinder eller noe og håpe man snubler bortpå ei som er like usosial (edit: asosial blir kanskje litt drøyt) men som har lyst til å prøve å ha det litt gøy.
Sist endret av daffe; 24. mai 2017 kl. 08:36.
Yellow -appen er det mange som bruker for å bli kjent med nye folk.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Yellow -appen er det mange som bruker for å bli kjent med nye folk.
Vis hele sitatet...
Yellow er vel en app med målgruppe 13-20 år?

Vet ikke hva jeg skal si deg. Ting vil ta tid. Og ikke bli for frustrert eller deppa om ting ikke går din vei med det første. "hvorfor er det ingen jenter som liker meg? de er så jævla prippene" fører fort til at nettopp jenter ikke snakker med deg, fordi de ikke er så hypp på å prate med despe folk. Det gjelder for venner også.

Tinder pleide å være en kul plass for 3 år siden, men er noe mer usikker nå? Er ganske dødt der nå om dagen for min del. OKcupid er litt mer morro, men det er som regelt folk fra hele verden så funker kanskje ikke så bra om du vil møte fru jensen fra porsgrunn.

Jeg syns Norge sosialt messig kan være et veldig rævva land og jeg kan godt skjønne at utlendinger syns det er vanskelig å få innpass her.

______

Her er det jeg ville gjort. Book en reise for noen måneder. Japan. USA. London. Frankrike. Thailand.

Book i sharehouse eller lignende. Få privat rom for gudskyld.

Sjekk Meetup.com for events hver dag. Eller Hangout på Couchsurfing appen for fellow travelers. Tinder/OKcupid og prat med jenter.

Da skjer 1 av 5 ting hver dag så lenge du er på tur.

1. Du blir kjent med noen i sharehousen/de du har blitt kjent med drar deg med på eventyr
2. Du stikker på flaut men morro meetup.com event hvor alle forteller om hva de jobber med.
3. du møtter noen som reiser jorda rundt på hangout appen og dere undersøker byen nærmere.
4. du drar på date med ei du har møtt på tinder/OKcupid
5. du slækkern i senga hele dagen for du er så jævla ødelagt.
Sist endret av Marori; 25. mai 2017 kl. 02:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hva med å oppsøke folk i miljøer hvor dette er akseptert? F.eks. dra på arrangementer organisert av EmmmaSofia eller andre steder som ulike festivaler o.l. med en litt alternativ kultur? Har ikke noen erfaringer med dating-apper men har inntrykk av at det stort sett er mer overfladiske ting folk ser etter, mens du derimot først og fremst leter etter noen med samme interesser.