Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1613
*kremt*... litt flaut dette her...

men er det non som her noen sider der jeg kan lære å danse?
tecno,disko... house-dans.. ikke sånn derre "preforming-dance"
se på mtv, studer n'sync videoer.. jeg kjenner folk som har gjort det med stor suksess, men det krever rytmesans..
hvis du derimot vil lære sånn som dem driver med på hyperstate osv.. da foreslår jeg heller at du begyner å headbange og høre på metal.. da slipper du ihvertfall å bli sett på som ibestefall en tosk..
må føye til at headbanging i tide og utide, ikke er direkte heldig for ryktet ditt heller.. men det er veldig morsomt på vorspiel og konserter
vel jeg har ikke mtv.. så det hjalp ikke så mye men takk uansett jeg får nå bare prøve meg frem....
jeg pleier å studere Hunvor Hals når hun kommer på NRK. Hun er som en guru. Prøv å gjøre så mange ukontrolerte bevegelser som overhodet mulig. Dette må kun bli avbrutt av korte intervaller med epleptiske kramper på gulvet. Nå skulle du gli ganske greit inn i et trance miljø.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg hadde samme problemet som deg: Jeg kunne ikke danse i det hele tatt. Techno altså. Swing gikk greit

Jeg løste det imidlertid ved å sørge for å finne meg et bord på trancestedene i byen (et av de få bordene som finnes på slike steder) og bare se på folka som danset. Der plukker man opp mange moves og stiler som man kan kopiere og videreutvikle selv.

Deretter drakk jeg meg sinnsykt full (etter cirka 2-3 uker med studering), og begynte å danse. Det tok en halvtime, så satt alle bevegelsene som støpt.

Det er veien å gå.
Haha, må også legge til at det er ytterst få som faktisk kan danse av disse techno-tripperne. Kjøpte en CD for et par år siden (Sensation, fra det nederlandske arrangementet med samme navn), hvor det også fulgte med en video fra arrangementet. Ganske morsomt. Folk danset jo ikke i den forstand, de stod der litt halvtrangt med sine trendye lysstaver og småjokket til musikken. Samma opplegg på en video fra Innercity, Amsterdam, få som faktisk kunne danse der og.

Men som Stormen sier, bare følg med på noen som faktisk kan danse en liten stund, så er det ikke alt for vanskelig å kopiere senere, denne "techno dansinga" er/trenger ikke være spesielt avansert.