Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1867
Lurer på hvor mange DJ's vi har her ute på forumet ?
Skriv ned litt om hva du mixer med, hvor lenge du har holdt på, om du spiller på en fast klubb osv..
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
HEHIHOHOHEHA!
det bare måtte komme :=)
anyways..

Mitt stesj:

2 stk Technics 1210 MKII med Nightclub-stifter
Technics DJM 300 Mixer
100 plater ellerno (over en bruskasse.. hvem teller)

Spiller bare på hobbybasis, ingen fast greie, men jeg liker det slik som jeg har det.. Fått kontakt med en kar som har platestudio rett i nærheten her.. så kanskje man får laga noe morro stesj, samt jeg skal være med å arrangere party samme helg som Goliath er (i ren trass fordi Goliath kommer til å stinke hundebersj)
Jeg spiller det meste, for å si det slik.. er ikke kresen.. dunker det så duger det (bra motto?).. dvs.. ingen britney-factor.. jeg er inni elektro (fellesnevner for trance/house/tekno/garage/etc.)

Sån generelt ellers så ønsker jeg ozon velkommen tilbake i ballspillet, you have been missed

Bleddiblubb! bombastic!
Better than thou.
Nå som vi har DJ-Forum så har vi fått med oss ozon igjen.
Jeg tipsa iblis om dette forumet, så jeg har ansvaret for å holde det aktivt, i need you folkens!

Jeg har desverre ingen platespillere, jeg har drivd med dj'ing i snart 4 år, det startet som med alle andre med pc progz og slikt, lagde egne elendige sugelåter

Men jeg avanserte videre til cd mixer som jeg låner iblant av en kompis, så nå er jeg kåt på platespillere. har mixet endel i det siste og skal "utgi" min første skikkelige plate om 1 1/2 uke, kan si så mye at den vil hete "Explicit Energy", men er ikke helt ferdig med noen playlist.

Jeg kommer til å bli mer engasjert i nff nå, har hatt en lang og deeeilig pause, så nå skal jeg hoppe på igjen med utskjelling, krangling, voldtekter, falske smil osv... i am back!


Med en meget vennlig og hårete hilsen
Trym / ozon
Better than thou.
Aiaiai så moro å ha deg tilbake ozon! Dette blir kozzzZZ
▼ ... noen uker senere ... ▼
har startet litt å mixe nå, kjøpt to numark tt-100 platespillere...noen som vet om noen billige cd-spillere med pitch og jog-/shuttle-hjul?? tenker omitronic, men virker skrallt
hizz

gjelder fasttracker her eller?
gjelder Fruityloops ?
dj plugin for winamp ?
hehe

fra spøk til til kuse: skal begynne å mixe så fort jeg får lønn.. 2 stch technics 1210 te mæææ ! Gleder meg som en unge!
Har 2x1210mk2 og en dj 50 omnitronic mixer + en omnitronic dobbel cd spiller. ca. 180 12" ere og flere er på vei. Resident dj på rommet mitt.
Recorde mixene deres da, og upload dem på nett ellerno
Er enig med deg om Fast Tracker 2





<SpeXzTeR>
▼ ... noen uker senere ... ▼
tenkte jeg skulle kjøpe meg en "Music maker 2" og bli en harcore dj' yacuzi mother fucker sånn som dere. kanskje artistnavnet mitt kunne blitt.. Dj' DarkwingDianaRoss! eller rett og slett harcore Dj' yacuzi sonofa fastflash big cahoona hotciemama smack that bootey sishkebab mother fucker?
hehe, KamuLARS

gjør det, eller kanskje du skal slå til med DanceEJAY eller noen andre kvalitetsprogrammer

høhø