Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 672
Snekra en liten mix idag ettersom jeg kjeda vettet av meg. Siste mixen jeg gjør før jeg får nye mixeren min. Den jeg har nå er 15år gammel og kødder litt her og der, men men

Er en mix av house og tech-house hovedsaklig. Da jeg postet de andre mixene mine ble jeg etterspurt tracklists på PM så jeg kommer til å poste tracklist i løpet av kvelden.

Ønsker tilbakemelding på låtsammensettinga og generelt hva folk synes. Håper den faller i smak.


https://soundcloud.com/gesel-1/2013-03-09-16h02m25
Helt kurant, fin flyt. Nå rekker jeg ikke å høre hele, men det jeg hørte var vertfall drit kult!
Sist endret av Effectrix; 9. mars 2013 kl. 18:50.
Gode låtvalg, bra oppbygging fra og være litt mer calm i begynnelsen til å bygge opp stemning i mixen. Bra effektbruk, grei mastering og timing. Gleder meg forøvrig til tracklisten, ettersom første låten var heeelt rå!
Sist endret av pLaNfOrge; 9. mars 2013 kl. 18:53.
Hobby's Avatar
Trådstarter
Da fikk jeg litt tid til å sette meg ned


Jay Lumen - Night Glasses (Original mix)
Nic Fanciulli - Work The Week (Original mix)
Kaiserdisco - Amalfino
Dario Nunez & Javi Colina - Andale (Original mix)
Loco Dice - Definition (Nic Fanciulli remix)
Nic Faniulli - Movin' On (original mix)
Simone Vitullo ft. Lady Vale - At Night (Original mix)
Sebastien Leger - Wesh wesh wesh (Format B remix)
Trent Cantrelle - I want a freak (Original mix)
Jay Lumen - Can You Dance (Original mix)
Format B - Atomizer (Sebastien Leger remix)
Jay Lumen - The Groovy Stuff (Original mix)
Alex Tepper - Got That (Original mix)
Solo UK - Strawberry Swing (Original mix)
Joris Voorn - Spank The Maid (Original mix)
Marco Lys - Go (Original mix)
Doomwork - Cowabunga (Original mix)
Stefan Noferini - Fact (Original mix)
Rene Amesz & Ruell - Hope (Original mix)
Dj Lion ft. Luigi Rocca - Krakra Hurricane (Original mix)
Umek & Beltek - Rasta Voice (Original club mix)
Sinisa Tamamovic - Waking Up (Original mix)
Pink Coffee - Another Brick In The Wall 2012 (Joe T. Vannelli remix)
Truelove - Rock the Casbah
Grom tracklist, spesielt liker jeg å se Stefan Noferini der

Vanvittig driv, litt for mye til tider kanskje. Bør legge inn noen litt roligere partier, ihvertfall om du har tenkt å spille ute. Legge inn en mer laidback låt eller noe. Det blir veldig intensivt med det drivet en hel kveld. Teknisk sett bra, med noen små glitcher her og der.

Men når det er sagt, bra låtvalg, bra oppbygning og stort sett gode overganger. Fortsett å "tren", det her kommer til å bli meget bra! Har hørt 3-4 mixer du har lagt ut her og de har alle vært gode. Så keep up the good work og kom gjerne tilbake med fler mixer