Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2427
Noen som har noen anbefalinger til gratis spill? Liker godt tenkespill og spill en må jobbe litt med.
lefsespiser
lefze's Avatar
Anbefaler Cut the Rope, og Cut the Rope : The Experiments.

Gøyale spill som ikke er alt for vanskelige, men som samtidig gir deg en liten hjernetrim.
Til iPhone: Perfect balance. Unblock me.
Android: Temple run og Wordfeud.
Sist endret av Fuzzybossen; 27. april 2012 kl. 01:30.
De færreste som har hørt om Angry Birds, men faen så morsomt! (i 10 min.)

Fruit Ninja er også ganske så morsomt. Faktisk i mer enn 10 min.
Sitat av Marr Vis innlegg
De færreste som har hørt om Angry Birds.
Vis hele sitatet...
Ironi håper jeg?
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ironi håper jeg?
Vis hele sitatet...
Heldigvis ironi

Rat on a scooter kan også være å anbefale.
Temple Run, Defender 1 og 2, line runner, snake '97 (klassiske snake), draw something, drag racing bike edition.
Angry birds in space var faktisk morsomt, i forhold til orginalen
Tic Tac Toe på vanskeligste nivå.
Lykke til
Myth tower defence til android er awesome!
Zuma og Bike Baron er to spill jeg har brukt endel tid på.
Usikker på om de koster penger.
iMobsters og draw something
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Alchemy
Draw Something
Orbital

Vet ikke om alle de er i Apple Store, tho.
Er helt enig i Wordfeud, Angry birds og Cut the rope Vil også legge til Parachute Ninja.
Bejweled er min favoritt.
gun bros er relativt fett, og kan spilles som multiplayer
GTA versjonen for smartphones kanskje? Kan si at det bugger en del på min SII.. :/
Ellers er jeg hekta på Tempel Run!
Nye angry birds Space HD er veldig bra! Blitt avhengig, mye bedre enn vanlige angry birds.. Ipaden min har blitt brukt mest til det, dear hunter reloaded og ett "snipe" spill som heter clear vision! Det angry birds space og clear vision er også bra på iPhone
Til android: Last ned "N64 Player (Free)" og "Zip Viewer (for å kunne laste ned/åpne zip filer) samt til slutt et eget utvalg av nintendo 64 ROM's. Enjoy!
Defender er rimelig gøy, kommet til level 70. Skal prøve noe av det andre også, temple run var ikke min type spill. Liker ikke de "slashe"-lydene..

Noen som har noen gratisspill som involverer ord språk?
Alt fra Donut Games. De lager mye bra (Rat On A Scooter/Snowboard etc for eksempel.)
Jeg støtter forslaget om Fruit Ninja. Mange timer moro i dét. Det kom en ganske stor update for litt siden også, det er nå faktisk multiplayer i det + en hel del nye uncrackables for nerder som liker sånt. Inkludert meg selv.
Det var fruit ninja jeg mente i siste innlegg....
Sitat av Taurean Vis innlegg
Det var fruit ninja jeg mente i siste innlegg....
Vis hele sitatet...
Du kan mute om lydene var det ENESTE du ikke likte.
Har du prøvd Wordfeud? Gidder ikke scrolle igjennom tråden..