Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3306
Hei.
Bestilte 50 tabletter med moda fra UK

Nå ser det ut som at det har blitt stoppet i tollen.

"Sendingen er under importbehandling- Send inn dokumentasjon"

Er det beste å glemme pakken og la dem sende den tilbake, eller er det noe jeg kan gjøre?


Sist endret av thepirate8; 18. november 2020 kl. 17:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken informasjon skal de ha?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvilken informasjon skal de ha?
Vis hele sitatet...
Det står ingenting om hvilken informasjon de vil ha. Mulig jeg får et brev i posten angående det i løpet av et par dager.

Jeg tipper kvittering, med pris og innhold. Mulig noen andre kan bekrefte dette?
Du må fremlegge gyldig resept, som jeg regner med at du ikke har...

Glem pakken, og nekt nekt nekt skulle de ta seg bryet med å ta saken videre.
Sitat av thepirate8 Vis innlegg
Det står ingenting om hvilken informasjon de vil ha. Mulig jeg får et brev i posten angående det i løpet av et par dager.

Jeg tipper kvittering, med pris og innhold. Mulig noen andre kan bekrefte dette?
Vis hele sitatet...
En del som bestiller CBD fra utlandet må levere dokumentasjon på pris/verdi iallfall og da går det igjennom. Hadde ikke sendt inn dokumentasjon jeg nei.
Å sende inn dokumentasjon er som å ta på seg skylden for pakken. Ikke gjør det, det er ei felle
Du må sende inn faktura/regning for hva innholdet er verdt. Er det ulovlig, må du sende inn importtillatelse/resept. Tror du er best tjent med å glemme den.
Takk for svar folkens!
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Resept er nesten nytteløst uansett. For får man resept på noe så må man først få apoteket til å bestille inn via sine leverandører. Er ikke det mulig så må man søke om tillatelse til å importere selv og det kan man ikke gjøre i etterkant.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Pensjonert Blåstål "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
slettet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
slettet
Vis hele sitatet...
Jeg er litt nysgjerrig og forvirret? Til TS: hadde iallefall bare stuka den pakka bort og lata som dette er noe du var ett offer for.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er posten som foretar fortollingen, ikke Tollvesenet.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Her trenger de nok kun bekreftelse på verdien for å beregne rett mva
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så blir den sendt deg