Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2743
Heisann. Jobbet i samme jobb i 6 år nå og har vært innom forskjellige stasjoner på en måte. Nå har jeg bytte stasjon som ikke er relevant til det jeg har drevet med før.
På alle disse stasjonene har jeg opparbeidet meg tillegg på til sammen 32 kroner og 10 nye kroner for den nye stasjonen.

Men siden jeg har byttet stasjonen og skal gå til lønnsarbeideren om dette nye tillegget. Kan hun da fratra meg de 32 kronene som er opparbeidet før, men ikke har relevanse til det jeg jobber med nå.

Sikkert dumt spørsmål, men google gjorde meg ikke klok og skolen lærte meg aldri dette.
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Heisann. Jobbet i samme jobb i 6 år nå og har vært innom forskjellige stasjoner på en måte. Nå har jeg bytte stasjon som ikke er relevant til det jeg har drevet med før.
På alle disse stasjonene har jeg opparbeidet meg tillegg på til sammen 32 kroner og 10 nye kroner for den nye stasjonen.

Men siden jeg har byttet stasjonen og skal gå til lønnsarbeideren om dette nye tillegget. Kan hun da fratra meg de 32 kronene som er opparbeidet før, men ikke har relevanse til det jeg jobber med nå.

Sikkert dumt spørsmål, men google gjorde meg ikke klok og skolen lærte meg aldri dette.
Vis hele sitatet...
Dette er altså "arbeidsstasjonstillegg"?
Om du kan miste de eller ikke spørs hva de 32 kronene heter på lønnsslippen din. Men det er ikke vanlig å få tillegg for ting man ikke jobber med, eller kunnskap som er helt urelatert til den nye stillinga.
Antar du mister tilleggene, da de som regel kommer med ekstra «arbeid/kurs/sikkerhet» ovenfor arbeidet du gjør på den stasjonen?