Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 7195
Hei jeg og min eks har nylig hatt et samlivsbrudd.
Huseierne favoriserer min eks og vil at hun skal bli siden hun er den med fast inntekt da jeg er student. Nå maser de veldig og vil at jeg skal være ute innen 1 juli. De sier at jeg kan finne meg en hybel i mellomtiden. Jeg har 1 datter i fra før og en gutt på 2 år fra forholdet som nylig tok slutt.

Jeg og min eks har skrevet under på felles leiekontrakt

Jeg sier at jeg har 1 måned oppsigelse fra den dato jeg mottar oppsigelse fra huseier.

Er det noen her som vet litt om privatrettslige regler?

De kan ikke bare kaste meg ut på gata intill jeg har funnet en leilighet som jeg vet at jeg vil trives i? Hilsen myte187
Kan jo vere eg tar grovt feil no, men er det ikkje opp til deg og eksen å finne ut kva tid du skal flytte ut?
Trådstarter
41 0
Sitat av Nekran Vis innlegg
Kan jo vere eg tar grovt feil no, men er det ikkje opp til deg og eksen å finne ut kva tid du skal flytte ut?
Vis hele sitatet...
eksen vil ha meg ut så hun får inn den nye typen sin lol. Greia er at jeg vil ut også men jeg trenger tid. dette er ikke noe som skjer over dagen
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Les denne:
http://jusinfo.no/index.php?site=def...1780/1796/1798