Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 6394
FØRST: Aner ikke hvilket underforum dette tilhører. Landet på fritid da det gir mest mening. Bare å flytte den hvis nødvendig.

Det har seg sånn at jeg har kjøpt billetter til Landstreff Stavanger 2020, men har ikke muligheten for å dra allikevel.

Ticketmaster og LS har sagt de ikke godtar refundsjoner, men har sagt jeg kan selge billetten videre dersom jeg ønsker.

Jeg har også funnet ut at det er ulovlig å videreselge billetter for mer enn originalverdi, men at det er fullt lov dersom man ikke profitterer på billetten.

Jeg har ingen intensjon om å tjene penger på billetten men selge den for litt under originalpris.

Både FINN.no og Facebook marked godtar ikke kjøp og selg av LS billetter på deres markeder. Dermed lurer jeg på om det er andre steder å kunne selge billetten?? Det haster litt med å få solgt billetten også, så jeg tar så mange tips og innspill som mulig.
Facebook status, instagram innlegg/story, Jodel?, oppslagstavle på skolen etc?
Ticketswap er vel det greieste og letteste. De tar et gebyr da, men det er etter min erfaring verdt det med tanke på risiko både for kjøper og selger med falsk billett/ikke motta penger. De fleste konsertbilletter har jeg fått solgt i løpet av et par timer der.