Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4083
Årets Esport event er underveis og alle som har interesse av det burde få det med seg.

Med den største prizepool'n i esport historien og med en tankegang at de 8 beste kommer til å sikre seg en rimelig heftig sum kommer nivået forhåpentligvis til å være det beste noen gang.

1st Place - $1,358,686 USD (+36%)
2nd Place - $597,822 USD (+139%)
3rd Place - $271,737 USD (+81%)
4th Place - $190,216 USD (+138%)
5th-6th Place - $108,695 USD (+210%)
7th-8th Place - $40,761 USD (+63%)

Dette er en scene som har høyt internasjonalt nivå og det er høy spenning om hvem som er virkelig forberedt.

Noen av mine personlige favoritter er Alliance og quantic gaming, på asia siden er det nok DK.

Hjemmesiden http://www.dota2.com/international/home/overview/

Joindota streams http://www.joindota.com/en/coverages...rnational-2013

Twitch.tv http://www.twitch.tv/directory/game/Dota%202

Så håper jeg hadde folk vil legge til hva enn de føler for
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Ooh, gleder meg!

Noen nordmenn med sjanser til å vinne?
Fy og helvete, jeg må begynne å spille Dota2! Latterlige pengesummer!
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ooh, gleder meg!

Noen nordmenn med sjanser til å vinne?
Vis hele sitatet...
Så vidt meg bekjent er det bare èn nordmann i turneringen, TwiSta som spiller for Team Empire. Ellers er det jo en del dansker og svensker som spiller. Tipper på at LGD tar seier i år. Men det er jo bare gode teams i år, og ser egentlig for meg at de fleste kan ha en sjangse på seiern!
Har en følelse av at de ikke beholder rekorden for størst prize-pool særlig lenge, ettersom at League of Legends verdensmesterskap kommer etterhvert og blir holdt på Staples Center i LA.
Første match pågår nå, Rattlesnake mot Quantic.
Sitat av M3talll Vis innlegg
Første match pågår nå, Rattlesnake mot Quantic.
Vis hele sitatet...
Stillinga er 1 - 1
Første man til 3 wins.

Spennendes saker! Blir interresant å se hva neste pick blir.
Kanskje vi har en wombo combo på tapeten?
Er det noen som har stream som ikke er på russisk? Har ikke noe særlig forhold til dota, men digger e-sports generelt!
Sist endret av Duckyuck; 3. august 2013 kl. 00:25.
Sitat av Duckyuck Vis innlegg
Er det noen som har stream som ikke er på russisk? Har ikke noe særlig forhold til LoL, men digger e-sports generelt!
Vis hele sitatet...
http://www.twitch.tv/beyondthesummit
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Sitat av Lyra Vis innlegg
Stillinga er 1 - 1
Første man til 3 wins.

Spennendes saker! Blir interresant å se hva neste pick blir.
Kanskje vi har en wombo combo på tapeten?
Vis hele sitatet...
Er det ikke "Best Of 5"? :
Sitat av Slaps Vis innlegg
Er det ikke "Best Of 5"? :
Vis hele sitatet...
som er det samme som "førstemann til 3 vinn"
Sitat av Slaps Vis innlegg
Er det ikke "Best Of 5"? :
Vis hele sitatet...
[s]Ja, de har 5 til rådighet hvis de vinner annahver hele tia, men første til 3 wins vinner.[/s]

^ Etse
Sist endret av Lyra; 3. august 2013 kl. 00:29.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Ah haha på tide å legge seg
Sitat av Freaken Vis innlegg
Så vidt meg bekjent er det bare èn nordmann i turneringen, TwiSta som spiller for Team Empire. Ellers er det jo en del dansker og svensker som spiller. Tipper på at LGD tar seier i år. Men det er jo bare gode teams i år, og ser egentlig for meg at de fleste kan ha en sjangse på seiern!
Vis hele sitatet...
Så vidt meg bekjent er ikke twiSta lenger aktiv og team empire spiller heller ikke i International 3.
Er ingen norske som spiller turneringa dessverre. Ingen norske som viser seg på det høyeste nivået i dota 2 om dagen. Svenskene har derimot en del der fremme.


Utenom det så vil jeg sette NaVi og Alliance som favoritter fra vesten mens iG og LGD er favoritter fra østen.

Her er en link til alle som vil vite hva, hvor, hvem osv.

Her er en sak som prydet forsiden på dagbladet.no nå nettopp.
Sist endret av chiyoko; 3. august 2013 kl. 01:30.
Noen som skjønner noe av schedulen? Skulle likt å vite når Fnatic skal gå mot Na'Vi.
Får vi en Meepo pick av N0tail driter jeg på meg, hadde toppa alt om vi fikk see N0tail Meepo mot Dendi Pudge!
Hadde vert konge Lyra.

Finner ingen klokkeslett, bare dager kamper avholdes. http://www.dota2.com/international/p...dule/saturday/

Det er så mye penger på spill her at jeg tipper alle har gjort klar de meste safe set-upene de overhode kan få til *Host* Alliance.
håper det blir noen syke picks i noen av matchene, er ikke så morsomt å se på teams som bare safer med picks de har kjørt 10000 ganger før :P
Sitat av COokiez Vis innlegg
håper det blir noen syke picks i noen av matchene, er ikke så morsomt å se på teams som bare safer med picks de har kjørt 10000 ganger før :P
Vis hele sitatet...
Na`Vi er hvertfall kjent for å kjøre noen ganske alternative picks, som nylig i The Defense finalen mot Kaipi.



Det er her jeg finner matchtidene og streams, viss jeg ikke ser in-game DotaTV som er å anbefale viss twitch serverene derper som de ofte gjør.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Begynner kl 18
Jeg er helt sinssykt Na'Vi fanboy, de gjør så mye bra picks og har ekstremt godt individuelt spill. Håper de kommer langt og gjør noen rare picks!

Na'Vi vs Kaipi match 3 var episk. Gleder meg til å se Na'Vi i internationals.
Sist endret av Oransje; 3. august 2013 kl. 16:14.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Na'vi er alltid underholdende å se på. Jeg liker Fnatic også, selv om de ikke har vært i den beste formen i det siste
NaVi vs Fnatic game 1, pågår nå.
Stream
SATAN så Na'vi kjørte over DK.
Det eneste som er bittert et compendium-picken min av Black, han har skuffa stort, mens Kuroky og Xboct ser ut til å bli de store heltene.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Blacks skill/performance er ustabil på LAN-events :/
Sist endret av Slaps; 5. august 2013 kl. 12:32.
Både favoritten DK & [A]lliance<-16/0 har gjort det rimelig bra.

Gleder meg enormt til morgen dagen!
Sist endret av Tafattt; 9. august 2013 kl. 08:04.
Fortsatt troen på Na'vi! Fantastisk øyeblikk på onsdag da Orange brukt siste ban mot Na'vi på Pudge; sinnsyk respect-ban og THE CROWD GOES BOO!
Er det noen som har en video av finalen? Leste svenskene vant med et godt comeback, vil gjerne få sett det.
Tidsmisbruker
Slaps's Avatar
Holy shit

titegn
Ja fant alle 5 kampene på Dota2 hjemmesiden, men takk uansett Er utrolig spennende.
SYK SYK SYK MATCH as!