Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1311
Jeg lurer litt på hvordan man kan bli svindlet på TeamViewer.

Hvor lønner det seg å legge ut sin ID?
Hvis du gir noen tilgang til og laste ned filer på din pc kan du jo laste ned hva som helst. og hente ut hva de vil av innfo.
Hva mener du med at "Hvor lønner det seg å legge ut sin ID?"
Trådstarter
30 2
Sitat av Sterol91 Vis innlegg
Hvis du gir noen tilgang til og laste ned filer på din pc kan du jo laste ned hva som helst. og hente ut hva de vil av innfo.
Hva mener du med at "Hvor lønner det seg å legge ut sin ID?"
Vis hele sitatet...
Er klar over det. Mener bare hvor det ville vært mest effektivt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Kanskje det blir litt lettere å hjelpe deg hvis du forteller hva det er du vil oppnå med dette?
Trådstarter
30 2
Sitat av robhol Vis innlegg
Kanskje det blir litt lettere å hjelpe deg hvis du forteller hva det er du vil oppnå med dette?
Vis hele sitatet...
Jeg er ute etter å finne en chat, forum eller lignende sted på internett, der man kan legge ut TeamViewer info og forvente at noen logger seg på for å trekke ut sensitive opplysninger.
Husk å legge det på en VM isolert fra resten i så tilfelle
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av accobra Vis innlegg
Jeg er ute etter å finne en chat, forum eller lignende sted på internett, der man kan legge ut TeamViewer info og forvente at noen logger seg på for å trekke ut sensitive opplysninger.
Vis hele sitatet...
Ja, men hva er det du ønsker å oppnå med det? Dette minner om et "X-Y-spørsmål", eller er i hvert fall et uvanlig nok spørsmål til at man blir nysgjerrig.
Trådstarter
30 2
Sitat av robhol Vis innlegg
Ja, men hva er det du ønsker å oppnå med det? Dette minner om et "X-Y-spørsmål", eller er i hvert fall et uvanlig nok spørsmål til at man blir nysgjerrig.
Vis hele sitatet...
Forstår hvorfor du spør, men det eneste jeg vil oppnå med dette er litt spenning i hverdagen

(fritidsproblemer, jada..)