Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1263
Anonym bruker
"Skrikende Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har havnet litt i uføre og abstinenser i kombinasjon med ingen tilgang til heroin kom jeg på at det skal være mulig å skyte "dottene" man har filtrert gjennom. Er det noen som kan fortelle hvordan dette gjøres i praksis? Er ikke så dreven på engelsk, så vet ikke helt hvordan jeg finner informasjon om dette heller.
Er det ikke en grunn til at det som ligger i "dotten" faktisk ligger i dotten og ikke i nåla?
vel med speed kan man (dog absolutt ikke anbefalt) ihvertfall ta en pumpe med dottene inni, dra opp nesten fullt med vannn, og riste godt. man kan så presse alt gjennom pumpa litt hardt så dotten inni blir bressa til tuppen og siste dråpe kommer ut, så tar man ut dotten. Avhengig av hvor mange du har så kan man bruke samme vann om igjen med de andre dottene slik at man ender med en væske som tydelig har mer enn vann i seg. Til slutt tar du væsken som du har brukt på filterne som nå har vært gjennom si 3-5 stk, og så tar du et litt større bomullsfilter enn vanlig og filtrerer alt dette på nytt.

Må legge til at jeg ikke har erfaring med dett når det gjelder heroin. Bare pass på at du ikke får bomullsrester i den endelige sprøyta før du setter den.
Sist endret av Bluesky_; 12. november 2019 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er vanlig å spare på dottene til en regnværsdag. Mange legger litt igjen i dotten å puttern i frysern. Det kan funke med tørre dotter også. Det du vil gjøre er å koke dottene med vann og putte dem i ei pumpe å trykke ut safta av dem. Kok gjerne imens. Husk å bruk godt med dott når du trekker opp den gørra der. Har redda mange. Bruk syre i vannet om det er heroin
Sist endret av Sondre; 12. november 2019 kl. 21:03.