Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  83 5225
Oioi, hva ønsker vi oss ? En bil ? En båt ? En søppelbøtte ? En såpe ? Kom med deres ønsker her, så kanskje iblis kan oppfylle dem ?
minidisc og suse 7.3 pro boxed set (har allatid hatt lyst til og prøve suse ) er hva jeg ønsker meg
jeg vil ha et troll i eske!
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
tja.. kunne gjerne tenkt meg at pcen min ble koblet direkte til NIX.
Jeg skulle gjerne hatt meg en mp3 spiller. Satser på en som spiller "små cd'er" som rommer ca 180 mb.

Ellers har jeg lyst på 3x512ram og kanskje kjøre en ramdisk med windows (noen som vet om det går fortere og hvor fort det går - eller om det bare er ryker? (er snakk om vanlig pc133 ram))

Har også lyst på diverse andre ting som Plextor 24x, et par kartonger med tomme cd'er hadde heller ikke skada, og sist men ikke minst en prosjektor til å se filmer på. Akkurat nå ser jeg dem på 29" så det er ikke så galt, men en prosjektor hadde vært _konge_! Litt dyrt
har fått det jeg vil ha.. nytt hk og cpu..
og så skal jeg kjøpe HL i morgen da

gleder meg bare til nyttår, jeg
/me ønsker seg bredt, bredt, bredt bredbånd.
Hadde også villet hatt noe som jeg kan fylle de siste fire slotene foran på kabinettet med
Ønsker meg vifter jeg... mange vifter.. og cpu kjøler
jeg vil gjerne ha en diiiiiiiiiger skjerm, ny bil og gjerne et stort hus også! og 100mbit bredbånd eller noe....
/me ønsker seg og er pretty sure på at han får seg nytt HK og ny prosessor after newyear (AMD XP prosessor)
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
/me ønsker at LighEye skal komme på en fest og misbruke meg sexuelt som ho så mange ganger har lovt meg

Eg kunne også tenkt meg diplomatisk immunitet og en sniper rifle med lasersikte på. Ville vært gøy å skyte stortingsrepresentanta fra toppen av et eller anna hus.

også lyst på:
pokemon-figurer, teddybjørn, kaniner, Brinty spears-cd, tv og video, cd-spiller, ps2, ny pc med lasterprinter og cd-brenner, elefant, bil, trailer, dynamitt.... ja... det var vel alt...
kunne godt ha tenkt meg et ligg med ei lekker dame mellom 15 og 20 (jeg r 17).. er det så mye å be om?
Jeg ønsker at det skulle være mere kjærlighet i verden!





"kødda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Jeg ønsker meg nytt kabinett, HK, athlon xp 1900+ (hvis ikke pappa klarer å få tak i slegshammer) og masse cans!
Var hvis noen vegger som var så fine og hvite her i nærheten

Bortsett fra det ønsker jeg med det vanlige: Mercedes CLK-GTR, Fly og en marsipangris!
The Rhymenocerous
polle's Avatar
jeg ønsker meg punching bag/speedball (eller hva det no heter)
og kanskje en mulighet til å bli "VIF" eller iallefall stige i rangene, selv om det kanskje er litt for optimistisk atm
JO, foresten, jeg skal feire jul i Finland (landet der det er så mye vann)
Det gleder jeg meg litt til
Sist endret av polle; 30. november 2001 kl. 22:46.
Hva jeg ønsker meg???

Gjett!!

1. Monty (trial-bike)

2. Nokia 5510

3. Ny trial sykkel (gas gas 2002 mod.)

4. Dame

5. Mye rart med sukker på

6. optisk trådløs mus

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +
jeg tror ikke jeg får noen pakker i år. skal jobbe. både jul og nyttår. tror ikke nissen kommer på plattformen. ;(

ellers hadde en ny pc vert tingen. tur til syden
Opprinnelig postet av Gusto
tja.. kunne gjerne tenkt meg at pcen min ble koblet direkte til NIX.
Vis hele sitatet...
Det hadde vært noe..
jeg tror ikke jeg får noen pakker i år. skal jobbe. både jul og nyttår. tror ikke nissen kommer på plattformen. ;(
Vis hele sitatet...
Dakar deg...
verdensfred..*tvinne hår rundt pekefinger og blåse rosa boble*
neida.

jeg får den pc'n jeg ønsker meg. intel p4 1,7 med litt mer digg saker.

også ønsker jeg meg;
- nytt brett (snowboard, that is)
- enda mer pc ting
- minidisc ting. leit at gammel er dø.
- at ekskjæreste ikke maser
- Kjæreste. en pusete pcfyr. finnes det?
jeg ønsker meg et tau jeg kan leke med i skogen
Hmm, d må være:
- Et liv
- bredbånd av et eller annet slag
- nytt motherbrett med iallefall 2 cpu'er
- masse, masse mer ram
- überrask cd-brenner
- noen pc'er til
- Et liv
- sertifikat til bil
- godteri
- kunnskaper om alt mulig..
- en 2000" skjerm.. minimum..
- Et liv, begynner å bli lei min nåværende livstil.. (ikke fortell meg at jeg selv må gjøre noe med det, det er et ønske)
jeg vil ha en operasjon som gjør at katta mi kan skyte grønne laser stråler ut av øynene og drite flammekuler, borsett fra det ønsker jeg meg anal dilldo og sånne artige små trefulger som dupper opp og ned så det ser ut som de drikker vann hvis man setter et glass forran de.. ikke mer en det egentlig
jeg vil ha en operasjon som gjør at katta mi kan skyte grønne laser stråler ut av øynene og drite flammekuler, borsett fra det ønsker jeg meg anal dilldo og sånne artige små trefulger som dupper opp og ned så det ser ut som de drikker vann hvis man setter et glass forran de.. ikke mer en det egentlig
Vis hele sitatet...

så lite??? Det går sikkert ann å fixe det!!!!
en dame som jeg elsker over alt på jord, det er nok for meg
Opprinnelig postet av tore-
en dame som jeg elsker over alt på jord, det er nok for meg
Vis hele sitatet...
Så søtt tore- *snufs* Kan jo hende du er heldig !
Fujitsu-Siemens Lifebook B2547, Ericsson T68 og unlimited mobil-abonnement.
Opprinnelig postet av tore-
en dame som jeg elsker over alt på jord, det er nok for meg
Vis hele sitatet...
de selger plastikfitter på kondomeriet vet du
Ehey, første post thevoice velkommen
Apple iPod. PM meg for snailad
Opprinnelig postet av hen_rik


Så søtt tore- *snufs* Kan jo hende du er heldig !
Vis hele sitatet...

tviler, damen slo nettop opp, ikke at det var særlig seriøse saker ute og gikk
Jeg ønsker meg digitalt kamera, eller den nye nokia telefonen med digi kamera
jeg ønsker meg også Nokia 7650 ...
Better than thou.
Jeg vil ha snø som ikke smelter, god mat, at alle skal ha det bra, OG PS2, DC, CD-Brenner, å få den nye pc'en til å fungere, masse privat FTP ax, finere linje, bil sammen med lappen, og litt penger.
tja... en fet laptop.. en dual amd maskin med masse ram.. 2x21" skjermer.. 52" tv.. 7.1 annlegg.. hjemmekino.. osv.. drømme
Master of Disaster
Laivindil's Avatar
jeg ønsker meg ny pc!!! (har bare en 150mhz med 64mb ram)
scanner...skriver...webcam...mic...
PENGER
dame...!!!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Opprinnelig postet av tore-
en dame som jeg elsker over alt på jord, det er nok for meg
Vis hele sitatet...
hehe... søtt... usj! er du en mann eller en mus?! HÆ?! HÆ?!HAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH!!!!


*snufs* Nei, ok. Eg vil og haaaaa
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av tore-
en dame som jeg elsker over alt på jord, det er nok for meg
Vis hele sitatet...
jau det vil jeg også ha. kanskje jeg kan slenge på at hun føler det samme. det er litt greit avogtil
Ønsker meg penger jeg...
Opprinnelig postet av Xylotion
Ønsker meg penger jeg...
Vis hele sitatet...

penger? til JUL?
Opprinnelig postet av ~MiA~
- Kjæreste. en pusete pcfyr. finnes det?
Vis hele sitatet...
JEG!! JEG!!! JEG!!!
en kjerring i klassen min, er svært diggbar, og har faen vært inni en pc og rotet litt rundt, vet hva ram, skjermkort er, hvor mange DIGGE damer vet dette? svært få
Jeg kjenner mange fine damer som har peiling på data!
not...

Har mage pene damer i klassen, men de ingen av dem hvet forskjellen på et kabinett og en hardisk (det er det bare jeg som vet i klassen min!).

Er en stygg sjerring i klassen min som har en mor som er data inginør (et eller annet rart), men hun har ikke peiling på data(sjerringa i klassen min)!
Jeg ønsker meg:
-Dame
-En plass å bo (fakta)
-Penger
-Harddisk
-Penger
-RAM
-Et liv
-Bil lappen
-Ferrari (samme hvilken modell, bare det er en Ferrari)
-Hummer Humvee
-Penger til å bruke Ferrarien og Hummer'n

Det var vel det jeg kom på. Var bedre før da man kunne ønske seg lekebiler og sånt, da kunne man ha en laaang liste.
Snodig at det finnes så få blandinger av pene og datafreak jenter..
~MiA~ er vel den eneste jenta som har sagt noe her
Sist endret av TipeX; 1. desember 2001 kl. 19:33.
Opprinnelig postet av tore-
en kjerring i klassen min, er svært diggbar, og har faen vært inni en pc og rotet litt rundt, vet hva ram, skjermkort er, hvor mange DIGGE damer vet dette? svært få
Vis hele sitatet...

Aiiite! Hvilken skole du går på? *finne fram skjema får overføring*
Er vel ikke uten grunn at vi datanerder må ønske oss kvinnfolk i julegave (er jo ganske patetisk egentlig)
Opprinnelig postet av Xtrax
Er vel ikke uten grunn at vi datanerder må ønske oss kvinnfolk i julegave (er jo ganske patetisk egentlig)
Vis hele sitatet...
Må da vel ikke det igrunn? er da bare om man vil ha en ikkenerde jente(som kan bli litt "kjedelig" i lengden)
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av Knightrider

Har mage pene damer i klassen, men de ingen av dem hvet forskjellen på et kabinett og en hardisk (det er det bare jeg som vet i klassen min!).
Vis hele sitatet...
hehe det er alltid gøyt. i 98 når jeg kjøpte en 233mmx fikk jeg med den nye typen kabinett som er breiere enn de vanlige, dere vet, de med knappene på siden av slotene, istedenfor over eller under. og da var det alltid mange folk som sa: w0i, din pc må være rask, bare sjekk den store harddisken (les: kabinett)!
Ønsker meg ps2, pluss 15000,- til ny maskin. Denne er ganske utdatert nå. Den var bra, men bare bra, for to år sida, og det sier nok litt..
Jeg har funnet ut hva jeg ønsker meg. Et Tv Tuner kort med fjernkontroll og stasj. Og et PCI VGA kort med minst 1280x1024 oppløsning. Så sette opp twin view på 21" og 17" skjermene mine