Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2008
Hei.

Har null toleranse på benzo og tok en 15mg valium for 24 timer siden for å sove etter en LSD-trip. Problemer et at halveringstiden er pokker så lenge og det står veldig mye variert på internett, er på vei til Nerland nå og kommer til å være der nede med vennegjengen i en uke for å dra på festival og bli drita. Er der trygt for meg å drikke nå?
Enemy of the snut
Sitat av Bolig29292 Vis innlegg
Hei.

Har null toleranse på benzo og tok en 15mg valium for 24 timer siden for å sove etter en LSD-trip. Problemer et at halveringstiden er pokker så lenge og det står veldig mye variert på internett, er på vei til Nerland nå og kommer til å være der nede med vennegjengen i en uke for å dra på festival og bli drita. Er der trygt for meg å drikke nå?
Vis hele sitatet...
Nå har ikke jeg erfaring med LSD dessverre så vet ikke hvordan man er dagen derpå og de neste 2-4 dagene? Men det skal gå greit å drikke idag om du vil bare ta det litt med ro, du kjenner deg sikkert litt slapp idag? Er bestandig slik på benzo, men diazepam blir jeg ikke noe slapp eller døsig av lengre dagen etter inntak
Trådstarter
38 0
Sitat av Tytjepelk Vis innlegg
Nå har ikke jeg erfaring med LSD dessverre så vet ikke hvordan man er dagen derpå og de neste 2-4 dagene? Men det skal gå greit å drikke idag om du vil bare ta det litt med ro, du kjenner deg sikkert litt slapp idag? Er bestandig slik på benzo, men diazepam blir jeg ikke noe slapp eller døsig av lengre dagen etter inntak
Vis hele sitatet...
Føler meg veldig slapp men har ikke sovet på 14 timer nå siden jeg er på flyplassen. Men er alkoholinntak trygt nå og blif jeg fortere full?
Sist endret av Bolig29292; 26. juni 2019 kl. 07:43.
Diazepam har en halveringstid på 20-50 timer.
La oss si den for deg er 24t, for enkelhets skyld.

Da har du fortsatt 7,5mg diazepam igjen i blodet nå.
3,75mg om et døgn.

Du kan drikke idag, men sjansene for blackout er relativt store.
Om du absolutt må drikke idag, ta det ihvertfall rolig
Sist endret av SkammeligNykter; 26. juni 2019 kl. 07:46.
Enemy of the snut
Sitat av Bolig29292 Vis innlegg
Føler meg veldig slapp men har ikke sovet på 14 timer nå siden jeg er på flyplassen. Men er alkoholinntak trygt nå og blif jeg fortere full?
Vis hele sitatet...
Hør på SkammeligNykter helt rett og som om jeg skulle sagt det selv
Trådstarter
38 0
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Diazepam har en halveringstid på 20-50 timer.
La oss si den for deg er 24t, for enkelhets skyld.

Da har du fortsatt 7,5mg diazepam igjen i blodet nå.
3,75mg om et døgn.

Du kan drikke idag, men sjansene for blackout er relativt store.
Om du absolutt må drikke idag, ta det ihvertfall rolig
Vis hele sitatet...
Så på fredag er jeg safe eller evt i morgen?
Enemy of the snut
Sitat av Bolig29292 Vis innlegg
Så på fredag er jeg safe eller evt i morgen?
Vis hele sitatet...
Jada..
Trådstarter
38 0
Sitat av Tytjepelk Vis innlegg
Jada..
Vis hele sitatet...
Håper det, trodde hele turen var ødelagt..
Enemy of the snut
Sitat av Bolig29292 Vis innlegg
Håper det, trodde hele turen var ødelagt..
Vis hele sitatet...
Diazepam er vel det benzoet som har lengst halveringstid av benzodiasepiner mener jeg? Correct me if I'm wrong anyone! Synes ikke diazepam hjelper meg like mye som klonazepam (Rivotril) og alprazolam (Xanor), men du blir MYE fortere hekta på Rivotril og Xanor enn på Valium/Vival/Stesolid.
Trådstarter
38 0
Sitat av Tytjepelk Vis innlegg
Diazepam er vel det benzoet som har lengst halveringstid av benzodiasepiner mener jeg? Correct me if I'm wrong anyone! Synes ikke diazepam hjelper meg like mye som klonazepam (Rivotril) og alprazolam (Xanor), men du blir MYE fortere hekta på Rivotril og Xanor enn på Valium/Vival/Stesolid.
Vis hele sitatet...
Er heldigvis ikke avhengig av det og sliter ikke med angst, bruker det kun for å sove etter trips. Men 24t fra nå kan jeg drikke som vanlig? Shotte osv? Er ganske liten, 166 cm og 54kg med høy forbrenning.
Enemy of the snut
Sitat av Bolig29292 Vis innlegg
Er heldigvis ikke avhengig av det og sliter ikke med angst, bruker det kun for å sove etter trips. Men 24t fra nå kan jeg drikke som vanlig? Shotte osv? Er ganske liten, 166 cm og 54kg med høy forbrenning.
Vis hele sitatet...
Det skal gå fint å drikke om 24 timer, bare ta det litt rolig til å begynne med du vil merke at alkoholen virker kjappere. Som SkammeligNykter skrev; du får fort blackout med benzo i kroppen.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null problem å drikke om 24 timer. Kos deg på tur!
Litt off topic, men skal du til Nederland? Hvilken festival skal du på?
Trådstarter
38 0
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Litt off topic, men skal du til Nederland? Hvilken festival skal du på?
Vis hele sitatet...
Er i Amsterdam nå, Defqon.1
Sitat av Bolig29292 Vis innlegg
Er i Amsterdam nå, Defqon.1
Vis hele sitatet...
Åja, er selv på vei til Amsterdam for konsert med cypress hill på lørdag. Kos deg 😊
Trådstarter
38 0
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Åja, er selv på vei til Amsterdam for konsert med cypress hill på lørdag. Kos deg 😊
Vis hele sitatet...
Vi koser oss, men kjenner etter to øl at jeg allerede er ganske beruset. :/

Håper det går bedre i morgen.
Vært der, gjort det.
Enjoy �� Bare ikke finn på noe dumt på flyet du nå... ��
Sitat av Bolig29292 Vis innlegg
Føler meg veldig slapp men har ikke sovet på 14 timer nå siden jeg er på flyplassen.
Vis hele sitatet...
Men altså... mener du at å være våken i 14 timer er noe annet enn helt normalt? De aller fleste mennesker er vel våken 14 timer i strekk mer eller mindre hver dag..?
Trådstarter
38 0
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Men altså... mener du at å være våken i 14 timer er noe annet enn helt normalt? De aller fleste mennesker er vel våken 14 timer i strekk mer eller mindre hver dag..?
Vis hele sitatet...
Er enig, var veldig trøtt når jeg skrev innlegget.
Du kan begynne og drikke allerede når du er pillerusa. Så av bare 1 valium vil du bare bli litt extra full. Kjør på men vær forsiktig