Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 969
Hvor er det best å starte med aksjer? tenker å kjøpe for ca 5-20k pr gang. Hvilken nettside er best? Hvor kjøper å selger dere?

Tar imot alt å tips å triks. ty
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
Jeg bruker Nordnet.
Trådstarter
57 2
hvor aktiv er du? hvor mye handler du for når du kjøper?
Brukbar automatiker
BrilleSheik's Avatar
De har forskjellige kurtasjer for hvor mye du handler for. Du klarer deg med Nordnet mini og da koster det 39kr per handel opp til 40k.
Jeg kjøper og selger litt i biotech og teknologi selskap. Som regel mellom 20-40k per handel. Gjør av og til noen investeringer opp mot 100k og betaler da 150kr i kurtasje.

Aktivitetsnivået avhenger av hvordan askjene går. 1-3handler i uka.
Trådstarter
57 2
Sitat av BrilleSheik Vis innlegg
De har forskjellige kurtasjer for hvor mye du handler for. Du klarer deg med Nordnet mini og da koster det 39kr per handel opp til 40k.
Jeg kjøper og selger litt i biotech og teknologi selskap. Som regel mellom 20-40k per handel. Gjør av og til noen investeringer opp mot 100k og betaler da 150kr i kurtasje.

Aktivitetsnivået avhenger av hvordan askjene går. 1-3handler i uka.
Vis hele sitatet...
Takk for svar.