Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1299
Startet en tidigere tråd her inne også.

Men til vanlig så går jeg på en del medisiner. Fast tar jeg Lamictal(regner med det ikke har noen interaksjoner med hasj).

Ellers så har jeg både stilnoct, vival og seroquel tilgjengelig for øyeblikket.

Hvilke effekter vil det kunne gi ved hasj? Både mtp rus-effekten, men og ev farer for utvikling av psykose elrno sånt shit. Har det også noen innvirkning for hvor lenge jeg vil føle meg "stona" i ettertid. Vil helst fungere fra neste dag av. Hasjen skal spises, blir å lage not pot-brownies om det skulle ha noe betydning for det å blande med andre medisiner
Veldig vanskelig å svare på. Kjenner ikke psyken din, men direkte kombinasjon mellom disse stoffene er ikke farlig i moderate mengder. Om du ikke har erfaring med cannabis bak en mild kake og start lavt. Tror ikke du kommer til å trenge å ta sove medisinen din etter kakestykket.
Effekten du får kommer an på hasjen du baker med og det burde spises tidlig på dagen om du ikke ønsker våkne bakfjern.
Teoretisk sett så bør man være forsiktig med å innta hasj hvis man er disponert for psykose. Jeg antar du bruker lamictal mot bipolar. Jeg ville ikke benyttet stoffer som påvirket dopamin, da det kan utløse psykoser.
Mindre sjanse for å gå i en paranoid bodyhigh hvis du blander det med benzo selvfølgelig. Fin blanding det.
Uten benzo derimot så ville muligheten for at du hadde blitt paranoid nokså høyere.
Anonym bruker
"Ferdig Narhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hadde vært allright med informasjon om hvordan/hvorfor du bruker medisinene dine til vanlig før vi kan svare på om edibles er tingen for deg. Du skriver du går fast på Lamictal, for hva? Bipolar eller epilepsi?

Uansett hvis du bestemmer det for å spise brownies, start tidlig på dagen, som nevnt tidligere, så burde du være fresh nok neste dag.

Anbefaler også vival hvis du bæder på edibles :P Mange som gjør det.
Kan noen her fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt kvalitets test til cannabis
Sitat av Balrog85 Vis innlegg
Kan noen her fortelle meg hvor jeg kan få kjøpt kvalitets test til cannabis
Vis hele sitatet...
nei, uten å sende ting til lab testing er ikke det mulig..
Hold deg til å spise hasjen, ha vival tilgjengelig som du kan smelte under tunga om det blir for mye for deg. Eventuelt sleng på en vival for å kose deg. Men for min del så er det beste å utsette bruk av benzo så lenge det er mulig.