Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1512
hei det er snart tid for og konfirmere meg men har vært for mange ganger borte fra møtene, jeg tror du bare kan være borte 3 ganger men jeg har vært borte 4 ganger og da kan jeg ikke konfirmere meg.
men det er engentlig ikke min skyld for 3 møter siden sa de 2 som underviser oss at de 2 siste møtene ikke er obbligatorisk og etter det har jeg ikke vært på noen av møtene pågrunn av at jeg har vært syk.
jeg har sakt til lederen av kurset at underviserne har sakt at de 2 siste møtene ikke var obligatoriske men han tror ikke på meg. og for sikkkert ikke lov til og konfirmere meg.

jeg har flere andre somhørte det.
har ikke fortelt foreldrene mine.
er det noe jeg kan gjøre
mine foreldre planlegger konfirmasjonen og har invitert alle og de kommer til og bli skuffet om jeg ikke for konfirmert meg


takker for svar.
Du bør fortelle foreldrene dine dette med en gang slik at de kan ta kontakt med de som har undervist deg og forteller deg at du ikke får konfirmere deg. Det lar seg nok ordne, fortell det til dine foreldre.
Vi skulle være på 8 gudstjenester når jeg konfirmerte meg, og fikk 8 lapper vi skulle fylle ut og lever inn. Jeg var aldri på noen og det var ingen som spurte etter lappene. Er sikkert ikke noe problem.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
Idiot.
Det er påbudt å møte opp på alle obligatoriske møter, enten du vil eller ei! Jeg tror dog. det går bra om foreldrene dine snakker med de som organiserer møta osv.
Om du tror foreldrene dine blir skuffa om du forteller det NÅ, tenk deg så skuffa de blir om de finner det ut dagen du egentlig skulle i kirka
Trådstarter
må fortelle at det er borgelig konfirmasjon
Sitat av pyrotec Vis innlegg
må fortelle at det er borgelig konfirmasjon
Vis hele sitatet...
Det spiller da ingen trille om det er borgerlig, kristelig eller indoktrinering i The church of the flying spaghettimonster, fortelle må du uansett.
Sist endret av Nerdefruen; 5. mai 2012 kl. 11:24.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Er det kristelig?? Når jeg var konfirmant måtte de som ikke hadde dratt på alt det man skulle dra i kirken på en lørdag der man gjorde forskjellige ting. Egentlig ganske chill, vi fikk pizza og boller. Tror ikke dem kommer å nekte deg å bli konfirmert.
Tror ikke at du skal bekymre deg for at du ikke får konfirmert deg.
Sist endret av HuskaIkke; 5. mai 2012 kl. 11:25.
Trådstarter
hei takker for alle svar har hjulpet kjempe mye
skal fortelle foreldrene mine om dette.
BARE TULL! jeg vet om en som var på 1 møte og ikke noe mer... han ble konfirmert!

også når jeg komfimerte meg så måtte vi gå på gudstjenseter osv og få prikk på et gult kort hvis vi ikke hadde over 5 prikker så "ble vi ikke konfirmert" jeg hadde 0 dem sjakka ikke engang kortet så slapp helt av...

men pass på at du kommer da du skal prøve de hvite draktene..

men jeg ville ringt konf læreren din og fortalt det sånn det var for sikkerts skyld.. dem er som regel snille

lykke til!
Det har ingenting å si, hehe. Konfirmert blir du uansett
Vi hadde det slik at vi ikke måtte møte opp på noe av tingene.
Høres strengt ut der du her !
Sitat av Ru11er Vis innlegg
Idiot.
Det er påbudt å møte opp på alle obligatoriske møter, enten du vil eller ei! Jeg tror dog. det går bra om foreldrene dine snakker med de som organiserer møta osv.
Vis hele sitatet...
Viktig å legge på "idiot" ja. Men nei, er ikke alltid de er like nøye.
Snakk med presten du =)
Trådstarter
Hei alle samen har sett at dere skriver at det er kristen konf men er human konf hvet ikke om det er strengere eller ville bare si det i tilfele det har noe og si
Sitat av pyrotec Vis innlegg
Hei alle samen har sett at dere skriver at det er kristen konf men er human konf hvet ikke om det er strengere eller ville bare si det i tilfele det har noe og si
Vis hele sitatet...
Du ville garantert fått beskjed om dette.
Sitat av pyrotec Vis innlegg
må fortelle at det er borgelig konfirmasjon
Vis hele sitatet...
Jeg hadde også humanistisk konfirmasjon, og det var en veninne av meg som skulle konfirmeres samtidig med meg. Hun dro på landslagssamling isteden for konfirmasjonskursene, og dette endte med at hun ikke fikk konfirmere seg fordi hun bare hadde vært på 2/5 konfirmasjonsundervisninger.

Med dette i tankene så bør du virkelig tenke deg om før du later som ingenting til foreldrene dine.