Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  50 10097
Hei,
Jeg har rundt 80$ på paypal brukeren min.
Og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal bruke dem på, og paypal er desverre ikke med på bestillinger som har noe med tobakk og gjøre. Dermed blir det samtidig vanskelig og bestille andre "godsaker" på internett.

Har du noen tips til noe kult og kjøpe? Jeg har alltid likt DealExtreme og FocalPrice, men er blitt ganske lei dem nå, eller har du kansje noe og anbefale der ifra?
Hvis du er glad i spill, kan du jo alltids se etter et nytt spill og kjøpe. Eller kanskje gjøre det om til 800$ ved og spille poker? Mye du kan kjøpe på nett, litt vanskelig for oss når vi ikke aner hva du liker å gjøre!
Kjøp deg et domene og hoste nettsida selv. Fin måte å få interesse for koding.
Fleslight på. dealextreme
Nei, nei. Kjøp deg grønn matcha-te fra Japan. Verdens sunneste te. It will change your life, promise me! Kjøp en matcha-visp til å vispe teen i samme sleng. Etter at jeg startet med matcha-te, så ser jeg bedre ut, føler meg bedre, er ikke syk, koffeinen virker over lengre tid enn kaffe (uten bivirkninger), man føler seg klar i hodet og konsentrert etc. Søk på eBay
Sitat av Acie Vis innlegg
Hvis du er glad i spill, kan du jo alltids se etter et nytt spill og kjøpe. Eller kanskje gjøre det om til 800$ ved og spille poker? Mye du kan kjøpe på nett, litt vanskelig for oss når vi ikke aner hva du liker å gjøre!
Vis hele sitatet...
Er det mulig for meg på 16år og spille poker noen plasser? Jeg tenker på det med fødselsnummer osv.

Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Nei, nei. Kjøp deg grønn matcha-te fra Japan. Verdens sunneste te. It will change your life, promise me! Kjøp en matcha-visp til å vispe teen i samme sleng. Etter at jeg startet med matcha-te, så ser jeg bedre ut, føler meg bedre, er ikke syk, koffeinen virker over lengre tid enn kaffe (uten bivirkninger), man føler seg klar i hodet og konsentrert etc. Søk på eBay
Vis hele sitatet...
Takk, skal sjekkes ut
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Er det mulig for meg på 16år og spille poker noen plasser? Jeg tenker på det med fødselsnummer osv.
Vis hele sitatet...
Nei, da kan det nok bli vanskelig. Ganske sikker på at det er 18-års grense på alt, hvis ikke ville jeg vært skeptisk på om det var scam..
Sist endret av Acie; 2. januar 2012 kl. 02:58.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Fleslight på. dealextreme
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager skal jeg bestille meg fleshlight når norge består av minst 50% kvinner?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Hvorfor i alle dager skal jeg bestille meg fleshlight når norge består av minst 50% kvinner?
Vis hele sitatet...
Vel fint å ha under 4play
Steam har _fullt_ av tilbud bare så det er nevnt
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Steam har _fullt_ av tilbud bare så det er nevnt
Vis hele sitatet...
Tar dem paypal?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Hvorfor i alle dager skal jeg bestille meg fleshlight når norge består av minst 50% kvinner?
Vis hele sitatet...
Fordi at selvom norge består av 50% kvinner er det ikke sikkert noen vil ha deg
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Fordi at selvom norge består av 50% kvinner er det ikke sikkert noen vil ha deg
Vis hele sitatet...
Da glemte jeg vel og nevne at jeg ikke trenger flashlight fordi jeg får mitt behov for fitte
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Tar dem paypal?
Vis hele sitatet...
Tror det
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Da glemte jeg vel og nevne at jeg ikke trenger flashlight fordi jeg får mitt behov for fitte
Vis hele sitatet...
Men får du dekket det, når du er så stygg i munnen?
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Men får du dekket det, når du er så stygg i munnen?
Vis hele sitatet...
Åherregud, jeg lagde ikke tråden for og diskutere privat livet mitt. Jeg trenger ialfall ikke flashlight. Case closed :P

Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk 10tgn
The bush kangaroo
Sk!ppy's Avatar
Du kan sende 1$ til meg, og så bruke resten på steam
Er det lurt og kjøpe seg noe Kratom da?
send meg 5$
----
dealextreme, og steam har veldig mange bra tilbud for tiden =)
Jeg hadde kjøpt meg mer Gatsby! Verdens beste hår"voks", er egentlig ikke voks men "moving rubber". Funker fett som faen og define og renati er bare dritten i forhold. Billig er det og

Japansk ofc
Sitat av Chronic420 Vis innlegg
Nei, nei. Kjøp deg grønn matcha-te fra Japan. Verdens sunneste te. It will change your life, promise me! Kjøp en matcha-visp til å vispe teen i samme sleng. Etter at jeg startet med matcha-te, så ser jeg bedre ut, føler meg bedre, er ikke syk, koffeinen virker over lengre tid enn kaffe (uten bivirkninger), man føler seg klar i hodet og konsentrert etc. Søk på eBay
Vis hele sitatet...
Kjøpte 50gr nå. Man bare tar en kopp varmt vann og tar pulveret oppi?
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Kjøpte 50gr nå. Man bare tar en kopp varmt vann og tar pulveret oppi?
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=y1MP_zaXNOg
Sende meg 10$ slik at jeg kan kjøpe bursdagsgave til meg selv på eBay!
Ellers kan du vel donere pengene til et godt formål?
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Er det mulig for meg på 16år og spille poker noen plasser? Jeg tenker på det med fødselsnummer osv.



Takk, skal sjekkes ut
Vis hele sitatet...
En kompis på 16 spiller en del poker, så det burde gå fint an å finne en vei om du er interessert nok.
Ordbok. Så kan du lære forskjellen på og og å.
Sitat av Mr.Jack Vis innlegg
Ordbok. Så kan du lære forskjellen på og og å.
Vis hele sitatet...
And not a single fuck was given that day
Jeg har ca 70$ på paypalen sjøl som jeg gjerne skulle få brukt opp !

Å nei, jeg trenger ikke fleshlight
Søk på hva som helst på eBay!
Kjøp et av bildene mine og heng på veggen, Billig

http://kingcandyflip.deviantart.com/
Jeg har 200 kroner, kan jeg bruke disse på utenlandske nettbutikker, og finnes det i tilfellet noen måte å konvertere disse til US Dollars på?
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Jeg har 200 kroner, kan jeg bruke disse på utenlandske nettbutikker, og finnes det i tilfellet noen måte å konvertere disse til US Dollars på?
Vis hele sitatet...

200 Norwegian kroner = 33.4538 U.S. dollars

http://www.google.no/search?q=200+do...w=1024&bih=672
Sitat av Zumqlex Vis innlegg
Jeg har 200 kroner, kan jeg bruke disse på utenlandske nettbutikker, og finnes det i tilfellet noen måte å konvertere disse til US Dollars på?
Vis hele sitatet...
På paypal så har det ingenting å si hvilken valuta man har pengene i.

Sitat av twixtor Vis innlegg
Jeg hadde kjøpt meg mer Gatsby! Verdens beste hår"voks", er egentlig ikke voks men "moving rubber". Funker fett som faen og define og renati er bare dritten i forhold. Billig er det og

Japansk ofc
Vis hele sitatet...
Ser jo smud ut det der!
Hvilken side er det du har bestillt ifra? Fant ingen steder å kjøpe det fra nettsiden deres. Hvor er det billigst er vel egentlig det jeg lurer på
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Da glemte jeg vel og nevne at jeg ikke trenger flashlight fordi jeg får mitt behov for fitte
Vis hele sitatet...
Tenner ikke på lommelykter jeg heller I keed, klarte ikke å dy meg bare..

Jeg hadde sett litt rundt etter elektronikk (pc, mobil, nettbrett, kamera osv). Finnes ekstremt mye billig blandt det i forhold til her i Norge. Ellers finnes det jo mange kule småting vi ikke har i Norge da.. kommer ikke på noen i farta
Sist endret av Teddybe4r; 3. januar 2012 kl. 03:43.
Hvorfor ikke spare pengene ? Så har du penger klare når du trenger de..
Kjøp deg Tenga Egg på DealExtreme.
Sitat av TheSunshine Vis innlegg
Åherregud, jeg lagde ikke tråden for og diskutere privat livet mitt. Jeg trenger ialfall ikke flashlight. Case closed :P



Takk 10tgn
Vis hele sitatet...
Du vet aldri når du får bruk for en flashlight! Tenk om sikringen går sent på kvelden?
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Du vet aldri når du får bruk for en flashlight! Tenk om sikringen går sent på kvelden?
Vis hele sitatet...
So true xD
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Du vet aldri når du får bruk for en fle(a)shlight! Tenk om sikringen går sent på kvelden?
Vis hele sitatet...
Skal du være snill med sikringene dine?

http://img515.imageshack.us/img515/3484/vampire1h.jpg
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Du kan vel donere 0,0016$ til hvert medlem her på freak

Fra spøk til revolver, er det noe du trenger ? hvis ikke kan du vel kanskje kjøpe noe kult tilbehør til pc eller mobil
Din lille luring. Kom meg ikke ut fra siden uten å bestille.

Jeg endte opp med dette. Så nå er det bare å vente på forsinket julegave i posten. Under 200,- så er ikke helt blakk.

http://www.dealextreme.com/p/designe...cm-cable-67258 3 par.
http://www.dealextreme.com/p/metalli...t-lighter-6787
http://www.dealextreme.com/p/dolphin...th-clip-103032
http://www.dealextreme.com/p/stainle...-toolkit-57320
http://www.dealextreme.com/p/classy-...card-case-6353
Sist endret av ImnotEmo.; 3. januar 2012 kl. 21:53.
Jeg har lyst til å bestille en gatsby wax. Ser det er mange forskjellige produkter å velge imellom. Jeg har normal lenge på håret og har et veldig tykt hår. Jeg bruker nå renati, hva syntes dere er best ? Gatsby eller renati ?
Sitat av t_ben Vis innlegg
Jeg har lyst til å bestille en gatsby wax. Ser det er mange forskjellige produkter å velge imellom. Jeg har normal lenge på håret og har et veldig tykt hår. Jeg bruker nå renati, hva syntes dere er best ? Gatsby eller renati ?
Vis hele sitatet...
Har prøvd ut alle gatsby waxene, de er ubrukelige, og du får fett hår. Den eneste som duger "litt" er den røde gatsby waxen.

Vil heller anbefale deg molding clay, ICE erratic.
http://www.blivakker.no/product/Joi0...ng-clay-100ml-
Du får heller ikke fett hår, den er også populær i Hong Kong.
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Du kan gå på www.lookmantastic.com å bestille billig hårvoks, clay, balsam, shampoo, barbersaker, parfyme osv. til 1/3 av norsk pris ^^ (Kjøper sebastian clay til 80 kroner boksen, kerastase shampo til 120... osv...)
Sitat av Smurfe Vis innlegg
Kjøp deg Tenga Egg på DealExtreme.
Vis hele sitatet...
Her!