Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1468
Bare satt her og lurte på hva slags bil dere kjører rundt i? Eier du egen bil eller låner du?

Selv eier jeg en passat -88 modell, 1.8l motor med 90 hk. Denne er H A R R Y, bare sånn at dere vet det. Hadde en lik bil før, denne så slik ut:
http://www.lastrada.no/bilder/Gammel_passat/1_thumb.jpg
Nå kjører jeg i en lik passat, da min forrige ble vraket. (godt oppbrukt heter det vel).

Sånn så passaten jeg kjører rundt i nå da jeg kjøpte den:
http://www.lastrada.no/bilder/Ny_passat/1_thumb.jpg


Sånn ser den ut nå (store og dårlige mobil-bilder, kan ta nye i morgen):
BILDE 1
BILDE 2
BILDE 3
(dere ser også min suzuki i bakgrunnen der, denne er ikke i bruk. Den skal fikses og selges)
Nye felger og dekk er satt på forran + "japsepotte" bak. Anlegg er også et must på en sånn bil, det er mer verdt en bilen for å si det sånn Et godt råd til alle; stikk på hoggern og kjøp deg! Jeg fikk tak i 2 stk nye 225/50R15 for 600 hvor nyprisen hadde vært 3k eksl. omlegging og avbalansering. Så da er det bare å skaffe 2 stk bak.

Hm, holdt på å glemme en av de store detaljene på bilen min, wunderbaumsa! O M G
http://www.lastrada.nu/bilder/Ny_passat/baums_thumb.jpg
Det er bare 23 stk her, har hvertfall 4 til liggende. For dere som lurer på hvordan det lukter, så kan jeg si: "Do not try this home!"
Vi kjørte fra Sverige i snøvær med alle vinduene åpne for å ikke dø av lukta.

Selv kjører jeg gamle og billige biler fordi da er det lav forsikring, billig i drift og enkle å fikse, ikke no ekkel elektronikk som det er på nyere biler. Men man må være en liten hobby-mekaniker for å holde disse bilen i drift, feil vil alltid dukke opp. Selv har jeg byttet dempere, bremser, brekk-wire, eksos, drivledd, bensinslange/rør (gjorde dette i dag, fikk stopp på E18...) osv. Kunne blitt dyrt om man ikke hadde gjort noe selv.

Så hva kjører du rundt i?
Ski for your life
kosepaa's Avatar
I mitt tilfelle er det vel heller hva jeg kjører rundt på. Og til det må jeg svare; den gode gamle trofaste tråkjeppen.
har en Volvo 740 GL 1986 model
B230A motor =)

går som ei kule, har gjort en masse ting me den, godt påkostet er den ;/
men er verdt det når det kommer pappa gutter i bmw på siden
Jeg kjører også en Volvo, dog ikke en 740, men en V70. 2001 model. Er egentlig ikke gjort så mye med den da Volvo ser rimelig bra ut i utgangspunktet. Det eneste jeg vil bli kvitt er den svampen som ligger i bensin tanken. Den bruker altfor mye bensin
Ford Sierra 87 modell stv. 2.0l

lakkert ultra-marine-blå, feeet streamer og webadresse til firmaet i frontruta
og hjulkapsler seff.
anlegg som koster ca det dobbelte av bilen..

når den stopper (som skjer oftere og oftere desverre) er det damas Peugeot 205 GLD (diesel) som gjelder !
Sist endret av mr_burn; 16. august 2006 kl. 08:20.
har ikke somla meg til å kjøpe bil enda. dyyrt, men låner ofte pappas arbeidsbil, en Citroeng Berlingo 98 med 75hk (eller noe) personlig toppfart er (opp presset til) 150km/h (har go tålmodighet).
ellers kjører jeg litt rrundt med min gamle Honda NSR 125 med ca 34hk (personlig toppfart 170 (med iallefall littbitte mer å gå på)), men blir nok ny MC om ikke så alt for lenge heller tenker jeg.
jeg kjpte en ferrari 550 maranello med 485 hk denne er døds kul 260 km/h

nå er det den jeg kjører rundt i.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
hovedbil: Lexus IS200 Sport
2.0 rekkesekser på 150hk.. cruisebil

bil nr. to: Toyota Celica, 1996mod
bruksbilen

og Toyota Celica 2.0 GTi, 1990mod
banebilen
bil1: Volvo S40, 1996 modell, Vinrød med spoiler, 1,8L. kjørt ca 90000km
bil2: Peugeot Vivacity Scooter 2005 modell, sort med div nerdeklistremerker.
bil3: Hardrox offroadsykkel 2001 modell, blå, ganske sliten.
Sitat av abedult
jeg kjpte en ferrari 550 maranello med 485 hk denne er døds kul 260 km/h

nå er det den jeg kjører rundt i.
Vis hele sitatet...

Er lov og drømme.....
Volvo 240 '83, med B23A..

God bil som går som ei klokke.
Yamaha YZ125 ^^,

Er 18, er ikke ferdig med lappen, plager meg no jævli at jeg er for lat til å lese på teoriprøven Oo
Selveier: BMW 320d, 2006 modell.

Ingen problemer til nå
93 Ford Sierra 2.0i GLX? CLX? Noe sånt noe :P

Går fint, stopper bare ikke pga bremser som ikke funker. (Må luftes såvidt jeg vet) Trenger nye dempere, fikse knust baklykt, bli kvitt litt rust osv så går den igjen. (Avregistrert)..
Bare skaffe meg lappen igjen så blir det vel til å fikse bilen så den er brukandes igjen. God bil å kjøre, pluss morro med slede på vinteren ^^

Edit: Noen som vil kjøpe bila så si ifra :P
Gått rundt 220 000 ellno. Går bra bortsett fra feilene nevnt ovenfor.
17" Sommerfelger og 15" vinterfelger
Toppfart: Rundt 200..
Litt overflaterust. EU-godkjent til høsten 2007.
Sist endret av Forconin; 16. august 2006 kl. 12:26.
Jeg låner "pappa sin bil" jeg...

Noe som forøvrig er en '97 GUL Opel Combo 1,4i med 75hk

Tidligere har jeg kjørt ei '71 Boble med litt trim..

Og lånt en '95 Toyota Carina.. godbil det.. savner den... snufs...
Jeg har en Toyota Corolla DX, 1985 modell. Går som ei kule.
http://www.hagebakken.net/etomite/bil.jpg
Selv kjører jeg en VW Jetta 1986 modell, ja vet det høres ut som en gammel røttin trømoped, den hoster når man akselerer kjapt, men ellers grei. Helt syko bagasjerom i forhold te bilen sin størrelse.
Har ikke bil, men kjører en 22 år gammel scooter: Honda SH50 Scoopy 1984-modell. Blodtrimma, går i 90-100.
Sitat av mxyzptlk
Har ikke bil, men kjører en 22 år gammel scooter: Honda SH50 Scoopy 1984-modell. Blodtrimma, går i 90-100.
Vis hele sitatet...
Få kjøpe? :P
Er så evig artig scooter det der ^^
Funker dog dårlig på is... Havna i en haug med blader sist gang jeg prøvde på glatta..
Triller rund i en smart fortwo :P ca 55hk eller noe sånt. 3 sylindere, 0.6 liter

Toppfart er sperra på 135kmh tror jeg

Relativt chill bil

edit: fikk lappen i dag da, så har ikke kjørt så mye :P
Ser dette ut som en listetråd? I et forum som IKKE er et forpult bilforum? Yepp.

"ctrl-altgr-steng"