Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 1306
Noen som vet når dem begynner å selge TG 02?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det lurer jeg på og...
Better than thou.
4-8 uker før TG 02 antar jeg.. Ca. da det var ifjor hvertfall.
er mange her som skal på TG02? har litt lyst..
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
må nesten mekke en nff rekke da
det hadde vært rått jeg har ikke vært på TG før, hvilke muligheter har man til å få dusja osv??
Opprinnelig postet av IcEMaStA
det hadde vært rått jeg har ikke vært på TG før, hvilke muligheter har man til å få dusja osv??
Vis hele sitatet...
Dusje er ikke noe problem det.. Er flere garderober du kan dusje og skifte i..
tror jeg drar hvis jeg får biletter, men først må jeg finne noen venner å dra med har ikke så veldig lyst å sitte der alene
ok.. for å lage en årntlig nff rekke så bør INGEN reservere plasser. vi bør altså diskutere over irc..

men dette er though leeenge til
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av ZyreX

Dusje er ikke noe problem det.. Er flere garderober du kan dusje og skifte i..
Vis hele sitatet...
Nuja.. Har hørt litt forskjellige historier om de dusjene da men.. Hehe
Har personlig aldri vært der tho.
Better than thou.
HA! Som om jeg skal sitte på rekke med dere liksom

Neida, men jeg tror det var noe snakk om at Imperial og nFF skulle sitte nærme hverandre? Husker ikke helt..

BTW, ikke ta en rekke, ta heller to rekker på hver sin side, sånn at. f.eks Phun-Q sitter med ryggen til Icemaster. Tro meg/oss (Imperial), en lang rekke er ikke gøy.
og så tagger jeg "norsk freak forum" på et 3x1m langt banner som vi kan henge opp.. så alle vet at kule freaks'a sitter her..

edit: men hvorfor vil du ikke sitte med oooooss?
Sist endret av Phun Q; 21. desember 2001 kl. 08:20.
og så gjør jeg det samme bare at det står YTRE ENEBAKK POWER på det rett ved siden av.
TG02 hadde sikkert vært en morro opplevelse, men det er så ufattelig langt! Som dere ser bor jeg på sørlandet og det er en rimelig lang reise for å linke litt. Får nesten se det ann når det nærmer seg og se hvor mange av kameratene mine som skal (de fleste får jo faen ikke lov *sigh*).
Hvor mye bruker det å koste for bilettene (for å være sikker at jeg har nok når salget starter)?
Opprinnelig postet av Phun Q
og så tagger jeg "norsk freak forum" på et 3x1m langt banner som vi kan henge opp.. så alle vet at kule gutta sitter her..
Vis hele sitatet...
gutta?
*host*

men neida.. dere ska få sleppe spretting fra moi. ska sitte med andre mennesker ;P hirr.
Opprinnelig postet av dromoz
Hvor mye bruker det å koste for bilettene (for å være sikker at jeg har nok når salget starter)?
Vis hele sitatet...
500 ellerno?
Better than thou.
Opprinnelig postet av zeth
TG02 hadde sikkert vært en morro opplevelse, men det er så ufattelig langt! Som dere ser bor jeg på sørlandet og det er en rimelig lang reise for å linke litt.
..
Vis hele sitatet...
Dephic reiste jo fra Molde ifjor da.
Opprinnelig postet av Carlo


Dephic reiste jo fra Molde ifjor da.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke jeg geografisk ekspert, men er det ikke lengre fra Krsand -> Hamar enn fra Molde -> Hamar?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hvordan skal jeg komme meg fra Bergen til TG? Går det bra med alt på tog? Det må jo bli sinnsykt med bagasje...

Hjelp meg litt her
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hum, om jeg ikke tar feil er det en en god avstand fra stasjonen og til hallen. For langt å gå ihertfall.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Har en venn som bodde på Hamar før. Han snakka om å leie en tillhenger, og dra bagasjen fra stasjonen til VS... hehe
Better than thou.
Opprinnelig postet av zeth


Nå er ikke jeg geografisk ekspert, men er det ikke lengre fra Krsand -> Hamar enn fra Molde -> Hamar?
Vis hele sitatet...
Nei, tror ikke det. Ikke i reisetid ihvertfall. Mener vi tok toget til Kristiansand for lenge siden og det tok 4 timer fra Oslo. Og vi kjører opp til en liten bygd litt utenfor Molde av og til (familie) og det tar vel 8 timer..?

Bare så det er sagt, geografi var ikke mitt fag på skolen.
Opprinnelig postet av Svonn
Noen som vet når dem begynner å selge TG 02?
Vis hele sitatet...
Billettsalget starter antagelig en liten stund utpå nyåret.
(ingen vet egentlig helt sikkert enda) så følg med på TGs sider: http://www.gathering.org

Og, det er ikke så utrolig langt fra stasjonen til skipet, har gått den veien selv
fra toget de siste årene (uten PC - den kom senere med bussen).
En mulighet kan jo være å ta taxi, eller få noen venner/kjente som har bil i hamar til å hente deg.

--
Guezz-Who
TG-Crew:Tech
Opprinnelig postet av Carlo
Mener vi tok toget til Kristiansand for lenge siden og det tok 4 timer fra Oslo. Og vi kjører opp til en liten bygd litt utenfor Molde av og til (familie) og det tar vel 8 timer..?
Vis hele sitatet...
Bil til Oslo tar 4 timer (når min bror kjører vertfall). Går vel litt lengre tid når pappa kjører.. Tog til Oslo tar maks 2 timer (vil jeg tro, har tatt tog to ganger, det ene var Sesam toget og det andre var Oslo -> Moss .. uhm .. ok).

(i might be wrong )

Uhm, etter en spørrerunde på irc viser det seg at det tar 4-5 timer, omg!
Opprinnelig postet av Ond^Sofa
Hum, om jeg ikke tar feil er det en en god avstand fra stasjonen og til hallen. For langt å gå ihertfall.
Vis hele sitatet...
er ikke så ille. har du en tralle eller noe skal det gå bra det. bærte en stor bag og en koffert fra hallen til stasjonen i fjor. også gikk jeg til seven-eleven for å kjøpe tannbørste (litt bortenfor stasjonen). men ellers så er jo ikke taxi noe problem.

Carlo: 8 timer kan nok stemme ja. *minne seg selv om 8 timers bilkjøring til østlandet i 25 minusgrader i bil uten varmeapparat*

Opprinnelig postet av ~MiA~
men neida.. dere ska få sleppe spretting fra moi. ska sitte med andre mennesker ;P hirr.
Vis hele sitatet...
bare å komme over det, så skal du få sitte i fanget til onkel dephic mens han forteller eventyr.
Sist endret av dephic; 21. desember 2001 kl. 04:36.
Opprinnelig postet av IcEMaStA
tror jeg drar hvis jeg får biletter, men først må jeg finne noen venner å dra med har ikke så veldig lyst å sitte der alene
Vis hele sitatet...
Jeg blir med hvis vi får biletter. Tror ikke comicz får lov?
Axel kommer kanskje? BG_Rocks blir sikkert med!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
heh, blir nok artig det. Bor i drøbak, utenfor oslo, så det er ikke så langt å kjøre. Men, kan man ikke snakke med noen foreldre da? og dele på kjøringa, evt betale litt "bensin-penger"...??..
Ett år igjen, så kjører jeg selv oppover, veit ikke hvor gamle dere er, men storebrødre er ett alternativ.. (Foreldre burde også være glade for å bli kvitt dere i en ukes tid....:P)
TG01 var rått, TG02 kommer til å bli sinnsykt.
Totto
Tok selv nattbuss ifra ålesund > hamar. Var jævlig greitt, når bussen fra ålesund og molde møtte hverandre så fikset de det slik at vi ble stasjet i en buss og kjørt rett til vikingskipet.

Skal ned til tg02 også, helt klart Er interisert i nFF effekter! t-skjorte, klistermerker og digg
Har lyst å dra, men da jeg kjøpe ny PC først...