Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 923
hvor stor sannsynlighet er det at det går til helvette hvis man blander alkohol og rivotril som denne saken her?

https://www.vol.no/nyheter/oksnes/20...e-17058888.ece
Det er utallige skrekk historier om folk som blander benzo og alkohol så det er ikke og anbefale.

Om man absolutt må ville jeg anbefalt på det sterkeste og holde seg til 2-3 øl og ikke mer.
Sitat av Viking85 Vis innlegg
Det er utallige skrekk historier om folk som blander benzo og alkohol så det er ikke og anbefale.

Om man absolutt må ville jeg anbefalt på det sterkeste og holde seg til 2-3 øl og ikke mer.
Vis hele sitatet...
Enig, et glass vin eller et par øl går fint. Men ikke dra på byen, eller som i denne saken, på havet.
Veldig stor.

Du merker ikke når du er på vei att få blackout.
Du bare får det.

Og det kan komme av en pils til rivo, eller av 10. Helt umulig å si.
Hvis man ikke vet vad man driver med(og selv om man gjør det), er det en kombo notorisk for å ødelegge tilvaron.
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Å kjøre den komboen er en egen kunst for seg selv. For min egen del har det alltid gått bra, og må innrømme at den blandingen har stått for noen av mine kuleste kvelder (selv om man ikke alltid husker så mye), men man balanserer på en tynn tråd. Har sett utallige tilfeller av kompiser som havner i bråk, på glattcelle, you name it, så jeg vil ikke akkurat anbefale det. Jeg tror noe av grunnen til at det har funket så bra for meg er at jeg blir veldig glad og menneskevennlig (litt som av molly, faktisk), men for mange er tilfelle stikk motsatt. Gjelder å være veldig klar over hvordan det påvirker deg før du kaster deg ut i det.

Om du absolutt skal gjøre det, er regel nr. 1 å sørge for at du ikke har tilgang til mer etter første pilla (en halv, er mer enn nok for førstegangsbruker). Hvis du har mer, kommer du til å ta det. Regel nr. 2 er å ikke drikke for mye før du tar den. Hvis du tar den første relativt edru, er det litt lettere å kontrollere hvordan du blir, ettersom den ikke fucker deg opp like mye. Pass også på at du ikke har med deg for mye alkohol. Regel nr. 3, er å konstant minne deg på hvor påvirket du egentlig er. Dette merker du ikke selv, og du kan fort glemme at du har tatt rivo i det hele tatt. Sist men ikke minst bør du ha noen rundt deg til å passe på at det ikke går helt over styr.
Jeg er hundre prosent enig med travaxa. Den komboen der er veldig vanskelig å beregne. Og får du først blackout kan jeg garantere at du knasker mere piller og drikker mer alkohol samt at du kommer til å gjøre veldig mye annet dumt/kriminelt.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har aldri gjort flere idiotiske, livsfarlige ting enn på nøyaktig den komboen.

Aldri mer!